menu

25 lis 2015

37. Cry baby
Hej miśki! Minął już ponad miesiąc od poprzedniego postu, więc postanowiłam się zebrać i przygotować coś. Dziś też jest szczególny dzień, gdyż kilkanaście dobrych lat temu przyszedł na świat pewien brzdąc, który wyrósł na moją starszą siostrzyczkę. Mogłabym wypisać jakieś życzenia, które i tak po jakimś czasie odeszłyby w zapomniane jednak zamiast tego korzystając, że Ulciu to przeczytasz chciałam Ci podziękować za to, że mimo jakiś sporów czy kłótni jesteś zawsze gdzieś obok i wspierasz mnie i pomagasz na swój własny sposób. Dziękuję Ci za to ♥. 
Teraz już do tych, którzy są tu dla grafiki! Udało mi się zebrać kilka staroci, które leżą chyba od października jak nie dłużej, mam tu na myśli trzy sygnaturki, które widzicie poniżej. Koloryzacje także leżą u mnie na dysku jakiś czas. Nowości to sygnaturka otwierająca post, a także nagłówki (w tym tutorial na jeden z nich, ponieważ dawno nie było) oraz tekstury. Powiem wam, że nawet jestem z nich zadowolona. 
Jak już pewnie, większość z was zauważyła po lewej stronie pojawiła się sonda. O co w niej chodzi? 
Zbliżają się święta, które kojarzą się dużej liczbie osób z prezentami. Dlatego też postanowiłam zrobić sondę, w której zadecydujecie, co chcielibyście dostać ode mnie jako prezent. Z racji, że prawdopodobnie będzie to mój ostatni post w tym roku, chce się do tego przyłożyć. W sondzie zamieściłam tylko cztery moje propozycje jednak to nie znaczy, że nie możecie zgłaszać swoich pomysłów! Piszcie w komentarzach, a ja uwzględnię wszystkie sugestie. Sonda będzie dostępna włącznie do 29 listopada.
Dziś w poście pojawiły się dwie piosenki przewodnie, ponieważ nie mogłam się zdecydować, którą z nich wybrać. Obie gorąco polecam. Ostatnimi czas Melanie skradła moje serducho i obecnie uwielbiam każdą jej piosenkę, za to The Neighbourhood uzależnił mnie od ich nowej płyty, którą także polecam przesłuchać. 
Aby was już więcej nie zanudzać chciałam tylko podziękować za wszyściutkie komentarze, które się pojawiają. Każdy choćby najmniejszy komentarz sprawia, że robi mi się milusio na sercu. Dziękuję! 
Nie zapomnijcie o głosowaniu! Pozdrawiam cieplutko w ten zimny wieczór <3 
header header

44 komentarze:

  1. W takim razie happy birthday! :D
    Haha super sonda, lekka beka z 'listów do m' ale oczywiście oddam głos :D
    Poza tym nie mogę się napatrzeć na tą grafikę *-* Piękne sygnaturki *-*
    Pozdrawiam :)
    http://desimetto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest tu śliczne. Brak słów. Sygnatury wyszły ci świetnie. Piękne są<3
    Nagłówki są nieziemskie. Mega.
    Głoś oddany i przekaż siostrze 'wszystkiego najlepszego' :)
    Pobieram koloryzacje i teksturki.
    Pozdrawiam cieplutko, Dreidre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka!
    Bardzo podobają mi się sygnaturki... ogólnie w twoich pracach kompozycje są na tak wysokim poziomie... no za każdym razem patrzę przez kilka minut na twoje dzieło i co rusz odkrywam coś ukrytego :) To niesamowite.
    Głosik w sondzie został oddany :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkiego najlepszego twojej siostrze (o której swoją drogą często wspominasz) z okazji urodzin. :-)
    Piękne jest to jaka łączy was więź, bo nie każde rodzeństwo potrafi takową mieć. Obyście nigdy jej nie traciły. <3

    W dość mało elegancki sposób chciałabym przejść do postu... Cieszę się, że dodałaś post, bo stęskniłam się za twoimi pracami.
    Ja polecam ci soundtrack do "50 shades of grey", ponieważ słuchając tej płyty, nie było ani jednej piosenki, która by mnie nie zauroczyła.
    Jeśli chodzi o grafikę = przepiękne sygnaturki, jak zawsze takie delikatne. Szczególnie podoba mi się t otwierająca post i ta.
    Nagłówki także są prześliczne, ja nie wiem jak wychodzą topie tak delikatne, pełne swoistej gracji prace. Patrzy się na nie z ogromną przyjemnością, a w szczególności na ten drugi - coś cudownego! <3
    W przyszłości prawdopodobnie skorzystam z instrukcji, kradnę też koloryzację - ja sama ostatnio nie umiem ich robić (w sumie to czy ja kiedyś to umiałam? :D).
    Jeśli chodzi o te prezenty świąteczne, to ja zagłosowałam, ale bardzo ładnie proszę o paczkę stocków i paczkę koloryzacji. <3 Uwielbiam te w twoim wykonaniu.
    Buziaki i życzę Ci dużo weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje prace, wszystkie bez wyjątku są piękne.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Oddałam glos.Pobrałam materiały do instrukcji,koloryzacje oraz tekstury.
    Jeśli chodzi o prace faworytu nie umiem wybrać wszystkie śliczne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi nagłówek jest genialny! Strasznie mi się spodobał.
    Pobieram sobie koloryzacje i tekstury. A w odnośni prezentu, to osobiście bym prosiła o jakieś instrukcje w odnośni tworzenia szablonów, taki gruntowny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a co do instrukcji to jest wiele takowych na innych bloga więc abym ja robiła dodatkowy wydaje się nie potrzebne :)

      Usuń
  8. śliczna notka pobieram tekstury z 20 i 26 postu

    OdpowiedzUsuń
  9. od razu napiszę, że podoba mi się pierwsza sygnaturka. na serio ma fajną kolorystykę. i jeszcze ten pierwszy nagłówek! jest śliczny!
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam taką prośbę, nie wiem czemu paczka instrukcji jest na ostatnim miejscu. Twoje prace są swietne,dobra mam prośbę, bardziej pytanie niż prośbę, ale ... Z sondy wybierzesz jedną pozycję, która wygra czy wiecej? Mam nadzieję, że dwie, bo bardzo bym chciała, aby w następnym poście znalazła się paczka z instrukcjami i właśnie kody.
    Twoje instrukcje są mega!
    Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się dodać każdą z tych opcji z ankiety.

      Usuń
  11. Super prace <3
    Pobieram tekstury ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Użyłam Twojej koloryzacji (nr 47) do nagłówka.Kredyt dodany na blogu.Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pobieram 1oo stocków z postan nr.23

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka. Chciałabym poinformować o pobraniu koloryzacji, tekstur i stocków z tego posta oraz notek nr 36, 35, 32.
    Wszystkiego dobrego w roku 2016! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i mam nadzieję że dodatki się przydały :)

      Usuń
  15. Hej! Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie kończę robić komuś szablon, więc jak tylko uda mi się z nim uporać biorę się za tworzenie posta. :)

      Usuń
  16. hej jakie jest hasło do sygnaturki do materiałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w regulaminie, wystarczy przeczytać zakładka w menu (2 "stożek" po prawej na górze).

      Usuń
  17. jak z czegoś mam pobrać materiały jak dajesz jak założyłaś hasło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło jest po to aby użytkownicy pobierajcy moje dodatki czytali regulamin. W menu jest zakładka regulamin (2 po prawej stożek ) w nim znajdziesz hasło którym wypakujesz paczkę.

      Usuń
  18. uwielbiam twoje prace są fantastyczne!!
    pobieram tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i mam nadzieję, że będą służyć :)

      Usuń
  19. z tego 36, 33, 29 i stocki z 36 i 31

    OdpowiedzUsuń
  20. Downloaded the texture pack and 2 PSDs. Thank you<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobrałam 6 tekstur z tej notki xx

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex