menu

20 sie 2016

47. Do you love someone
Przyznawać się, kto ma mnie dość? Niestety będę musiała was zmartwić, jeszcze trochę będziecie musieli mnie znosić z tymi notkami! Post miał ukazać się wczoraj, ale mój komputer odmówił mi posłuszeństwa i trochę potrwało zanim przywróciłam go do życia! Na szczęście odbyło się bez utraty czegokolwiek!
Nie mam pomysłu co mogłabym tu od siebie napisać, chyba przez ten tydzień nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego! W końcu wzięłam się za dramy i pierwszy raz od dłuższego czasu obejrzałam jakąś do końca, co jest cudem bo ostatnio co rozpoczęłam oglądanie to w połowie mnie już nudziła. Jeśli znacie jakieś lekkie i krótkie dramy możecie mi polecić.
W komentarzach pisaliście, że jesteście za notką urodzinową. Bardzo mnie to cieszy. Zanim jednak się wezmę za przygotowywania musiałabym dodać jeszcze jedną notkę. Myślę, że dam radę! Stworzyłam zakładkę, gdzie możecie składać propozycje odnośnie notki urodzinowej! Proszę, więc abyście zajrzeli i zostawili swoje sugestie. Możecie zostawiać anonimowe komentarze, one też będą brane pod uwagę. LINK TUTAJ.
Dzisiaj 4 sygnaturki, 6 nagłówków ze współprac. Wszystkim chciałam ogromnie podziękować za chęć wykonania z wami prac! Mam nadzieję, że nie zniszczyłam waszych pięknych baz tak bardzo~!
Z dodatków przygotowałam paczuszkę stocków oraz teksturki do ikonek. Na koniec pokusiłam się o tutorial na ikonki, bo kiedyś ktoś już pisał, że chciałby coś takiego zobaczyć.
Mam już częściowo plan na kolejny post odnośnie grafiki, natomiast co najbardziej chcielibyście zobaczyć z dodatków?
Polecam piosenkę, do której link poniżej! Na dzisiaj to tyle! Trzymajcie się ♥
                             współpraca z Caudire:                                      współpraca z Alessa Belikov:
header header
                             współpraca z StrayHeart:                                      współpraca z Carllton:
header header
                              współpraca z oreuis:                                          współpraca z rosesylla:
header header
stock

34 komentarze:

  1. Śliczne prace <3 Sygnaturka na wstępie najbardziej przypadła mi do gustu. ;)
    Pobieram paczkę stocków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popadam przy Tobie w kompleksy, naprawdę... Zacznę od sygnaturek. Są piękne! W szczególności ta pierwsza, nie licząc tej otwierającej post. Dlaczego Tobie się tak tyle tego mieści na sygnaturach, a mi nie? Zazwyczaj jak dodam jakąś osobę to już nie mam miejsca :< a u Ciebie tyle się dzieję! ♥
    Nagłówki są śliczne. No i nasza współpraca! Jestem zakochana w tym nagłówku ☺ Piękny, nic nie zniszczyłaś <333333
    pobieram wszystko co możliwe <:
    Tutorial bardzo przydatny ^^ Ikonki to istne zło i trudno się je robi :<

    Jeśli chodzi o dramy to sama mam z tym problem :< No ale niedługo wyjdzie Moon Lovers i mam nadzieję, że będzie możliwość by to obejrzeć ♥
    Jak znajdę coś godnego polecenia to Ci od razu dam znać <:
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie popadaj w kompleksy, a jak już to nie przy mnie bo moje prace nie są aż takie ładne!
      dziękuję za komentarz~!

      Usuń
  3. Jest post! Doczekałam się. <3 Ogólnie to bardzo miło mi się wchodzi na blogspota i widzi na samym starcie sygnaturkę z Margot. <3 Kocham ją i tą sygnaturkę też.
    Łeee dram ci nie polecę, bo ich nie oglądam. Ja to lecę tylko na serialach - ich to bym ci całe stado chętnie poleciła. Ale widzę, że będę mogła się wykazać w zakładce do notki urodzinowej. Postaram się jednak nie przesadzić, bo znam swoje możliwości... A przecież inni też coś chcą.
    Nie ma za co - uwielbiam robić współprace, ale że jestem upierdliwa to chyba wszyscy mają mnie dość... :D Ale jak będziesz chciała jeszcze kiedyś to powtórzyć to krzycz, bo ja bardzo chętnie.
    Z dodatków kocham twoje koloryzacje, więc będę cię nimi męczyć. Ogólnie trudno mi rzucić czymś nowym, bo ostatnio dużo dajesz w postach. Może jakieś czcionki? Albo modelki?
    Cudowne sygnatury - jesteś ich królową od zawsze. Naprawdę one wychodzą ci bezbłędnie, a oprócz tej z Margot podoba mi się bardzo ta druga.
    A co do współprac... Może zacznę od tej naszej, bo mi jej przedpremierowo nie pokazałaś. ;> Powiem Ci, że absolutnie nie zniszczyłaś bazy! Efekt końcowy jest super, kocham tą współpracę. Teraz to naprawdę musimy to powtórzyć, bo ja chcę jeszcze raz! Ale powiem Ci, że reszta współprac też bardzo mi się podoba. Trudno mi wybrać tą nas, bo każda jest naprawdę świetna!
    Ah! Moje ulubione tekstury do ikon! Ja naprawdę kocham te od ciebie, one ratują każdą moją pracę. Pobieram je oraz stocki.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny post. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, rzeczywiście, mam Ciebie dość, bo Twoje prace są takie świetne, że to aż boli ;__;
    Sygnaturka otwierając post jest prześliczna! Ostatnio bardzo mi się podobają takie romantyczne prace :3 Każda współpraca jest cudowna na swój sposób (szczególnie nasza hehe), ale trzecia i piąta zdecydowanie podobają mi się najbardziej!
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie mam dość Twoich prac! Mogłabym je oglądać bez końca *-*
    Z sygnatur najbardziej spodobały mi się ostatnia i ta otwierająca post <3 Cudowne kompozycje :3
    A współprace przepiękne <3 Kocham pierwszą za te zielenie, uwielbiam takie kolory na pracach. Trzy ostatnie także mnie zachwycają, a ta z Deppem taka charakterna ^^
    Powiem Ci, że udało Ci się zrobić mi niespodziankę <3 Ślicznie wykończyłaś naszą pracę, wygląda tak bajkowo *-*
    Jeśli chodzi o dodatki, to mnie się marzą jakieś koloryzacje, najlepiej takie piękne zielenie jak w pierwszym nagłówku <3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie rozproszyły te prace, że zapomniałam napisać! XD Zabieram stocki :3

