menu

23 paź 2015

36. Trick or treat
ikon ikon ikon ikon ikon
Hejka! Od poprzedniej notki minęło sporo czasu. To nie było w ogóle planowane, tak jednak wyszło. Można by było wymieniać kilka powodów tego. ale szkoda waszego czasu. Chciałam przygotować notkę z okazji 2 urodzin bloga, które miały miejsce 6 października. No jak widać nic z tego nie wyszło bo wena mnie opuściła. Nie miałam także pomysłów co bym mogła przygotować, aż tu nagle wpadłam na pomysł, z tym postem przed Halloween. Szczerze nigdy jakoś nie przykładałam ogromnej wagi do tego święta, a z racji, że dużo osób przygotowywało wcześniej takie notki, chciałam wyjść wam na przeciw i przygotować kilka dodatków. Jak mi poszło, możecie zobaczyć poniżej. Jak na notkę tematyczną jest dużo materiałów z czego jestem nawet zadowolona. Przygotowałam dla was 5 ikonek, które były robione na szybko wczoraj bo miałam z nimi niemały problem. Dalej znajdziecie 3 sygnaturki, 2 nagłówki i 2 szablony tym razem nie minimalistyczne. Z dodatków natomiast mam 2 koloryzacje, paczkę stocków, większość zawartości użyta jest na pracach. Na koniec paczuszka tekturek i czcionki, które pojawiają się pierwszy raz na blogu. Szczerze długo zastanawiałam się czy je dodać, ale są!  Mam nadzieję, że komuś się przydadzą dodatki jak i szablony. Pobierajcie śmiało, jednak nie zapomnijcie o regulaminie. gdyby coś było źle zalinkowane powiadomcie mnie o tym. Na dziś ode mnie to wszystko. Kiedy kolejny post się pojawi, nie mam pojęcia, ale miejmy nadzieję, że szybko. Na koniec dziękuję wam za wszystkie komentarze i za to, że jednak wciąż tu ktoś zagląda. To bardzo miłe. Pozdrawiam was cieplutko i życzę spokojnego weekendu. ♥
header header

stock

61 komentarzy:

  1. Cudne sygnatury <3
    Pobieram tekstury.

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace, naprawdę chciałabym robić podobne!
    Pobrałam wszystkie możliwe dodatki z tego postu i oba szablony. Jeden już nawet ustawiłam na blogu :)

    Pozdrawiam [rosalainess.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jakie cuda! Aż byłoby mi wstyd nie skomentować. Nawet nie wiem co mi się najbardziej podoba bo wszystko jest tak perfekcyjne + moja ulubiona tematyka.
    +Pobieram czcionki i stocki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne prace *o*
    Powiem ci, że nie mogę do tej pory wyjść z szoku.
    Dlaczego to wszystko jest tak dopracowane? :P
    Jestem naprawdę pod mega wrażeniem twoich prac. Są takie... pełne historii, jakkolwiek to brzmi xD
    Po prostu w każdej pracy widzę inną historię. To niesamowite!
    Poza tym tak świetnie odniosłaś się do tematyki Halloween... no gratuluję :D
    Pobieram dodatki!
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jestem zachwycona twoimi pracami. Sygnatury u nagłówki są przepiękne. Świetnie dobrana kolorystyka i Stocki. I jeszcze Halloween, po prostu genialne odniosłaś się do tego.
    A i pobieram Stocki.

    I jeszcze jedno mogłabyś zrobić tutorial jak wykonać takie karty, które są u Ciebie na blogu (chodzi mi o te koło nagłówka)
    Byłabym wdzięczna za tą instrukcję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!
    Brak mi słów, te sygnaturki, nagłówki, SZABLONY *.*
    Jak ty to robisz?
    Pobieram wszystko <3
    Gratuluję i zazdroszczę talentu!

    Pozdrawiam,
    Hanchesteria (land-of-grafic.blogspot.com)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram stocki, tekstury i czcionki :)
    /98seconds/graficzny-rejestr

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i druga sygnaturka to moi faworyci! :D Z nagłówków podoba mi się pierwszy, tak samo jak z szablonów. ;)
    Pobieram stocki i teksturki ^^
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zobaczyłam ogłoszenie o tym, że będzie u Ciebie impreza, to myślałam, że podskoczę pod sufit. Brakowało mi twoich prac, ostatnio nie mam na co popatrzeć. :-( Widzę, że postanowiłaś to jednak zmienić - jestem więc z Ciebie dumna! :D
    Myślę też, że takie tematyczne dodatki zawsze mogą się przydać, chociaż ja nigdy nie umiałam zrobić nic tematycznego.
    Mam nadzieję, że szybko zobaczę twoje kolejne prace. <3 Zapowiadasz, że nie będzie to szybko, jednak ja wierzę, że szybko to nastąpi.
    Prześliczne sygnatury, najbardziej wpadła mi w oko ta druga. <3
    Nagłówki jak zwykle przecudowne, a ten pierwszy jest cudowny - dopracowany w każdym szczególe.
    Jak dobrze, że dodałaś szablony - lubię patrzeć na te twojego autorstwa ze względu na dobrą grafikę i dobre kody. W połączeniu powstaje coś wręcz niesamowitego. <3 W tym pierwszym szablonie niezwykłe są te malutkie duszki, nietoperki itd. Cudo. <3
    Pobieram czcionki i stocki. <3
    Buziaki i życzę ci dużo weny, bo ja chcę więcej prac!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam tylko poinformować, że pobrałam ten cudowny, pomarańczowy, halloweenowy szablon na bloodbonds.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! nagłówki świetnie Ci wyszły :) Z sygnatur najbardziej podoba mi się trzecia.Jeśli chodzi o szablony to nie mam faworytów obydwa świetne.Pobieram stocki,czcionki oraz tekstury.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo śliczne co powiesz na współporacę i pobieram dodatki graficzne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej^^ Nagłówki i sygnatury to mistrzostwo świata *O* ~! ale to zdecydowanie szablony mnie zabiły! są naprawdę genialne :3 szczególnie podoba mi się pierwszy ^^ generalnie cały ten halloweenowy klimat mnie urzekł :D
    pozdrawiam
    pobieram czcionki i stocki~

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Chyba mnie tutaj nie było sporo czasu, bo nawet nie mogę sobie przypomnieć, czy komentowałam ten śliczniutki szablon! Tak czy inaczej szablon główny jak zwykle jest wspaniały - boska kolorystyka o kodach to już nie wspominając <3
    Prace w notce - cudowności. Ikonki wyszły perfekcyjnie. Sygnatury i blendy również super. Najbardziej podoba mi się druga sygnatura i pierwszy nagłówek (oraz szablon z tym nagłówkiem).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogłam się doczekać tej pory, kiedy to na blogach graficznych zaczną pojawiać się posty halloweenowe. :) I co? Nie zawiodłam się!
    Przede wszystkim zakochałam się w pierwszym szablonie. Jest uroczy. <3 Aż żałuję, że nie prowadzę jakiegoś bloga prywatnego, bo pewnie bym go "adoptowała".

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę cieszyłabym się gdybyś dodała szablon podobny do tego, co jest aktualnie głównym na prettysmilex. Nie całkowicie taki sam, jednak coś podobnego! Czekam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym coś podobnego wykonać jednak musiałabyś mi napisać co dokładnie masz na myśli przez podobny.
      Chodzi o układ czy kolory czy coś innego jeszcze :)

      Usuń
  17. Pobrałam szablon na: http://spisane-czarnym-atramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobieram koloryzacje, tekstury i czcionki (do użytku własnego).

    OdpowiedzUsuń
  19. To twoje zdecydowanie najlepsze prace, szczególnie jeśli chodzi o szablony!
    Pozdrawiam,
    Blue Annie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobieram szablon na bloga http://wiedzma-z-roosety.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Blue Annie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam małe pytanie.
    Jestem ciekawa, czy tworzysz szablony na zamówienie.
    Nie widziałam adnotacji a chciałabym się zapytać.
    Jestem zachwycona Twoją grafiką i z przyjemnością zgłosiłabym się do Ciebie.
    Pozdrawiam mocno;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół nie przyjmuję zamówień, ale mogłabym dla Ciebie zrobić wyjątek. napisz do mnie na emaila ( podany w zakładce Autorka to ten 3 znaczek od góry.) a ja zastanowię się co do realizacji zamówienia :)

      Usuń
  22. Pobrałam tekstury, ikony, sygnatury i czcionki z wielu notek :333

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszytko takie śliczne! *-* Zdecydowanie pierwszy nagłówek podbił moje serduszko.
    Kradnę tekstury a link do bloga trafia do zakładki z kredytami.

    Pozdrawiam,Zaula

    OdpowiedzUsuń
  24. I downloaded your fonts, stocks, textures, and colourings:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Informuję, że pobrałam szablon na bloga: lwia-czesc.blogspot.com.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. mimo tego, że robiłaś na szybko te ikonki to efekt naprawdę jest widoczny! pozytywny oczywiście :D! naprawdę cudne dodatki - świetne dopasowanie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pobieram dodatki graficzne z kilku notek :*
    Dziękuję ci bardzo i oświadczam, że masz niesamowity talent do grafiki <3

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pobieram dodatki graficzne z tego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  29. pobieram dodatki :) mogę prosić o hasło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zajrzeć do regulaminu(w menu to 2 "stożek" po prawej stronie)

      Usuń

©2019 - prettysmilex