witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
111213 wyświetleń
54 postów
1511 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

23. Loving you is a bloodsport

Cześć! Znowu przybywam do was po niechcianej przerwie. Tak naprawdę jestem w szoku, że udało mi się przygotować tą notkę. Jak tylko zaczęła się szkoła, nie mam praktycznie czasu na nic. W końcu czego można się spodziewać po klasie maturalnej, dodatkowo czeka mnie w czerwcu egzamin zawodowy, także, z każdego prawie przedmiotu jaki mam nauczyciele nieźle naciskają. Ah tak bardzo bym chciała mieć to już za sobą. Pociesza mnie fakt, że zdaje maturę jeszcze starym programem. :D
Zdecydowałam się opublikować dzisiejsza notkę ponieważ miałam bardzo udany dzień, za sprawą jednej osóbki, w dodatku luźne lekcje i słoneczko za oknem jeszcze dodatkowo sprawiało, że dzień był bardzo przyjemny. Jutro niestety mam lekcje do 17 i maturę próbną z matematyki, więc nie będzie tak pięknie.;c
Wczoraj idąc dróżką zwróciłam uwagę na opadające liście z drzew, już czuć jesień, szczerze nie cierpię tej pory roku jest taka depresyjna. Najchętniej cofnęłabym się do czerwca, aby na nowo przeżyć wakacje i lato. oh tak<3... Już żeby się zbytnio nie rozpisać, bo nauka czeka, przechodzę do grafiki.
Dziś przygotowałam dla was 3 sygnaturki (wszystkie robione w niedziele) tworzone w całkowicie innym stylu niż dotychczas, ostatnio taki styl jest bardzo popularny, więc też spróbowałam coś takiego wykombinować. Co sądzicie o efekcie końcowym? Niestety blogspot psuje całą jakość prac, więc polecam otwierać je w nowej karcie. Powiem jeszcze, że w 2 sygnaturce jest jeden błąd, ale już mi się go nie chciało poprawiać więc liczę, że nikt go nie zauważy. :D W notce znajdziecie też troszkę dodatków. Obiecane teksturki do ikonek robione jeszcze za czasów wakacji, paczkę ze stockami, którą pomogła mi w połowie zebrać kochana siostra, której się troszkę nudziło. Znajdziecie w tej paczce, aż 100 stocków. No i na koniec taki sobie tutorial, który robiłam w piątek wieczorem. Jeśli są jakieś błędy to z góry przepraszam, naprawdę śpieszyłam się ze zrobieniem tej notki. 
Mam nadzieję, że jednak komuś dodatki się przydadzą. Pamiętajcie, o komentarzu jeśli pobieracie cokolwiek.  W najbliższym czasie postaram się ogarnąć sprawy związane z blogiem i po komentować wasze blogi. O ile czas i szkoła mi na to pozwolą. 
Nie przedłużając, życzę wam udanego i słonecznego tygodnia! Pozdrawiam <3  
stock

36 komentarzy:

  1. Pobieram tekstury do ikon i stocki *o*
    A mi się jakoś ten styl za bardzo nie podoba, ale kiedy próbuję cokolwiek podobnego zrobić, to mi głowa pęka. Zdecydowanie nie zostałam do tego stworzona :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze ,że znowu jesteś <333 Przepiękne prace !!! A od tych sygnaturek ,aż trudno oczy oderwać :)
    Pobieram dodatki :D
    Pozdrawiam i współczuję , też mam strasznie dużo na głowie XD codziennie wracam do domu o 18 ,a jestem dopiero w 3 gim ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, i tak o to Prettysmilex potrafi poprawić mój dzień. :D Jesteś, a ja od razu mam lepszy humor. Na dodatek widzę, że nie tylko ja próbuję nowych rzeczy ( patrzy na sygnaturkę na początku). Bardzo mi się podoba. :)
    Współczuję ci jutrzejszego dnia. Ja o dziwo (jak na liceum, gdzie jeszcze nie usunęli mi niektórych przedmiotów) mam mało godzin. Maksimum to 7. Będę mocno trzymać kciuki. ;)
    Materiały w tym poście mi się na bank przydadzą! ;D Ale ty to wiesz... xd
    Kocham twoje tekstury do ikon - wiele razy uratowały moje małe gówinka, więc pobieram bez chwili zwłoki.
    Napisz mi prywatnie jaki to błąd, bo ciekawa jestem. :D Jeżeli to w napisie, to ja ciołek jestem, zatem nie zauważę. ;D
    Stocki kradnę! Masz fajną siostrę - moja raczej by nie szukała... ;D Nie mówiąc już o bracie! Z tutka oczywiście korzystam! <3 Ten nagłówek jest super! ;*
    Pozdrawiam cieplusio. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnatury są boskie, uwielbiam ten styl <3
    Oczywiście pobieram stocki, kredyt jest już dawno dodany na bloga.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zawsze od końca. :) Gdybyś nie napisała, że dodałaś tutorial, to bym go nie zauważyła. Taki niepozorny... Efekt pracy jest przecudny, główna koloryzacja nadaje jej najwięcej uroku. Pobieram stocki oraz niebieskie i b&w teksturki. Sygnatury są boskie, czarujące. Do tego każda ma wyraźną kolorystykę, co lubię.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieram stocki, a kiedyś może wrócę po texturki do ikon ;)
    Przepraszam, że nie skomentowałam poprzedniej notki, ale teraz mówię: była nieziemska <3 Tyle cudownych prac w jednej notce *-* Pobrałam z tamtej koloryzację.
    Jakim cudem zdajesz starą maturę? :O Dziwne... szczęściara. Też nie chwalę się mnóstwem wolnego czasu przez szkołę, a dopiero zaczęłam LO! XD Co to będzie w maturalnej? XD
    Wszystkie sygnaturki są prześliczne <3 Co prawda nie jestem przyzwyczajona, żeby widzieć Twoje prace w takim stylu, ale są piękne ;)
    Nagłówek z tutka też przecudny :)
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram dodadki z tej notki i poprzednich notek. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sygnaturki! Najbardziej podoba mi się ta z Jane. Ma świetne kolorki, i tak to wszystko kontrastuje z szablonem głównym! Od razu przykuwa wzrok. Bardzo podobają mi się te teksturki do ikon także pobieram sobie ten ostatni rządek. Powodzenia w szkole życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie sygnaturki <3 Najbardziej podoba mi się ta ostatnia - cudo.
    Oczywiście pobieram stocki, niebieskie teksturki i tutorial. Zobaczę co ciekawego z niego wyjdzie ^^.
    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!
    Prace są nieziemskie! Pierwsza sygnaturka bardzo przypadła mi do gustu-jak każda Twoja praca <3
    Pobieram wszystkie teksturki do ikon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znów mnie powalasz
    Pobieram tekstury do ikon i stocki i korzystam z tutorial

    OdpowiedzUsuń
  12. Sygnatury są świetne!
    Pobieram stocki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mój i Invi przegląd był nieco za wcześnie, ponieważ widzę mnóstwo nowych, wspaniałych prac ;) Na prawdę dobra robota!
    Pobieram stocki :) (unfaithful-heaven)
    Pozdrawiam Natx!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne prace! Zazdroszczę Ci talentu, jednak ciekawi mnie jedna sprawa. Skąd masz te fajne liściane stocki? Bardzo mi się podobają, a nie wiem skąd mam je pobrać...
    Ewa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, tekstury do ikon są rewelacyjne! Porywam wszystkie i dodaję Twój blog do linków ^^.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz ja. Pobrałam też tekstury z 31 grudnia.

      Usuń
  16. Cześć :)
    Chciałam powiadomić, że pobrałam kilka koloryzacji, stocków oraz tesktur z galerii :)
    Pozdrawiam i dziękuje x

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobieram stocki! <3
    Śliczne sygnaturki!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 23. Loving you is a bloodsport - tekstury do ikon, stocki tutorial - to pobrałam :)
    Sygnaturka z początku ma piękne, żywe kolory.
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tutorial wyszedł naprawdę świetnie, prawdę mówiąc nie mogę się na niego napatrzeć. Piękna praca. Pobieram sobie teksturki i stocki. Pozdrawiam!

    http://fallingdrops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, chciałam poinformować, że dodałam na bloga zamówione przez Ciebie opowiadanie. Zapraszam ^^.

    decay
    ----------------------------------------------
    http://shipyourlovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej^ Długo tutaj mnie nie było :) Wszystko śliczne szczególnie sygnatury <3 pobieram bazy oraz stocki może skorzystam z instrukcji.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. POMOCY! Mój PS się zbuntował i usunął mi wszystkie brushe, których nie było mało >.< Już kilka razy się tak zdarzyło, jednak po ponownym uruchmieniu Ps'a brushe wracały, a teraz dupa! Przeczekałam dwa dni i nadal nic! Wiesz może co zrobić, żeby moje kochane brushe się 'odnowiły'?

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Pobrałam przydatny blog, dodaję do obserwowanych. Pobrałam sobie: 7 koloryzacji, 16 kolekcji tekstur, 5 paczek stocków oraz 5 tutoriali i psd. Nie posiadam jeszcze własnego bloga, gdyż zbieram materiały na jego stworzenie, ale jak już będzie gotowy, to na pewno umieszczę w kredytach ;) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pobrałam: http://i.imgur.com/Ut4D2rN.png na adres: hun-han-couple.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  26. tak strasznie długo nie komentowałam nic ew
    prześliczne sygnaturki oraz nagłówek z tutoriala. Na razie pobieram tylko stocki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pobieram tekstury do ikon i stocki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pobieram stocki i mam pytanie czy będziesz dawać koloryzacje do gimpa ?

    OdpowiedzUsuń

Archiwum