witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
111213 wyświetleń
54 postów
1511 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

21. Battle scars

Witam was w ten pochmurny, deszczowy wieczór ( przynajmniej u mnie). Dawno mnie tu nie było, bo prawie miesiąc. Wszystko przez mojego lenia, którego nie mogę się pozbyć :c Dziś nie będę się szczególnie rozpisywać, gdyż nawet nie mam pomysłów co mogłabym tu nabazgrać. 
Jak widzicie zmieniłam w końcu szablon główny. Tamten był tutaj tak długo, że aż musiałam go zmienić. Nie siedziałam nad nim długo praktycznie wszystko skopiowałam z poprzedniego, zmieniłam tylko układ i kolory. Co o nim sądzicie?
Długo zastanawiałam się nad tym jaką piosenkę dodać do tej notki i w końcu z ostatniej mojej listy odtwarzania wybrałam tą, do której znajdziecie link na końcu notki. Uwielbiam ta piosenkę, więc gorąco zachęcam do przesłuchania! ♥
Dziś mam dla was 5 ikonek na górze z nowego teledysku Hyuny, 20 teksturek do ikonek, 3 sygnaturki, 2 nagłówki i tutorial na gifa, który przygotowałam dla moich uczennic, może komuś się przyda. 
Nie przedłużając, życzę miłego wieczoru, pozdrawiam ;***
header header

18 komentarzy:

  1. Ojeju, jeju, jeju! Jaki cudowny szablon! Aż normalnie mnie zatkało. Cudowny!
    Dlaczego pochmurny? U mnie słońce grzeje, że się wręcz spalić można.
    Nie wiesz co napisać... Nie wstyd ci?! A ja co mam tak to napisać? Ja lubię moje długie komentarze a teraz nie mam co napisać! Oj nie ładnie, nie ładnie.
    Cudowne ikony, kradnę te teksturki, Śliczne sygnatury a nagłówki zaparły dech w mojej piersi. Chcesz mnie zabić, wiedziałam. ;> Przejrzałam twoje plany.
    Z instrukcji skorzystać nie mogę, bo mam do dupy photoshopa. ;D
    Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kraść wszyściutkie tekstury do ikon i te duże tekstury ze wszystkich postów tutaj. ;*

      Usuń
  2. Jejciu, nowy główny jest ŚLICZNY! Nie wiem który był lepszy, ten, czy poprzedni. Uwielbiam to połączenie czerwieni i szarości ♥ Co do prac to kradnę teksturki :) Ikonki cudne <3 Ta pierwsza sygnaturka zwala z nóg ;o<3 Nagłówki również niczego sobie :3
    Naprawdę dobra notka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny nowy szablon! Ma genialne kolorki, wprost uwielbiam takie połączenia. :)
    Piosenki postaram się w najbliższym czasie przesłuchać i jakby co dać znać, bo jestem strasznie łasa na nową muzykę. Pierwsza sygnatura wyszła nieziemsko. Znów genialne kolory i do tego tekst z jednej z moich ukochanych piosenek, tym mnie masz :) No i pierwszy nagłówek! Cudownie wiosenny, naprawdę jestem pod wrażeniem.
    Teksturki pobiorę w wolnej chwili, bo one zawsze się przydadzą.
    Mówiąc ogólnie, notka naprawdę udana. :)
    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy główny- cudo ♥ Bardzo mi się podoba, chyba głównie przez kolory xd. Z prac najbardziej podobają mi się ikonki i dwie pierwsze sygnatury. No i oczywiście pobieram teksturki :D... Napisałabym coś więcej, ale nie mam pomysłu co, więc skończę ten mój wywód.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamusiu! Szablon główny mnie po prostu... zwalił z nóg (w pozytywnym znaczeniu). Już nie mogę się doczekać kolejnego szablonu wolnego w Twoim wykonaniu - mam nadzieję, że kiedyś znów takowe się pojawią ;p

    Sygnaturki równie cudowne, oderwać od nich oczu nie mogę ani na moment. Ikoneczki także niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu Najświętsza!
    Wchodzę tu i na co patrzę? Cudowny szablon główny. Uwielbiam takie barwy!
    Z resztą grafika i CSS powalają. ;)
    Cudowne prace, z tutoriala na pewno skorzystam, tak samo jak z baz do ikon (które pobieram xd)
    No cóź, to teraz pozostaje mi czekać na twoją kolejną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Syganturki są śliczne <3 Dwie pierwsze spodobały mi się najbardziej, z tym, że pierwsza ma przecudowne kolory :)
    Ikonki też bardzo ładne. Z nagłówków bardziej spodobał mi się pierwszy, taki zieeelonyy :D
    Szablon główny bardzo fajny, rzadko spotyka się połączenie takich kolorów, przynajmniej ja rzadko je widzę :D Nagłówek wygląda bosko! <3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawa dla mnie...zamknęłam sobie kartę z komentarzem...ehhh
    Rozumiem twojego lenia. Mam tak samo! Najchętniej to bym oglądała seriale i filmiki na YT (szczególnie z Hookiem :P). szablon jest boski. Fajne kolorki.
    Pobieram 1 sygnaturkę (znajdzie się na blogu) i tekstury :) Wiesz, ze mi nie działa w AP to importuj klatki wideo na warstwy? I aby zrobić animację muszę każde zdjęcie wklejać ręcznie, dlatego zaprzestałam robienia animacji...
    Uwielbiam twoje sygnatury! są takie piękne!! Drugi nagłówek jest moim faworytem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie tutaj :) Bardzo mi się podoba ten nowy szablon główny. Zauważyłam, że ta kolorystyka - czerwienie, czernie + szarości ostatnio bardzo modna. A ja nadal nic nie mogę wymyślić na ten mój :/ Co do dodatków to wszystko jest świetne. Najbardziej jednak podobają mi się Twoje sygnatury <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny szablon:-) z instrukcji na gifa skorzystałabym,ale niestety nie posiadam nowego photoshopa ;/ najbardziej podoba mi sie drugi nagłówek.pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwię się, że jeszcze tu nie dodałam komentarza ;o
    Pierwsze co chcę powiedzieć! Widziałam mnóstwo szablonów głównych, ale tylko jeden wywołał u mnie ciarki przeszywające moje ciało i wielkie rozdziawienie gęby żeby wypowiedzieć z zachwytu "oooooooooooo". Tylko ty to uczyniłaś! :o Szablon bardzo piękny, wręcz idealny. :') Ta czerwień jest prześwietna w połączeniu z czarnościami. Podziwiam!
    Świetne ikonki, a sygnaturki i nagłówki mistrzostwo. Bardzo podoba mi się 1 syganturka. Emanuje twoim stylem, który jest niepowtarzalny c;
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do BAZY GRAFIKÓW - zapisz się i pokaż innym swojego bloga!
    Zapraszam również do współpracy oraz zgłaszania się do trwającego naboru. Więcej informacji na blogu - http://baza-grafikow.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. podkradam textury do icon na wrześniową notkę

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja przychodzę z pytankiem.
    Mianowicie: na wszystkich tutorialach z nagłówkami, szablonami, no wszędzie, autorki wspominają o topazie w photoshopie. Starałam się znaleźć ten cały topaz, ale nigdzie nie mogę! -_-
    Mogłabyś mi powiedzieć gdzie dokładnie mam kliknąć, aby znaleźć topaz?
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź :*
    ~Ewka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topaz to plugin do photoshopa, który musisz pobrać. Polecam, zajrzeć na stronę, tam wytłumaczone jest jak używać i także znajdziesz link do pobrania.
      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! Bardzo mi pomogłaś :*
      ~Ewka

      Usuń
  15. Czy mogłabyś umieścić ten baner ?
    http://i57.tinypic.com/ay3o8p.png

    OdpowiedzUsuń

Archiwum