menu

15 wrz 2014

23. Loving you is a bloodsport
Cześć! Znowu przybywam do was po niechcianej przerwie. Tak naprawdę jestem w szoku, że udało mi się przygotować tą notkę. Jak tylko zaczęła się szkoła, nie mam praktycznie czasu na nic. W końcu czego można się spodziewać po klasie maturalnej, dodatkowo czeka mnie w czerwcu egzamin zawodowy, także, z każdego prawie przedmiotu jaki mam nauczyciele nieźle naciskają. Ah tak bardzo bym chciała mieć to już za sobą. Pociesza mnie fakt, że zdaje maturę jeszcze starym programem. :D
Zdecydowałam się opublikować dzisiejsza notkę ponieważ miałam bardzo udany dzień, za sprawą jednej osóbki, w dodatku luźne lekcje i słoneczko za oknem jeszcze dodatkowo sprawiało, że dzień był bardzo przyjemny. Jutro niestety mam lekcje do 17 i maturę próbną z matematyki, więc nie będzie tak pięknie.;c
Wczoraj idąc dróżką zwróciłam uwagę na opadające liście z drzew, już czuć jesień, szczerze nie cierpię tej pory roku jest taka depresyjna. Najchętniej cofnęłabym się do czerwca, aby na nowo przeżyć wakacje i lato. oh tak<3... Już żeby się zbytnio nie rozpisać, bo nauka czeka, przechodzę do grafiki.
Dziś przygotowałam dla was 3 sygnaturki (wszystkie robione w niedziele) tworzone w całkowicie innym stylu niż dotychczas, ostatnio taki styl jest bardzo popularny, więc też spróbowałam coś takiego wykombinować. Co sądzicie o efekcie końcowym? Niestety blogspot psuje całą jakość prac, więc polecam otwierać je w nowej karcie. Powiem jeszcze, że w 2 sygnaturce jest jeden błąd, ale już mi się go nie chciało poprawiać więc liczę, że nikt go nie zauważy. :D W notce znajdziecie też troszkę dodatków. Obiecane teksturki do ikonek robione jeszcze za czasów wakacji, paczkę ze stockami, którą pomogła mi w połowie zebrać kochana siostra, której się troszkę nudziło. Znajdziecie w tej paczce, aż 100 stocków. No i na koniec taki sobie tutorial, który robiłam w piątek wieczorem. Jeśli są jakieś błędy to z góry przepraszam, naprawdę śpieszyłam się ze zrobieniem tej notki. 
Mam nadzieję, że jednak komuś dodatki się przydadzą. Pamiętajcie, o komentarzu jeśli pobieracie cokolwiek.  W najbliższym czasie postaram się ogarnąć sprawy związane z blogiem i po komentować wasze blogi. O ile czas i szkoła mi na to pozwolą. 
Nie przedłużając, życzę wam udanego i słonecznego tygodnia! Pozdrawiam <3  
stock

36 komentarzy:

  1. Pobieram tekstury do ikon i stocki *o*
    A mi się jakoś ten styl za bardzo nie podoba, ale kiedy próbuję cokolwiek podobnego zrobić, to mi głowa pęka. Zdecydowanie nie zostałam do tego stworzona :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze ,że znowu jesteś <333 Przepiękne prace !!! A od tych sygnaturek ,aż trudno oczy oderwać :)
    Pobieram dodatki :D
    Pozdrawiam i współczuję , też mam strasznie dużo na głowie XD codziennie wracam do domu o 18 ,a jestem dopiero w 3 gim ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, i tak o to Prettysmilex potrafi poprawić mój dzień. :D Jesteś, a ja od razu mam lepszy humor. Na dodatek widzę, że nie tylko ja próbuję nowych rzeczy ( patrzy na sygnaturkę na początku). Bardzo mi się podoba. :)
    Współczuję ci jutrzejszego dnia. Ja o dziwo (jak na liceum, gdzie jeszcze nie usunęli mi niektórych przedmiotów) mam mało godzin. Maksimum to 7. Będę mocno trzymać kciuki. ;)
    Materiały w tym poście mi się na bank przydadzą! ;D Ale ty to wiesz... xd
    Kocham twoje tekstury do ikon - wiele razy uratowały moje małe gówinka, więc pobieram bez chwili zwłoki.
    Napisz mi prywatnie jaki to błąd, bo ciekawa jestem. :D Jeżeli to w napisie, to ja ciołek jestem, zatem nie zauważę. ;D
    Stocki kradnę! Masz fajną siostrę - moja raczej by nie szukała... ;D Nie mówiąc już o bracie! Z tutka oczywiście korzystam! <3 Ten nagłówek jest super! ;*
    Pozdrawiam cieplusio. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnatury są boskie, uwielbiam ten styl <3
    Oczywiście pobieram stocki, kredyt jest już dawno dodany na bloga.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zawsze od końca. :) Gdybyś nie napisała, że dodałaś tutorial, to bym go nie zauważyła. Taki niepozorny... Efekt pracy jest przecudny, główna koloryzacja nadaje jej najwięcej uroku. Pobieram stocki oraz niebieskie i b&w teksturki. Sygnatury są boskie, czarujące. Do tego każda ma wyraźną kolorystykę, co lubię.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieram stocki, a kiedyś może wrócę po texturki do ikon ;)
    Przepraszam, że nie skomentowałam poprzedniej notki, ale teraz mówię: była nieziemska <3 Tyle cudownych prac w jednej notce *-* Pobrałam z tamtej koloryzację.
    Jakim cudem zdajesz starą maturę? :O Dziwne... szczęściara. Też nie chwalę się mnóstwem wolnego czasu przez szkołę, a dopiero zaczęłam LO! XD Co to będzie w maturalnej? XD
    Wszystkie sygnaturki są prześliczne <3 Co prawda nie jestem przyzwyczajona, żeby widzieć Twoje prace w takim stylu, ale są piękne ;)
    Nagłówek z tutka też przecudny :)
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram dodadki z tej notki i poprzednich notek. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sygnaturki! Najbardziej podoba mi się ta z Jane. Ma świetne kolorki, i tak to wszystko kontrastuje z szablonem głównym! Od razu przykuwa wzrok. Bardzo podobają mi się te teksturki do ikon także pobieram sobie ten ostatni rządek. Powodzenia w szkole życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie sygnaturki <3 Najbardziej podoba mi się ta ostatnia - cudo.
    Oczywiście pobieram stocki, niebieskie teksturki i tutorial. Zobaczę co ciekawego z niego wyjdzie ^^.
    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!
    Prace są nieziemskie! Pierwsza sygnaturka bardzo przypadła mi do gustu-jak każda Twoja praca <3
    Pobieram wszystkie teksturki do ikon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znów mnie powalasz
    Pobieram tekstury do ikon i stocki i korzystam z tutorial

    OdpowiedzUsuń
  12. Sygnatury są świetne!
    Pobieram stocki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mój i Invi przegląd był nieco za wcześnie, ponieważ widzę mnóstwo nowych, wspaniałych prac ;) Na prawdę dobra robota!
    Pobieram stocki :) (unfaithful-heaven)
    Pozdrawiam Natx!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne prace! Zazdroszczę Ci talentu, jednak ciekawi mnie jedna sprawa. Skąd masz te fajne liściane stocki? Bardzo mi się podobają, a nie wiem skąd mam je pobrać...
    Ewa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, tekstury do ikon są rewelacyjne! Porywam wszystkie i dodaję Twój blog do linków ^^.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz ja. Pobrałam też tekstury z 31 grudnia.

      Usuń
  16. Cześć :)
    Chciałam powiadomić, że pobrałam kilka koloryzacji, stocków oraz tesktur z galerii :)
    Pozdrawiam i dziękuje x

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobieram stocki! <3
    Śliczne sygnaturki!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 23. Loving you is a bloodsport - tekstury do ikon, stocki tutorial - to pobrałam :)
    Sygnaturka z początku ma piękne, żywe kolory.
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tutorial wyszedł naprawdę świetnie, prawdę mówiąc nie mogę się na niego napatrzeć. Piękna praca. Pobieram sobie teksturki i stocki. Pozdrawiam!

    http://fallingdrops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, chciałam poinformować, że dodałam na bloga zamówione przez Ciebie opowiadanie. Zapraszam ^^.

    decay
    ----------------------------------------------
    http://shipyourlovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej^ Długo tutaj mnie nie było :) Wszystko śliczne szczególnie sygnatury <3 pobieram bazy oraz stocki może skorzystam z instrukcji.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. POMOCY! Mój PS się zbuntował i usunął mi wszystkie brushe, których nie było mało >.< Już kilka razy się tak zdarzyło, jednak po ponownym uruchmieniu Ps'a brushe wracały, a teraz dupa! Przeczekałam dwa dni i nadal nic! Wiesz może co zrobić, żeby moje kochane brushe się 'odnowiły'?

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Pobrałam przydatny blog, dodaję do obserwowanych. Pobrałam sobie: 7 koloryzacji, 16 kolekcji tekstur, 5 paczek stocków oraz 5 tutoriali i psd. Nie posiadam jeszcze własnego bloga, gdyż zbieram materiały na jego stworzenie, ale jak już będzie gotowy, to na pewno umieszczę w kredytach ;) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pobrałam: http://i.imgur.com/Ut4D2rN.png na adres: hun-han-couple.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  26. tak strasznie długo nie komentowałam nic ew
    prześliczne sygnaturki oraz nagłówek z tutoriala. Na razie pobieram tylko stocki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pobieram tekstury do ikon i stocki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pobieram stocki

    OdpowiedzUsuń
  29. Pobieram stocki i mam pytanie czy będziesz dawać koloryzacje do gimpa ?

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex