menu

1 wrz 2014

22. Kpop party!
Witajcie kochani, jak pewnie niektórzy widzieli już na buttonie, planowałam wstawić ten oto post. Uf teraz mogę spokojnie odetchnąć ze świadomością, że udało mi się wyrobić na czas. Pewnie, większość z was zawiedzie się tym co tu zobaczy ;c Prace nie są najlepsze, ale zawsze coś. Dziś rozpoczęcie roku szkolnego, mnie czeka trudny rok, matura i egzamin zawodowy. Nie wiem jak podzielę naukę z obowiązkami i blogiem, ale na pewno, go nie porzucę, przynajmniej jak na razie.  We wakacje udało mi się dodać tylko dwie notki, z czego nie jestem usatysfakcjonowana myślałam, że uda mi się dodać znacznie, więcej. Postaram się dodawać tym razem jakoś bardziej regularniej. Kolejny post planuje dodać w przyszłym tygodniu, w którym znajdą się same dodatki, tak aby zrekompensować małą ilość dodatków w tej notce. Jeśli macie jakieś sugestie, albo prośby piszcie w komentarzach.
Już dłużej nie przedłużając, przechodzę do tego co przygotowałam. Zacznę od ikonek. Pierwsze 5 to mega przystojni panowie z Exo (od lewej: Chen, Baekhyun, Chanyeol, Suho, Sehun), Kolejne ikonki zrobione są z Yooną z SNSD, ostatnie 5 natomiast z chłopcami z Bangtan boy (od lewej: Jin, Rap monster, Jungkook, Jimin, J hope). Jest też 12 sygnaturek, ta na górze jest z moim kochanym Luhanem z Exo, kolejne to: Myungsoo (Infinite), Krystal (f(x)), TOP (big bang),  Eun Ji (A pink), Yonghwa (cn blue), Hyuna (4 minute), Dongwoon (beast), Henry (super junior), Suzy (Miss A), mój kochany Sunggyu (Infinite) i na końcu mój ukochany paring Kaisoo z Exo. Potem zaczynają się nagłówki, pierwsze 5 jest ze współpracy z innymi graficzkami. Pierwszy to nagłówek z Ailee, kolejny z Cl (2ne1), następny z IU, Yongguk (B.A.P), Jaejoong (JYJ). Pięć pozostałych, tylko mojego autorstwa jest z: Song Ji Eun, G dragonem (big bang), Lee Hi, Taemin (shinee) i ostatni z Taeyeon (SNSD). Przygotowałam też 4 koloryzacje, które, możecie zobaczyć na pracach, z tej notki. A na koniec 3 szablony. Pierwszy z Wu yi fan'em (Kris z EXO), drugi z Kaisoo, tak bardzo ich kocham, że musiałam :D no i ostatni z samym EXO.
Mam cichą nadzieję, że chociaż troszkę prace przypadły wam do gustu ;D
Jeszcze na koniec chciałam ogromnie podziękować dziewczynom, za współprace i z poświęcenie mi czasu. Naprawdę jestem wam wdzięczna i dziękuję z całego serca <3.
Ogromnie dziękuję też Rosesylli, która mocno motywowała mnie do wstawienia tego postu, chyba gdyby nie ona, ta notka nigdy by nie ujrzała światła dziennego, dziękuję kochanie ♥.
Już dłużej was nie zanudzając zapraszam do przeglądania :) Nie zapomnijcie o przesłuchaniu poniższego mashupu, który wprowadzi was w ten kpopowy klimat :)
Całuje i pozdrawiam cieplutko ;*

                             wpółpraca z Misao                                                wpółpraca z Lizz Kaviste
                           wpółpraca z Rosesylla                                              wpółpraca z bleachowa
                             wpółpraca z PΛRΛNOID

20 komentarzy:

  1. Toż to istne wypracowanie?! Nie dziwię ci się, że tak długo pisałaś, hihi. ;D
    Kocham tą sygnaturkę na wstępie. <3
    Zaraz normalnie napastuję cię! Jak nie są cudowne, ty opowiadasz koszmarne głupoty! Mam aż ochotę cię ugryźć! :D
    Ja proponuję tekstury do ikon, bo wychodzą ci świetnie! Może takie z tekstami piosenek z kpopu? Albo bazy! <3
    Albo instrukcja....
    Te ikony są mrauruśnę. <3 Każdy rządek taki wyjątkowy i wspaniały... <3 Ah, ah! I oczywiście, że panowie z EXO są mega przystojni! Polać tej kobiecie! <3
    Omomomo, tyle wspaniałych sygnatur, że nie wiem gdzie oczy podziać! Normalnie... Krystal, Hyuna, T.O.P, Gyu, KAI! Zawału dostanę od tych wspaniałości...
    Póki co notka jest wspaniała, a będzie na 100% jeszcze lepiej! <3
    OMG. DEAT x.x Chyba aż skomentuję każdy nagłówek po kolei i nie dosyć, że będziesz miała komentarz długi, to jeszcze bez ładu i składu... CZYLI CAŁA JA!
    Ta współpraca z Misao jest cudowna! Mój faworyt, jeżeli chodzi o prace wspólne. Naprawdę mi się podoba. Jest taka niesamowita... <3 Rzuca się w oczy jej wyjątkowość.
    A za to ta z Lizz taka ... wyjątkowa. Ma w sobie to coś.
    Naszej nie będę komentować. ;) Wiesz doskonale, że poprawiłaś bazę z efektem mega.
    Ups, jednak skomentowałam. ;P
    No i praca z bleachową. Podziwiam was, bo wszyło wam coś, co pokazuję że to jest praca i jednej i drugiej. W sensie, że każda dodała swoją wyjątkowość, a oby dwie macie naprawdę przeróżne style. To daje temu nagłówkowi swoistą wyjątkowość, którą kocham.
    A ta z paranoid taka... kolorystyka mi się podoba bardzo. <3
    O mój słodki...
    Czy trup może umrzeć jeszcze raz? W sumie to jak tylko zerknęłam na malutkie podglądy szablonów, to ci powiem, że winna mi jesteś trumnę z jednorożcami białymi, bo od nadmiaru tego wszystkiego aż mi się oczy świecą.
    Nagłówek z Ji Eun taki delikatny... Ta kolorystyka spokojna i bardzo ładna. <3 Pomysłowe brushe. ;)
    Ten z GDragonem... wiesz do czego podobny? ;P Ale ślicznie go zrobiłaś, naprawdę... GD daje klimacik. Mroczno.. <3
    A ten z Lee Hi po prostu podbił moje serce tak bardzo. On jest niesamowity w każdym calu. Kolorystyka, stocki, ułożenie i efekt ogólny. Cudo.
    I mamy tutaj Taemina naszego kochanego, tak bardzo wspaniałego.. Tylko brzuszka jego nie pokazałaś, jak mogłaś... Chociaż dobrze, dbaj o mnie, bo gdybyś dała z brzuchem, to ... bardziej bym umarła. ;D Nagłówek zdobył drugie miejsce, jeśli chodzi o nagłówki. ^^
    I kończymy zielonym i wiosennym akcentem z Tayeon <3 Mrrau. ;*
    Kradnę wszystkie koloryzacje z tego postu, a jak?! ;D
    Wdech, wydech, wdech, wydech. O jeju... przejdę do szablonów, ale ... umrę. Zacznę piszczeć i mama powie, że jestem nienormalna... ;D
    Okej... Ten z Kaisoo widziałam i wiesz, że jest przecudowny! Ty wiesz, że może go sobie skradnę ci kiedyś? Jak będę miała opowiadanie z tym paringiem... muahahaha. ;D
    EXO SHOWTIME! <3 Szablon z moimi ukochanymi taki cudowny! Podoba mi się tytuł postu tam... <3 Of course "We are one!". <3 Przecudowny ten szablon.
    Przejdźmy do tego z Krisem, chociaż obawiam się o moje zdrowie..... Trupy nie muszę się o to bać! No to klik!
    .
    .
    .
    JEJUUUUUUUUUUUUUUUUUU Kocham cię, kocham cię, kocham cię! <3
    On jest prześliczny... I to spojrzenie takie mraaau, te usta..
    A nie, ja powinnam szablon oceniać co nie? Ups.
    Okej, to szablon.... no z Krisem wszystko wygląda zajebiście, co tu ukrywać?
    Ale naprawdę on ci wyszedł! Jest niesamowity, cudowny... Aż mi słów zabrakło, bo normalnie... łezka. chlip!
    I jak ja mam żyć kobieto, jak?!
    Sprawiłaś, że...
    NORMALNIE PO GŁOWIE DOSTANIESZ, JAK BĘDZIESZ TAK KRYTYKOWAĆ SWOJĄ TWÓRCZOŚĆ! PRZYSIĘGAM CI!
    Wiem, że pewnie zasłodziłam się, ale to są moje odczucia co do tego postu i ich nie zmienię. Żałuję, że nie ma tapet, bo bym normalnie już do końca padła.... <3
    Wspaniały post i ja chcę więcej takich cudowności!
    Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawdę nie wiem co mam Ci odpisać. Chyba dziękuję będzie najbardziej odpowiednim słowem, także DZIĘKUJĘ ZA TEN PRZECUDNY KOMENTARZ,
      Naprawdę nie wiesz jaka radość mi sprawiłaś tymi słowami <3
      Mam nadzieję, ze szybko stworzysz jakieś Kaisoo, a jak nie to i tak cię zmuszę :D
      Teksturki do ikonek, na pewno dodam zwłaszcza, że mam ich kilka :)
      Jeszcze raz DZIĘKUJĘ <3

      Usuń
  2. Kochana, z każdą notką przekraczasz granice perfekcji! Nic dodać nic ująć *-*
    W ikonach widać, że dbasz o każdy szczególik - dobrany napis, czcionka, tekstura, brushes. No cudo!
    Nie wiem jak mówić o twoich pracach. Chodząca perfekcja? Perfekcja w każdym calu? Po prostu trudno znaleźć mi słowa opisujące to co chciałabym powiedzieć o twoich wyczynach. ;-;
    Nagłówek z Lee Hi rozwalił mi czaszkę ;-;
    Wszystkie sygnatury też, no po prostu wszystko. Kochana jesteś dumą bloggera! Życzę Ci powodzenia w kształceniu się w kierunku grafiki jak i sił w nauce <3
    Pobieram koloryzacje ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa <3 Naprawdę jest mi strasznie miło czytając te komentarze :D Dziękuję jeszcze raz ♥

      Usuń
  3. Zabijasz wiesz? XD Tyle rzeczy tu jest takich pięknych ;-; jednak najbardziej urzekł mnie szablon z EXO - We are one. Idealny *-* ale tu jest tak jak w sklepie ze słodyczami: wchodzisz, możesz kupić tylko batona a tu tyle pyszności. I CO ZROBIĆ?! XDD

    Choć odrobina słodyczy na pierwszego września C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze prace ze współpracy są przecudowne *O* Samej prettysmilex też oczywiście, ale chcę wyróżnić większe grono osób :) Najbardziej ze wszystkich prac wspólnych, podoba mi się nagłówek z Rosesyllą :) A z twoich własnych ten 2 (ale 3 też należy do moich ulubieńców :> ) Wszystkie prace są piękne :D Oby tak dalej !
    Zapomniałam o ikonkach i sygnaturach (najlepsza wg mnie jest ta u góry posta oraz 1 rząd ikon.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej! Fanką takiej muzyki nie jestem, ale Twoją za to jak najbardziej! Wszystko jest po prostu piękne. Z ikonek najbardziej podoba mi się ostatni rząd. Z sygnatur moimi faworytami będą 2,3,5 i 7. A z nagłówków najlepsze to 2,3,5,8. Szablony śliczne <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się wszystkie prace, są cudowne. Mam takie jedno pytanko. Czemu, gdy pobiorę szablon; nie ważne jaki, to w winrarze pojawia mi się, bym wpisała hasło ;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do regulaminu (znajdziesz go w nawigacji) tam jest podane hasło.

      Usuń
  7. 22. Kpop party! - koloryzacje,
    21. Battle scars - tekstury do ikon
    Gratuluje tak udanej imprezy. To nie moje klimaty, ale może następnym razem zrobisz coś w innym stylu!
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram kilka tekstur do ikon z notki 19. oraz koloryzację nr 19. Zostaną użyte na starved-souls.blogspot.com. Dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam szablon z exo We are one ^^ Jest śliczny znajdzie się na tym blogu ^^
    http://opowiadania-cho-hee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram koloryzacje 20 :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam ostatni szablon

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex