menu

27 cze 2014

19. Feels like a long way down

Hej kochani, w poniedziałek była miesięczna rocznica śmierci mamy. Szczerze myślałam, że będzie gorzej, ale jakoś staram się nie myśleć i nie zamartwić. Cóż życie biegnie dalej... . Chciałam Wam serdecznie podziękować za te miłe komentarze pod poprzednią notką. Jesteście kochani ♥ 
Dziś zaczynają się moja wakacje, cieszę się, ze odpocznę od szkoły, a z drugiej strony trochę, żal rozstawać się z moją zwariowaną  klasą :D Ponieważ teraz będę miała więcej czasu na photoshopa postanowiłam, że zorganizuję notkę tematyczną o kpopie. Takie małe kpop party. Także jeśli macie jakieś specjalne życzenia piszcie w komentarzach. Dokładnej daty tej notki jeszcze nie ustaliłam, gdyż praktycznie nic nie mam zrobione, ale nie martwcie się w kolejnej notce na pewno dam wam więcej szczegółów. Mam nadzieję, ze ten plan wypali, i z niego nie zrezygnuje. Chciałabym, aby w tej notce pojawiły się prace ze współpracy z wami, także jeśli lubicie kpop i chcecie zrobić jakieś prace to śmiało pisać (kontakt poniżej). Na razie to tyle odnośnie notki tematycznej. 
Dziś mam dla was z dodatków teksturki i koloryzacje oraz z grafiki sygnaturki i dwa nagłówki. Praktycznie na każdej pracy te same stocki. Koloryzacje wszystkie wykorzystane na pracach z tej notki, jeśli się podobają to pobierajcie śmiało pamiętając o kredycie :)
To tyle na dzisiaj. Nie zapomnijcie o sugestiach odnośnie dodatków i prac z notki tematycznej! Życzę miłego dnia i pozdrawiam ;***
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex



header header
Wszystkich zainteresowanych współpracą ze mną proszę o kontakt na nr gadu-gadu: 17435829 lub adres email: Agunia95@interia.eu

29 komentarzy:

  1. Świetne prace !
    W sumie jak zawsze ;)
    Pobieram wszystkie materiały (oprócz nagłówków i sygnatur) z tej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM CIĘ! Kpop party i Rose jest już w niebie. :D
    Oczywiście, że mam specjalne życzenia. Grafika z Park Bomi i Krisem obowiązkowo! Możesz oddzielnie, możesz ich razem dać - obojętnie. Tą dwójkę ładnie proszę mi dać. :d
    No ja, no ja! Ja robię brzydką grafikę, lecz w miarę moich możliwości mogę z tobą pografikować. <3
    Ojeju, jakie wspaniałe prace. <3 Pozazdrościć talenta, pozazdrościć. <3
    Ja kradnę teksturki!
    Pozdrawiam i całusy śle. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana ;** Na pewno wykonam twoje sugestie na notce kpopowiej :D

      Usuń
  3. 2NE1 musimy być!♥ KPOP'owa notka = me gusta :3
    Biorę koloryzacje ;]
    Sygnaturki cudne! Ta pierwsza the best :)
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się czarno-biały, choć ten pierwszy równie śliczny ;D
    Pozdrawiam,
    Alex x

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , że jesteś już z nami i staraj się nie martwić i nie myśleć o niej cały czas. Twoja mama na pewno by nie chciała ,żebyś była smutna na okrągło z jej powodu. A co do postu to co to jest KPOP @.@ ? nigdy o tym nie słyszałam. Z prac najbardziej podoba mi się 2 sygnatura i 2 nagłówek :)
    Pobieram koloryzacje i tekstury ;D
    Pozdrawiam 3-MAJ SIĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana ;*
      Kpop to muzyka Koreańska :D

      Usuń
  5. Jestem za notką tematyczną! 2ne1 i EXO muszą się pojawić! ;3
    Wspaniałe prace, najbardziej podoba mi się chyba trzecia sygnatura.
    Biorę tekstury i koloryzacje. :>

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok jak tylko uda mi się ją przygotować to pojawią się te prace :D

      Usuń
  6. Chętnie bym zobaczyła notkę tematyczną, chociaż to nie moje klimaty. Podoba mi się koloryzacja w pierwszej sygnaturce i pierwszy nagłówek jest niesamowity.
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, kurczę to, za każdym razem jak tu wchodzę zachwycam się wyglądem szablonu głównego c:
    Notka tematyczna - jak najbardziej tak. Co prawda, nie jest to mój klimat, ale lubię oglądać prace o tej tematyce :>
    Trzecia sygnaturka, moim zdaniem, najlepsza <3
    Pobieram koloryzacje.
    Pozdrawiam -^.^-

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram koloryzacje <3
    Sygnaturki są przeboskie, najbardziej spodobały mi się te, w których użyłaś dwóch ostatnich koloryzacji :D
    No i pierwszy nagłówek też fantastyczny <3
    Co prawda kpop nie mój klimat... ale chętnie coś z tobą wykombinuję, szczególnie, że na urodziny uh się nie udało ;)
    Trzymaj się, kochana ;*
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram koloryzacje i tekstury do ikon :)
    Uwielbiam sygnaturkę z Mirandą! Ma cudowne kolory
    Pozdrawiam i życzę dużo siły
    Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieramam koloryzacje i textury oraz skorzystam z wcześniejszych do notki 39 na blog http://rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga sygnatura podbiła moje serducho *.*
    Nagłówki obydwa są świetne.
    Pobieram tekstury i koloryzacje z tej i kilku innych notek :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, wiem jestem okropna, bo po tygodniu komentuję notkę - przepraszam! Miesięczna rocznica musiała być dla Ciebie trudna, ale wiem, że dasz sobie radę :) Tulę Cię bardzo mocno!!
    Nie słucham kpopu, ale chętnie wpadnę na imprezkę, by pooglądać twoje boskie prace :)
    Pobieram teksturki i drugą koloryzację. Sygnaturki i nagłówki są przepiękne! Jak zwykle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne sygnatury, wszystkie 3 mi się podobają <3 Z nagłówków ten z Sophie zdecydowanie zdobywa 1 miejsce :D Życzę weny i zapraszam do siebie http://sky-of-lighters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam jednej ikony (chyba 2 notki wstecz ) zielono - czarno-biała jako przykładową ikonę dla moich "uczennic" będzie ona w najbliższym poście na http://summer-graphic-school.blogspot.com/ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex