menu

26 cze 2017

53. Why don’t you know
Witajcie! Znowu trochę mnie nie było na blogu, ale miejmy nadzieję, że w wakacje wykorzystam w pełni możliwości do publikowania tutaj postów. Strasznie mi smutno patrzeć jak z blogsfery znikają kolejne blogi, a to przecież nasza mała graficzna rodzinka. Rozumiem, że większość z nas dorosła, inni nie mają czasu, jednak na samą myśl o tym jak było kiedy zaczynałam, a jak jest teraz jest mi po prostu smutno. Ja ze swoim blogiem będę walczyć, aby dalej coś się tu działo. Mam nadzieję, że i wy nie porzucicie swoich blogów i graficzna blogsfera ożyje jak kiedyś. 
Oczywiście w najbliższym czasie chciałabym zaktualizować szablon główny oraz wprowadzić kilka nowości. Jednak najbardziej chciałabym skupić się na na samych postach, aby dodać ich znacznie więcej. Obecnie pisząc tą notkę obserwuje mnie 187 osób. Myślicie, że udało by mi się dobić do 200 obserwatorów? Byłabym chyba najszczęśliwszą osobą na świecie i będę do tego zmierzać! 
Myślałam też nad rozpoczęciem serii "miesiąc z". Polegało by to na tym, że w konkretnym miesiącu publikowałam notki z jakimś dodatkiem. Mogłabym też robić jakieś posty z rożnymi trikami, które pomogłyby w grafice i kodowaniu. Wydaje mi się, że wprowadzenie takich nowości byłoby całkiem fajne. Co o tym sądzicie? Pytanie czy udałoby mi się wprowadzić wszystkie plany w życie? Na razie drama pochłonęła mnie tak bardzo, że jedynie siedziałabym i oglądała! Przy okazji gorąco polecam Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo. Kto z kdramowych maniaków jeszcze nie oglądał koniecznie musi nadrobić! 
Wracając do bloga, przygotowałam małą ankietę, która mam nadzieję pomoże mi w podjęciu decyzji do wszystkich zmian, które miały by tu zajść. Znajdzie się jakaś dobra duszyczka, która wypełni ankietę? Link znajdziecie poniżej w cytacie. 
Już więcej się nie rozpisuję, bo i tak zapewne o czymś zapomniałam wspomnieć. Dziś mam dla was niewiele, gdyż dopiero od piątku mogę się całkowicie lenić. 3 sygnaturki zrobione niedawno, 2 nagłówki jeszcze chyba z kwietnia oraz tutorial na szybko z wczoraj. Miała być paczka png, ale muszę je przejrzeć bo niektóre są wycięte koszmarnie. Co się odwlecze, to nie uciecze, będzie w kolejnych postach. 
Liczę na wasze komentarze, bo to one przede wszystkim motywują najbardziej. 
Do usłyszenia! ♥
Pomóż w ulepszeniu bloga i wypełnij ankietę. Kliknij tu aby przejść do ankiety.

9 komentarzy:

  1. W końcu notka od Ciebie! Nie zawiodłam się ani trochę ♥ Pracę jak zwykle są magiczne <3 Sygnaturka otwierająca post zwaliła mnie z nóg! Gdy myślałam, że już się pozbierałam, zjechałam niżej, a tam kolejna dawka uderzeniowa!
    W drugiej sygnaturce bardzo podoba mi się ten efekt z ucięciem tej pani. Ciekawie to wygląda <:
    Trzecia jest taka delikatna i ma cudne kolorki ^^ Fajnie, że zrobiłaś tutorial do niej, bo ma się na czym oko zawiesić ♥
    Nagłówki to takie wisieneczki na torcie ^^ Są perfekcyjne! Trudno mi wybrać z pomiędzy tych dwóch <: Obydwa zajmują miejsce w moim serduszku ^^
    Seria, którą chcesz rozpocząć brzmi bardzo fajnie. Dobrze, że masz pomysły ♥ Niektórym chyba ich zabrakło, dlatego nic już nie dodają :<
    Nie mogę się doczekać szablonu ^^ Ten obecny jest nieziemski, ale skoro chcesz zrobić coś nowego, nie będę Cię powstrzymywać <3
    Lecę teraz wypełnić ankietę.
    Trzymaj się cieplutko!! ♥
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać od Ciebie komentarze, są takie milusie, że aż na serduchu robi się cieplej ♥
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  2. Druga sygnaturka to mój faworyt, bardzo mi się podoba kompozycja na niej.
    Tutorial przydatny, może w końcu się nauczę robić sygnaturki ^^
    Twoje nagłówki zawsze są takie wyraziste, nie to co moje.
    Nie mogę doczekać się nowego szablonu. Na pewno będzie nieziemski, z resztą tak jak każdy szablon na twoim blogu.
    Przepraszam za taki marny komentarz, ale nie potrafię ich ładnie pisać :(
    Ankieta wypełniona!
    Pozdrawiam!
    euleunge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam narzekasz, twoje nagłówki są bardzo ładne i ja je lubię! Postaram się jak najszybciej zrobić nowy szablon ! <3
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Moim faworytem tutaj jest druga sygnaturka <3 oczywiście pozostałym nic nie brakuje, też są piękne. Co do nagłówków, to nie bardzo podobają mi się te kolory, po prostu nie mój styl, ale samo wykonanie bardzo mi się podoba ;)
    Robiłam wczoraj listę dram, które muszę obejrzeć w czasie wakacji i zapomniałam o Weightlifting Fairy, więc dziękuję za przypomnienie! Zaczęłam ją oglądać już jakiś czas temu, ale jak wszystkie dramy porzuciłam po kilku odcinkach, więc trzeba nadrobić zaległości :D
    Ankieta oczywiście wypełniona i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w ogóle nie podobają nagłówki więc Cię rozumiem! Co do dramy musisz koniecznie obejrzeć!
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  4. Przybyłam w końcu i ja! :D
    Nie martw się, mam tak samo, jak Ty. Jak jestem, to jesdtem, a jak nie to jest wielka przerwa, po czym znowu powracam i znowu to samo, ale też właśnie chcę dotrwać, bo teraz jest tak mało szabloniarek, jak i blogów graficznych. wszystkie praktycznie zawieszone :/.
    Na pewno Ci się uda dobić do 200 obserwatorów :D. Ty nie masz się o co martwić :p
    Możesz coś takiego wprowadzić. Zawsze to lekki powiew świeżości :). Jestem ciekawa, co z tego wyjdzie :D
    Jejku Ty też jesteś taką fanką dram?? Ja je uwielbiam!! To nawet mało powiedziane... Teraz oglądam cinderella and the four knights, czy coś takiego i naprawdę zarąbiste, ale najbardziej kocham Descendants of the Sun - moja ukochana drama <3. Choć pewnie oglądałaś, ale mogę Ci też polecić just you (głupie, ale słodkie - kocham Aarona Yana za jego słooodkie miny, jest uroczy ❤), she was pretty, healera, kill me heal me, my love from the stars, oh my venus i wiele wiele innych. Kocham je i jak widać mogłabym pisać o tym godzinami i Ci coś polecać, więc jak coś możesz do mnie napisać, to o tym pogadamy :D. Ale jeszcze tej, co poleciłaś u góry nie oglądałam, będę mieć wielkiego doła?
    Zaraz zerknę do ankiety.

    Dobra, a teraz do części graficznej :D
    1. Sygnatura wprowadzająca - CUDNA. Kolorystyka, jak i sama kompozycja i te napisy - wszystko się wspaniale ze sobą komponuje. Nie mam się czego przyczepić :D
    2. Druga sygnatura - z początku wydawało mi się, że to są dwa nagłówki i tak klikam, klikam, a tu nie ma żadnego linku, żeby je zobaczyć! Moje zakręcenie w tym tygodniu nie zna granic :D. Bardzo podoba mi się ułożenie po lewej stronie, a po prawej takie trochę mi się wydaje to, jak przyklejony taki mały screen z nagłówka i trochę mi się dziwnie teraz na to patrzy, ale i tak bardzo ładne xD
    3. Sygnatura - bardzo mi się podoba!! Nie ma w niej za wiele, ale naprawdę bardzo mi się podoba. Mało kto umie zrobić tak piękną i zarazem skromną pracę. Ja znowu wszystkiego daje za dużo.
    4. Nagłówek po lewej - kolorystyka nie wbija się w mój gust, choć lubię jaskrawe szablony. Kompozycja bardzo ciekawa, bardzo fajnie wtopiłaś zamek w ten zegar, cudownie ze sobą współgrają.
    5. Nagłówek po prawej - bardzo mi się podoba i kolorystyka i wtopienie, kompozycja i wszystko! Naprawdę kawał świetnej roboty, a napisy też fajnie pomniejszyłać, co daje taki fajny efekt, że zamiast patrzyć na napisy, to bardziej wzrok przyciąga dziewczyna, umieszczona obok. Naprawdę fajne ❤
    W wolnym czasie ogarnę tutorial.
    Szkoda, że nie ma żadnych szablonów, ale może będą następnym razem. Poczekam :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś wreszcie się tutaj pojawia!
    Pierwsze, co tutaj zobaczyłam, jak weszłam to piękny szablon!
    Nawet nie wiesz, jak mi przykro, że jak wchodzę na blogi to już praktycznie nie mam czego oglądać :( wszyscy gdzieś pouciekali. A ja sama nie mam komu prezentować notek. Smutne.
    A seria "miesiąc z..." to świetny pomysł. Z chęcią zobaczę, co może się tam znaleźć.
    A co do grafiki, to trzecia sygnatura i drugi blend są wspaniałe!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umieralność na bloggerze wzrosła do 90% - takie to smutne ale prawdziwe. Sama przestałam prowadzić i nie wiem czy wrócę, a jak wrócę to pewnie w innym stylu. Cieszę się jednak bardzo, że ty wciąż działasz. "Miesiąc z..." to bardzo dobry pomysł i trzymam za ciebie kciuki. ;D

    Zawsze podziwiałam twoje prace i nigdy mnie nie zraża ich mała ilość w jednym poście. Nie potrafię ich nawet skrytykować - nic dodać nic ująć. Małe jest piękne. <3

    Prosiłabym jeszcze o hasło do twoich kodów z ostatniego postu ( nwm czy mn wgl pamiętasz ale podaję gg:44756335). ;3

    Pozdrawiam!
    Whomanoholik

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex