witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
119159 wyświetleń
57 postów
1532 komentarzy
194 obserwatorów

Popularne posty

15. You can be my hurricane

ikon ikon ikon ikon
Cześć kochani, znowu przybywam do was po tak długim czasie, ale pogodzić bloga z codziennymi obowiązkami jest naprawdę ciężkie zwłaszcza teraz. Jednak nie mam zamiaru rezygnować z bloga ani go zawieszać :) Niestety mama wciąż jest w szpitalu i nie zapowiada się na to, że wróci do nas na święta. :<  Z tego powodu chyba te święta będą beznadzieje. Zresztą pogoda także nie dopisuje a było już tak ładnie. W najbliższym czasie będę miała dużo czasu najpierw święta, potem matury, więc poświecę ten czas na grafikę. W maju za to mam praktyki i raczej będę skupiona tylko na nich i nie wiem co wtedy stanie się z blogiem, ale w każdym bądź razie dam wam znać :) 
Jak widzicie w końcu zmieniłam szablon, szczerze nie miałam na niego pomysłu, nic mi nie wychodziło. Wciąż jednak nie jestem nim usatysfakcjonowana i zapewne jak wpadnę na coś fajniejszego to od razu go zmienię. Dziś mam dla was 2 nagłówki, 3 sygnaturki, tutorial oraz teksturki. Oba nagłówki zrobione są podobnym sposobem, przedstawionym w tutorialu z użyciem tych teksturek z dzisiejszej notki, także pobierajcie. W instrukcji jest malutki błąd bo z tego całego rozpędu zapomniałam opisać jeden stock, także przepraszam za to. Mam nadzieję, że już niczego nie przegapiłam i wszystko jest w porządku. Jakby coś to dacie mi znać, poprawię :) Co chcielibyście w kolejnym poście? Piszczcie swoje sugestie w komentarzach. Na dziś to już tyle. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę miłego tygodnia ;***
header header
sygnaturki
sygnaturki
sygnaturki
tutorial
texture

28 komentarzy:

  1. Szablon jest cudny, oj już weź nie przesadzaj xD
    Mam nadzieję, że Twoja mam wyzdrowieje i że szczęśliwie znajdzie się w gronie Twojej rodzinki na Wielkanoc :) Trzymam kciuki :)
    Piękne ikonki- podoba mi się ich kolorystyka.
    Co do nagłówków to obydwa są cudne, ale pierwszy podoba mi się bardziej :D^^
    Z syganturek moja fejweryt to trzecia, i tu również podoba mi się wiosenna kolorystyka.
    Z tutka na pewno skorzystam ;)
    Super notka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:*
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj <3
    Matko, szablon główny jest cudowny, jestem nim zachwycona :D ! Uwielbiam kolorystykę, jest świetna.
    Nagłówki bardzo fajnie ci wyszły, moim faworytem jest jedynka :) Jest zrobiona w ciekawy, fantazyjny sposób.
    Z wielką chęcią skorzystam z tutoriala, a co do sygnatur to muszę ci powiedzieć, że są boskie <3 Tekstury wygladają zachęcająco.....Hmmm, chyba się na nie skuszę, za twym pozwoleniem :)
    Mam nadzieję, że twoja mama wróci do domu jak najszybciej, zdrowa i radosna. Trzymam za to kciuki <3
    Twoja Hayley <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak tutaj się ślicznie zrobiło *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło zobaczyć u Ciebie coś nowego :) Nowy główny genialny! Strasznie podobają mi się kolorki, sam nagłówek jest naprawdę przepiękny. Jestem naprawdę zachwycona. A pierwszy nagłówek i ostatnia sygnatura! Mmm, no cudeńka po prostu. Jest na co popatrzeć, aż się miło robi :) Pozdrawiam gorąco! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szablon główny, zbieram szczękę z podłogi! Druga sygnatura również podbiła moje serducho;) Mam gorącą nadzieję, że z Twoją mamą będzie wszystko w porządku i szybko wróci do domku, sama wiem jakie to przeżycia kiedy chorują rodzice :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity szablon główny, który od razu rzucił mi się w oczy. Jest super. <3
    Czyli ty masz dużo czasu, ja za to mam ten minus, że piszę egzaminy gimnazjalne, więc raczej przerwy nie mam. Szkoda...
    Super nagłówki, a sygnatury.. Chylę czoło przed tobą.
    Korzystam z instrukcji oczywiście i pobieram tekstury. :)
    Co ja bym mogła prosić w następnej notce... Oczywiście nagłówki! Instrukcji też nigdy za dużo, ale nie będę cię męczyć. :) A jeżeli chcesz mnie uszczęśliwić (pewnie nie) to możesz kopsnąć coś z Once Upon A Time. Jeżeli mam ci podać o kogo najbardziej mi chodzi, czy zależy, to napisz na gg, a ja ci pomarudzę. ;)
    Trzymam kciuki, żeby twoja mama szybko wróciła do siebie. Mogę się domyślać jak się teraz czujesz, więc przesyłam uściski. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana. Co prawa nie najlepiej mi wychodzą nagłówki z seriali ale zobaczymy może następnym razem coś wrzucę z OUAT.

      Usuń
  7. Twoje zgłoszenie do Spisu Graficznego zostało przyjęte. Twój blog znajduje się w kategorii "Popularne".
    Zachęcam do brania udziału w konkursach. :)

    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo współczuję z powodu mamy, ja sobie nie wyobrażam świąt bez mojej :<
    Nowy szablon główny mnie powalił, jest cudowny! Piękna grafika, a css chyba jeszcze lepszy :) Jeśli chodzi o notkę to zakochałam się w pierwszym nagłówku i trzeciej sygnaturce, są naprawdę świetne! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ci się bardziej podobał mój wcześniejszy szablon, a ja muszę przyznać u ciebie to samo. Ale ten też ładniutki :) Ciekawy CSS :)
    Bardzo współczuję twojej mamie. Mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowa :(
    A jeśli chodzi o dodatki to pierwszy nagłówek i ostatnia sygnaturka są przepiękne. Wszystkie prace są śliczne, jednak te dwie podbiły moje serducho :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no widzisz mi też poprzedni się bardziej podobał ale kiedyś zmienić go musiałam :D

      Usuń
  10. Pobieram tą trzecią paczkę textur z 13 postu (takie miętowo-czerwone). Użyję ich do zrobienia sygnaturki, wkrótce znajdziesz ją tutaj;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak tutaj ładnie, normalnie aż mnie zatkało. Świetny ten nowy szablon. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka. Mam nadzieję, że jednak troszkę tutaj jeszcze pobędzie :) Dodatki również są wspaniałe. Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten drugi, na tym pierwszym za dużo topazu jak dla mnie. Z sygnaturek najlepsza ostatnia <3 Trzymam kciuki za mamę!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pobrieram sygnaturty i tutorial na http://rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, mam nadzieję że się przydadzą :)

      Usuń
  13. Piękny nowy szablon główny ^^ cuuuudo , a z prac najbardziej podoba mi się nagłówek nr 1 i sygnaturka nr 2. Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szablon główny jest śliczny^^
    Moje faworyty to pierwszy nagłówek i druga sygnaturka- cudowne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram tekstury z tej notki,paczkę stocków z notki 17,9 i 1 na http://land-of-grafic.blogspot.com/ ^^"
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Archiwum