witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
115483 wyświetleń
56 postów
1521 komentarzy
194 obserwatorów

Popularne posty

8. The color of my gloomy world is black

sygnature
Witajcie! W końcu już po świętach i tym całym zamieszaniu wokół nich. Szczerze te święta były takie sobie i podobnie jak wy kompletnie ich nie odczułam. 
Z sylwestrem zresztą podobnie. Zostały raptem tylko trzy dni wolnego. Przeraża mnie myśl o prawie codziennym wstawaniu o 6, chociaż troszkę cieszę się, z powrotu do szkoły i spotkaniu zwariowanej klasy :D Już niedługo teen wolf! Nie mogę się doczekać, a wy?
Jak zauważyliście zmieniłam szablon główny. Co o nim sądzicie? Ja jestem z niego zadowolona. Niestety efekt z menu po lewej stronie działa tylko w przeglądarce google chrome. :( Gdyby coś było nie tak z nim na przykład się rozjeżdżał albo coś to byłabym wdzięczna za powiadomienie mnie o tym ;)
Dziś przygotowałam dla was dużo grafiki 12 ikonek, niektóre z nich zostały stworzone przy pomocy tutoriala od kochanej Brill z brillammente. Zrobiłam także 3 sygnaturki, 2 nagłówki, ten drugi za pomocą tutoriala od Carllton oraz 2 proste szablony. Może komuś się któryś spodoba i skorzysta. 
Chciałam jeszcze podziękować za wszystkie głosy oddane na mój blog w głosowaniu z poprzedniego miesiąca. To bardzo miłe, że ktoś zagłosował na mnie. :) Jestem za to bardzo wdzięczna i naprawdę doceniam to. 
Jeśli lubicie mój blog i według was jest on ciekawy i przydatny i jeśli chcecie więcej to głosujcie tu i tu :)
Z góry dziękuję za wszystkie głosy ;*** Pozdrawiam, do następnej notki :)
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
sygnaturki sygnaturki sygnaturki
die tonight die tonight

G Dragon - Black ft. Jennie Kim

21 komentarzy:

  1. nie mogę się skupić na pisaniu komentarza przez ten boski szablon!! Wszystkie efekty są świetne!! CUDO!!
    Mnie też załamuje, że zostały tylko 3 dni...za szybko to zleciało... Ja już nie mogę się doczekać Teen Wolf! Wczoraj wieczorem siedziałam i oglądałam FanVideo TW, bo już ledwo wytrzymuję :P
    Wszystkie dodatki są cudowne! Najbardziej podoba mi się 1 rząd ikonek. Z sygnatur 1 i 3 :) a z nagłówków nie dam rady wybrać :P Natomiast z szablonów to 2 jest moim faworytem! świetny css :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy szablon jest przepiękny! Strasznie podoba mi się połączenie tych kolorów, a efekt menu po lewej fantastyczny! Naprawdę coś pięknego :) Mnie też dobija ten fakt, że zaraz trzeba wracać do szkoły. Cóż, swoją drogą, to ja powinnam być na lekcjach wczoraj i dzisiaj, ale choroba robi swoje. Ikonki prześliczne, zwłaszcza ostatni rządek. Druga sygnaturka jest śliczna! Mój faworyt. Nagłówki i szablony wszystkie mi się podobają. Naprawdę dobra robota. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy szablon bloga jest świetny <3 Jedynie przeszkadza mi czcionka w poście bo jest za mała, aż oczy bolą :(
    Wszystkie dodatki są nieziemskie! Faworytów nie mam bo nie potrafi wybrać :**
    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do czcionki postaram się powiększyć :)

      Usuń
  4. Ikony i sygnatury skradły całą mą uwagę. :)
    Świetna robota!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy szablon główny jest przesliczny ♥. Efekt menu z boku jest świetny. Nigdy czegoś takiego nie widziałam. Najbardziej podoba mi się trzeci rząd ikonek i trzecia sygnaturka. Szabloniki wolne piękne ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że się podoba :*

      Usuń
  6. Jejciu! Jak tu fajowsko <3
    Szablon jest genialny! I podoba mi się też ten efekt, kiedy najeżdża się na podgląd szablonu wolnego.
    Tylko tak nie za bardzo podoba mi się czcionka z postu i komentarzy... według mnie jest nieszczególnie czytelna.
    Ikonki wszystkie śliczne, z sygnatur podoba mi się najbardziej druga, a z nagłówków też ten drugi jest najlepszy :D
    Jeśli chodzi o szablony to oba są świetne.
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon główny jest śliczny, css idealnie go dopełnia. :D Jedyne co mi przeszkadza to ta czcionka, ciężko się czyta.
    Zazdroszczę ikonek, Tobie zawsze wychodzą takie fajnie kiedy ja mam z nimi zawsze kłopot. :)
    Sygnatura z Kierą <3
    Pierwszy nagłówek to mój faworyt, a z szablonów drugi. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie prawda bo twoje ikonki są naprawdę wspaniałe ♥
      Dziękuję za komentarz ;*

      Usuń
  8. Genialny szablon główny! Bardzo podoba mi się Css oraz połączenie kolorów. Zwiększyłabym jednak czcionkę w poście, lepiej by się czytało. Co do dodatków... ikonki wyszły Ci niesamowicie. Ostatni rząd jest najlepszy. Keira <3. Z sygnatur najbardziej podoba mi się środkowa z Lawrence. Nagłówki - oba świetnie. Zaś z szablonów bardziej podoba mi się ten drugi.
    Powodzenia w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. porywam kilka ikonek :P

      Usuń
    2. dziękuję ślicznie za komentarz <3

      Usuń
  9. Pobieram wszystkie tekstury, i duże, i małe + paczkę z modelkami z szóstego postu.

    Tu jest tak ładnie. Pięknie. Cudowny szablon. I notki. Cały blog. :*

    OdpowiedzUsuń

Archiwum