menu

11 lis 2013

3. You only have last chance...
Cześć wszystkim. To już trzecia notka z czego się absolutnie cieszę i dziękuję wszystkim serdecznie za komentarze. :)
Długi weekend dobiega już powoli do końca niestety. Pogoda za oknem zwyczajnie dobija i nie chce się nic robić a jeszcze tak niedawno było cieplutko. Cóż chyba zima zbliża się malutkimi kroczkami do nas z czego nie jestem zadowolona ponieważ nie cierpię zimy :(  
Dobra odejdźmy już od tematu pogody i przejdźmy do czegoś co nas bardziej interesuje czyli grafiki. 
Dziś przygotowałam dla was kilka tekturek, koloryzacji i dwa większe nagłówki z których jestem zadowolona zwłaszcza ten pierwszy mi się bardzo podoba. Co do bloga to planuje w najbliższym czasie zmienić szablon główny. Muszę także wziąć się za zakładki. Myślę, że z nowym szablonem wszystko zacznie działać poprawnie. Następna notka pojawi się za tydzień albo dwa, w każdym bądź razie oczekujcie jej w poniedziałek. :) Dobra już nie przedłużając przechodzę do dodatków. 
Życzę miłego pobierania. Pozdrawiam :*

fleeting heart fleeting heart
texture texture
texture texture
texture texture
coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex

12 komentarzy:

  1. Pierwszy nagłówek bardziej mi się podoba.
    Teksturki pobrałam.
    Z niecierpliwością czekam na nowy główny ^^
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja nie lubię zimy...Nienawidzę nakładać na siebie 10 warstw ubrań...
    Zakochałam się w pierwszym nagłówku! Jak tylko zobaczyłam miniaturkę na bloggerze to już wiedziałam, że jest przepiękny!! Drugi też ładny, ale nie przebije tego pierwszego!!
    Wszystkie tekstury już są na moim dysku *_*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się doczekać już nie mogę nowego szablonu ! Jak ten jest cudowny, to co dopiero nowy? <3
    Nagłówki są boskie, a drugi to już w ogóle mnie ujął *.* Oczywiście kradnę texturki <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie znoszę zimy. Po prostu nienawidzę jak jest zimno i marznie mi nos...uhh..
    Oba nagłówki mi się bardzo podobają, ale ten pierwszy jakoś bardziej :D.
    Oczywiście pobieram texturki i być może skuszę się na którąś koloryzację.
    Nowy szablon? Już jestem ciekawa efektu końcowego *-*
    Co do ogarniania bloga, proponuję w końcu wziąć się za regulamin ;)
    Pozdrawiam serdecznie xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie cierpię zimy - śniegu, niskich temperatur i tego suchego powietrza. Najchętniej wyjechałabym gdzieś do ciepłych krajów :) Nagłówki wyszły Ci naprawdę ślicznie, najbardziej podoba mi się ten drugi. Uwielbiam fiolety <3 Teksturki również bardzo ładne. Czekam na nowy szablon główny.
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te twoje nagłówki.
    Pobieram texturki i koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex