menu

18 sty 2014

9. Say something
ikon ikon ikon ikon
Dawno mnie tu nie było, wiem i przepraszam. Przez szkołę nie ma zbyt dużo czasu, żaby cokolwiek przygotować. Ostatnio jak mam tylko czas wolny albo zajmuje się grafiką albo staram się coś stworzyć z filmików. Tak dawno nic większego nie wrzucałam na youtube i strasznie mi tego brakuje. :(
Dopiero minęły 2 tygodnie od przerwy świątecznej a ja mam już dość szkoły i czekam tylko na ferie, które zaczynają się dopiero za 2 tygodnie.
Żeby się już nie rozpisywać przejdę od razu do grafiki  tego co dla was przygotowałam. Mam 3 nagłówki w tym 2 mniejszego rozmiaru i 1 większego. Dodatkowo 4 koloryzacje i 4 teksturki no i paczka stoków biało-czarnych, niektóre z nich wykorzystałam do 3 nagłówka. Macie jakieś życzenia do następnej notki? Wiem na pewno, że pojawi się tutorial. Mam nadzieję, że notka wam się podoba.
Pozdrawiam serdecznie ♥
feeling say
die tonight

coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex
texture texture
texture texture
stock_by_prettysmilex

A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something

22 komentarze:

  1. Kochana, dasz może kiedyś instrukcje na takie menu (u górze i z boku) jak masz na blogu? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu by nie, może nie w kolejnej notce, ale postaram się zrobić taką instrukcję ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Drugi nagłówek i ikonki to cuda!!! <3 Reszta Prac też piękna, ale te przeszły same siebie :D
    Skradam ci drugi rząd texturek i paczkę stocków <3
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram 2 teksturki, dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, uwielbiam notki u Ciebie, bo zawsze mogę popatrzeć na coś świeżego :D
    Drugi nagłówek najlepszy!
    Pobieram sobie koloryzacje i texturki <3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram koloryzacje i tekstury :) Nagłówki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje nagłówki. Są przepiękne <3. Więc pobieram koloryzacje i teksturki... No i stocki :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Pobrałam z następujących postów takie rzeczy:
    01. tekstury
    03. tekstury i koloryzacje
    05. tekstury i tutorial z materiałami
    06. stocki
    07. tekstury
    09. koloryacje, tekstury i stocki
    Aaaa... Jaki świetny nagłówek numer 2 *_*
    Jestem w nim zakochana. Mimo ,ze nie przepadam za mrocznymi.
    I podobają mi się ikonki.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że pokochałam drugi oraz ostatni nagłówek. Kolorystycznie najbardziej mi odpowiadają. Wiesz, że czekam z niecierpliwością na ten tutorial. Masz za 2 tygodnie ferie? Akurat mi się trafiło, że mam teraz ferie. Miniemy się :D. Wiesz, że kocham twoje ikonki? Są piękne i chciałabym takie robić. Po stocki i teksturki jeszcze wrócę.
    A w wolnej chwili zapraszam na Wiosenne Graffiti

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, zaraz zajrzę do cb :*
      Dziękuję za tak milusie słowa ♥

      Usuń
  9. Hej :)
    Nagłówki cudowne! Chyba najbardziej podoba mi się drugi :) Pobieram te fioletowe tekstury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram tekstury i stocki.
    Piękne nagłówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram stocki *.* są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. please send pasword:spectrumteam4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex