menu

4 sie 2017

55.Siren
Hej! Dajecie radę przy tych upałach? Jest tak gorąco i duszno przy okazji, że człowiek się gdzieś ruszy i już cały mokry. Mam nadzieję, że te temperatury w końcu odpuszczą. Co tam u Was nowego? Poprzednio wspominałam Wam o wydarzeniu K-Content EXPO w Warszawie. Udało mi się zdobyć bileciki i w przyszłym tygodniu zobaczę występ m.in. A pink, 24k czy Teen top. Nawet nie wiecie jak jestem szczęśliwa i jednocześnie podekscytowana z tego powodu. Kogoś z grafików tam spotkam?
W dzisiejszym poście malutko grafiki, ale mam nadzieję, że stockami wam to wynagrodzę. Wszystko w podobnych kolorach bo mam jakiś dziwną fazę na brąz i złoty. Postaram się w kolejnym poście dodać więcej kolorowych prac. Katalog graficzny organizuje szablonowe wyzwanie, do którego gorąco was zachęcam. Sama chyba się skuszę i przerobie, któryś szablon. Więcej o tym możecie poczytać klikając tutaj.
Przeglądałam szablony w celu wybrania, który mogłabym przerobić i powiem wam że mam ich strasznie mało na blogu. Może powinnam dodawać ich więcej? Co myślicie?
Na koniec chciałabym wam polecić piosenkę, do której link standardowo poniżej. usłyszałam ją w reserved i od razu wpadła mi w ucho.
Do następnego postu! Pozdrawiam :*
stock
stock

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci bardzo z tym EXPO >.< Warszawa jest tak blisko mnie a jeżdżę do niej tylko na jakieś poważniejsze zakupy, do kina albo do ortodonty... Ale cieszę się, że Ty będziesz szczęśliwa ♥
    Ikonki, które zrobiłaś są śliczne! Może też kiedyś jakieś zrobię... Sygnatura to po prostu skarb! Jest piękna. Już brak mi przymiotników do opisywania :))
    Z chęcią zobaczę jakiś Twój szablon <: Bardzo lubię twoje prace, a CSS, który piszesz zawsze wygląda profesjonalnie <: Więc trzymam kciuki byś stworzyła coś pięknego.
    Stocki pobieram, bo wyglądają na przydatne <:
    Trzymaj się i pij dużo na te upady ♥
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Pretty! Sytuacja jest poważna! Zajrzałabyś na pocztę? :) Chyba po raz kolejny uratujesz mi zadek... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) Ikonki podobają mi się najbardziej♥ Sygnaturka także ;) Bardzo ładny szablon główny,chociaż u mnie jest rozciągnięty w niektórych miejscach ;) Pobieram stocki oraz materiały do instrukcji ;) Pozdrawiam trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :D Chciałem poinformować, że pobrałem tekstury i stocki, wykorzystałem je w moich pracach. Twoje dodatki są świetne i będę z nich korzystał często dlatego umieściłem cię w podstronie Credits na moim blogu.

    Zapraszam na Rain Projection
    Pozdrawiam
    Tyrell.black

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex