witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
115483 wyświetleń
56 postów
1521 komentarzy
194 obserwatorów

Popularne posty

35. Fear

ikon ikon ikon ikon ikon
Hej kochani! Notka była gotowa do wstawienia już w piątek, jednak ciągle mi coś wypadało i nie było czasu by zmienić szablon i przygotować tą część tekstową jednak w końcu się udało.
No i nadszedł wrzesień, chociaż po pogodzie tego nie widać, prawda? Obecnie w Krakowie w cieniu według mojego termometru jest 34 stopnie. Coś te upały się w tym roku mocno trzymają i nie chcą odejść. U was też tak gorąco? Jak widzicie zmieniłam szablon, chociaż w poprzednim poście pisałam, że na razie nie mam zamiaru go zmieniać. To ja i zmieniam szybko zdanie, ale jak tylko powstał ten szablon nie mogłam się powstrzymać aby go nie wstawić.
Dziś mam dla was 5 ikonek, 3 sygnaturki, 4 koloryzacje zaprezentowane na pracach z tej notki oraz z dodatków paczka z teksturkami do ikonek i paczka plików psd z pracami z dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że te dodatki wam się przydadzą. Zaktualizowałam w końcu regulamin. Dużo się nie zmieniło, ale i tak zapoznajcie się z nim. Jeszcze chciałam podziękować za wszystkie wasze komentarze, tak naprawdę to one mnie motywują do dalszego publikowania postów<3.
Nie zanudzam was dłużej. Pozdrawiam ♥  

20 komentarzy:

  1. Wow *o* Muszę szczerzę przyznać, że szablon główny jest naprawdę piękny, a już szczególnie urzekło mnie menu, jest bardzo ciekawe :) Świetny pomysł.
    Co do września, szkoły i pogody to już mam dość. Od razu jak wróciłam z rozpoczęcia poszłam spać, w końcu nie jestem i raczej przez dłuższy czas, nie przyzwyczaję się do tego, że to już szkoła, wakacje minęły, a minęły naprawdę szybko. Nawet nie wiem kiedy to tak szybko zleciało, no ale co zrobić ;c Trzeba odbębnić te 10 (chociaż w sumie mnie bo święta itp) miesięcy i będzie spokój :D Co do pogody, to serdecznie dziękuje :c Już mam bóle głowy od 2 dni, więc czekam na deszcz i mocny powiew wiatru :) Przechodząc do notki, bo naprawdę się rozpisałam, a to nowość :D
    Najbardziej podoba mi się 1 sygnaturka, uwielbiam te kolorki no są po prostu boskie :) Ikonki również są piękne, podziwiam cię za robienie ich to małe zło.
    Oczywiście kradnę koloryzację i paczkę PSD :D Na razie tekstur nie tykam, bo i ikon nie lubię robić :D

    Oczywiście kredyt znajduję się na moim blogu Magic Breath w zakładce Ulubione :)

    Pozdrawiam, Fantazja x

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szablon główny. Podobają mi się kolory <3

    Jeśli chodzi o pogodę, to u mnie już jutro ochłodzenie (Dziękuje ci Boże :D)
    I chcę, aby tak było do końca roku. Za dużo słońca XD
    Co do prac, uwielbiam sygnatury w twoim wykonaniu. Są boskie.
    Pobieram psd files. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O ty diable! Nawet żem o poście nie wiedziała, że się szykuje. I widzę nowy szablon główny, który mnie dosłownie oczarował. Jest niesamowity. *.* Przez ciebie teraz gdy patrzę na swój to aż mam ochotę go zmienić, ale wolę nawet nie próbować.
    Zrobiłaś przepiękne ikony i cieszę się, że przynajmniej tobie one wychodzą, bo mnie ani trochę. :-(
    Piękne szablony, chociaż szczerze powiedziawszy to ten z gg (co mi wysłałaś) był najlepszy ze wszystkich i smutno mi (a jednocześnie też nie bo tylko ja go widziałam), że nie dałaś go do postu. Urzekła mnie jednak kolorystyka wszystkich pracy. Ah ah. <3
    Cieszę się, że nie zmieniłaś hasła do paczek. :-D Po zapoznaniu się z nim w spokoju mogę Cię poinformować, iż pobieram wszystkie dodatki postu, czyli koloryzacje, tekstury oraz paczkę z plikami w formacie psd.
    Zawiodłam się w ogóle - gdzie szablon do postu? A ja już tak się cieszyłam jak głupi... :( Zrobiłaś przepiękne prace, ale ja potrzebuję szablonu (chociaż ten główny jest wow).
    Buziaki i proszę w następnym poście o szablon! Obowiązkowo Lydia Martin. :D I może Isaac? ;>
    Weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zacznę od szablonu głównego, ponieważ jest rewelacyjny! na serio bardzo mi się podoba! masz talent i to ogromny! jeśli chodzi o zawartość notki to pierwsza sygnaturka jest cudowna! kolorystyka zabija swoim połączeniem!
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a szablonie glownym najbardziej podoba mi sie efekt stron, jest genialny! Mozna prosic kiedys o instrukcje? :D
    pierwsza sygnaturka jest bezbledna! Jej kolorystyka jest po prostu swietna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. O M G!!! Szablon główny to cudo, przepiękny, wszystko jest w nim idealne! Jak ty to robisz? Perfekcja! Co do notki to sygnaturki są piękne, ale pierwsza przebiła wszystko. Życzę weny i pozdrawiam xx
    ps, pobieram koloryzacje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pobieram paczkę nr. 7 z teksturami!
    dziękuję :D !

    OdpowiedzUsuń
  8. This is what I've downloaded:
    PSD: 2, 13, 15, 16, 28, 30, 31, 32, 32, 35, 36, 37, 39, 41, 43.
    Regular Textures: 2, 3, 5, 8, 9, and some loose ones.
    Icon Textures: 1, 3, 4, and some loose ones.
    Stock: 30 stocks, 45 stocks, 100 stocks.

    Thank you so much for sharing your resources and work!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram textury do ikon na potrzeby Rockmenowa

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieram wszystkie koloryzacje, bo są na serio świetne! :D
    dziękuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna grafika pobieram stock pack z 23 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ogromny talent! Nie zmarnuj go :) Szablon główny jest przepiękny. Pobrałam wiele rzeczy praktycznie z każdej notki.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 sygnaturka jest świetna, kolory niesamowicie wpadają w oko :)
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. WOWOWOOW !
    ALE CUDOWNY GŁÓWNY *O*
    Szczęka mi opadła !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram Button dotyczący imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Umieściłam button na 98seconds.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  17. Can you please give me the pass ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Password is prodigium to every pack ( only pack with code form 39 note have other password. )

      Usuń

Archiwum