      Usuń
  6. Siemka ściemka! ;D Prace jak zwykle genialne, po prostu nic dodać nic ująć! ^^
    Zdecydowanie chciałabym od ciebie zobaczyć koloryzacje i tekturki!
    Kradnę stocki, tekturki do ikon i tutorial!
    Czekam na kolejne notki!
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty... serio? DOŚĆ? TWOICH prac? Czy ty się słyszysz?
    Co to za bzdury?! HAHA xD Przecież my wszyscy kochamy twoje prace :3
    Bardzo podoba mi się w pierwszej pracy kolorystyka i napis. No jak dla mnie mistrzostwo :D
    Jeżeli chodzi o nagłówki, to moim zdecydowanym numerem jeden jest współpraca z oreuis, ponieważ ostatnio takie kolorki bardziej kojarzą mi się z pozytywną energią i tego typu rzeczami, a w końcu to chyba dobrze, prawda? *idk czy napisałam to składnie i ktoś się połapie o co mi chodzi, ale co tam*
    W każdym razie pobieram sobie stocki i lecę pisać propozycje na notkę urodzinową ;)
    Pozdrawiam i do następnego!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ; )
    Pobrałam teksturki z ostatnich dwóch notek ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle tu cudownych prac, jak można mieć ich dość? To niemożliwe *.*
    Druga sygnatura i trzeci nagłówek to moi faworyci tej notki <3
    Pobieram stocki.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, jakie cuda, aż mam chęć piszczeć, serio (ups) xD
    Jak ja się cieszę, że dałaś ten tutorial na ikonki, aktualnie staram się nauczyć robić te maleństwa ^^ Obrazisz się, jak pobiorę parę rzeczy? ^^
    Co do prac to jak zawsze nie umiem wybrać faworyta :c
    KOCHANA! A kiedy my zrobimy współpracę? :c czekam na odzew (jezebellka.95@gmail.com)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Hanch xx
    http://weathered-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że się nie obrażę za pobieranie!
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  11. Piękne prace :*
    Ale moimi faworytami są: współpraca z Alessą i 2 sygnatura ... BOSKIE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj nadrabiam zaległości w komentowaniu notek - czas tutaj. :D
    o boże! Troian ! - Długo nic z nią nie widziałam. :D ale świetna praca. <3
    Praca oczywiście z Niną też cudowna :D
    Moje dzisiaj dwa faworyty. <3
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace świetne! :)
    Moimi faworytami zdecydowanie są współprace z Alessą i Strayheart.
    Nie wiedziałam, gdzie napisać, więc piszę tutaj: pobieram wszystkie paczki ze stockami z notki o kpopie, oprócz żółtej. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Pretty ♥
    Ech, ostatnio uwielbiam rozpisywać się pod różnymi postami i oceniać prace pod niemal każdym względem- oczywiście nie zapominając o krytyce, radach, itp.
    Jednak u Ciebie, jedyne co mogę tu napisać, to OMG, WSZYSTKO JEST PERF, PERF, PERF, NIE MAM SIĘ DO CZEGO PRZYCZEPIĆ, UGH.
    Jak już wspomniałam zdanie wyżej, wszystko jest cudowne, trudno wybrać faworyta, jednak jeśli jest to konieczne, to będzie to... współpraca z Alessą, jest naprawdę rewelacyjna *u* Zaraz potem, na drugim miejscu, plasuje się współpraca z Caudire.
    Jeśli chodzi o sygnaturki, to chyba najbardziej podobają mi się te druga i trzecia- mają w sobie coś tajemniczego, coś, co nie pozwala oderwać od nich wzroku ♥
    A, i nikt, absolutnie nikt, nie ma Cię dość!!!
    Jedyną osobą, której ktoś może mieć teraz dość, jestem ja, ponieważ niemal pod każdym postem na każdym blogu (aha, masło maślane zawsze ok) piszę niemiłosiernie długie, i do tego jakże nieskładne komentarze!
    Okej, chyba już się uciszę, pozdrowię Ci serdecznie i pójdę spać :D Dalszej weny, Pretty ♥
    Ingulaine (jeśli chcesz poczytać więcej nieskładnych paplanin, serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga- http://graphics-wonderful-thing.blogspot.com xdd)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sygnaturka z początku posta jest przecudna ♥
    Aż ciężko wybrać faworyta wszystkie prace cudne:)
    Na pierwszy nagłówek nie mogę się napatrzeć ♥
    Z instrukcji na ikony chętnie skorzystam.
    Pobieram stocki,instrukcje oraz tekstury.
    Czekam na kolejny post.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale przepiękne sygnaturki! Baaaardzo spodobały mi się również nagłówki powstałe w wyniku współpracy z innymi graficzkami. Och <3
    ps: umieszczam bloga w linkach :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry :) Nie mogę doczekać się posta urodzinowego! :D Wciąż nie mogę przestać zachwycać się twoim szablonem głównym. Baaaaardzo mi się podoba *-* Z prac, moim faworytem jest ostatni nagłówek, ale wszystkie są cudowne :) Sygnaturki również wszystkie skradły moje serducho :)
    Z instrukcji skorzystam, stocki i teksturki pobrałam. Bardzo przydatne! Dziękuję ♥

    Czy jest szansa na więcej kodów na menu? Po prostu nie mogę się doczekać kolejnych takich kodów :D
    + Swoją propozycję odnośnie imprezy napisałam. Mam nadzieję, że nie za późno i coś jednak uda ci się wykorzystać :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Scar /

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex