menu

14 lip 2018

62. Stop the rain
Cześć! Naprawdę nie wiecie jak długo zbierałam się, aby w końcu dodać tego posta. Nagłówki zrobiłam jakoś w maju. Potem zaczęły się zaliczenia i sesja, więc nie było czasu. Potem brakowało mi motywacji aby coś dorobić do notki. Dopiero na początku lipca zabrałam się za tworzenie sygnaturek. Pierwsza została zrobiona wczoraj i według mnie jest najlepsza. Gdyby nie to, że pragnęłam, w końcu coś opublikować to pewnie te dwie poniższe wylądowałyby w koszu.
W ostatnim czasie udało mi się zrobić 2 szablony i zastanawiam się nad tym czy je tu publikować. Myślę także czy nie przerobić jednego z nich i nie ustawić na blogu, chociaż niedawno zmieniłam obecny. Co o tym wszystkim myślicie?
W komentarzach czekam na Wasze sugestie odnoście grafik i dodatków, które chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście. Może to mnie zmotywuje do publikowania większej ilości postów.
Na koniec zachęcam Was do przesłuchania piosenki. Jest wspaniała <3
stock

21 komentarzy:

  1. W końcu notka od Ciebie! Bardzo mnie to ucieszyło ♥
    Zacznę od tego, że pobieram stocki, bo z tych od Ciebie zawsze ładne prace wychodzą.
    Prace są cudownie piękne. Pierwsza sygnaturka to mój faworyt.Bardzo podobają mi się te zdjęcia w kwadracikach. Ciekawie to zrobiłaś. Pozostałe sygnaturki również śliczne, nie wiem dlaczego Ci się nie podobają. Są takie delikatne <3
    W końcu jakieś nagłówki! Jak zwykle wyszły Ci fenomenalnie. Aż trudno wybrać faworyta, bo każdy jest inny i wyjątkowy >.<
    To czego pragnę to twoje szablony! Z chęcią jakiś zobaczę ♥
    Moje propozycję to: ikonki, koloryzacje, bannerki ♥
    Przepraszam, że zostawiam taki badziewny komentarz, ale oglądam meczyk lola i nie mogę się skupić :<
    Pozdrawiam ♥ <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam na tt, zrobiłam ikonki więc się pojawią. Co do koloryzacji to zobaczę bo mam kilka zrobionych, ale nie są najlepsze i nie wiem czy coś nowego wyjdzie.
      Dziękuję ślicznie za komentarz <3

      Usuń
  2. O matko ile cudeniek *_* 1 sygnaturka oraz 3 i 4 blend to moi faworyci.
    Co do zmiany głównego - może jeszcze trochę poczekaj. Chociaż z drugiej strony jestem ciekawa co tam takiego ciekawego wymyśliłaś.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok to może jeszcze zostawię obecny :)
      dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. Ahhh rozumiem cię. Sesja pochłania wszystkie siły. Ja byłam teraz takim zombiakiem, że nie wiem jak dotarłam do miasta rodzinnego bez niczyjej pomocy. xD

    Boru, twoje sygnatury wymiatają konkurencję. <3
    Są po prostu przecudowne.
    A z blendów najbardziej podoba mi się drugi. Kolorystyka pomarańcz vs niebieski to zdecydowanie coś dla mnie :D
    Co do szablonów to chętnie zobaczę co tam przygotowałaś.
    Pobieram stocki i czekam na kolejną notkę. :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz ♥ Zobaczę jeszcze co z tymi szablonami ;p

      Usuń
  4. I oto jest tak wyczekiwana przeze mnie notka! Cieszę się, że znalazłaś czas aby coś tu wstawić :)
    Na wstępie od razu mówię, że pobieram stocki, które zawsze się przydają.
    Jeśli chodzi o sygnaturki to moim faworytem jest nr 1. Podoba mi się zgranie wszystkich dodatków i delikatna koloryzacja.
    Co do nagłówków to 2 i 3 najbardziej mi się podobają.

    Odnośnie szablonów to ja BARDZO chętnie je zobaczę!
    Moją propozycją jest przyjęcie zamówienie, które bardzo chciałabym Ci podsunąć ^^

    Troszkę chaotyczny zostawiłam ten komentarz, ale nie chciałam niczego pominąć i co chwila zaglądałam na górę aby przypadkiem niczego nie pominąć ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będę kiedyś robić szablony na zamówienie, musiałabym się nad tym mocno zastanowić :)
      Dziękuje za komentarz i swoją opinie :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że kiedyś się zdecydujesz :)

      Usuń
  5. HEJ BABY!
    WHAT A PRETTY POST YOU GOT THERE! (damn, stan twitter trochę na mnie wpłynął xd)
    nevermind...
    Rozumiem twój "ból" z publikowaniem notki. Ja sie nadal zbieram, ale od chyba lutego byłam na komputerze może z max. 6 razy (co i tak jest dużo, patrząc na ilość nauki jaką miałam xd)
    i'm talking nonsens again...
    przechodząc do prac; od razu mówię, że druga sygnaturka skradła kawałek mojego serduszka, i'm serious... wydaje się taka lekka i delikatna, i połączenie kolorów, które nie są takie mocne, ale nie za słabe i no nie wiem, ale ma coś w sobie, co ciągnie mój wzrok
    z nagłówków całe moje serce ma pierwszy, najbardziej podoba mi się w nim pierwszy plan aka modelka i napis zaraz nad jej głową, uważam, że bardzo ładnie to skomponowałaś
    Naprawdę no uwielbiam wszystkie twoje prace!
    Pobieram stocki ;>
    btw. co do tych propozycji: to może zrób jakieś okładki/plakaty(mogę ci pomóc), może jakieś koloryzacje, ew. teksturki, ikonki, o może masz jakieś fajne, ładne czcionki, którymi chciałabyś się podzielić xd
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz i liczę, ze zobaczę posta wkrótce również u Ciebie ♥

      Usuń
  6. Miło znów widzieć od ciebie notkę :) Wciąż często tu wchodzę, nawet jeśli rzadko daję o tym znać. xD Nie wiem, co jest nie tak z tymi sygnaturkami - owszem, pierwsza jest zdecydowanie również i moim faworytem, ale nie dlatego, że pozostałe dwie są "gorsze" lub w ogóle "złe". :D W trzeciej bardzo bardzo przypadł mi do gustu efekt dużego napisu.
    Ohohohoho, jakie zjawiskowe nagłówki! Każdy kolejny, który przeglądam wywołuje u mnie coraz to większy efekt "wow". Trudno się zdecydować, które wyznaczyć na faworyta, ale chyba wskazałabym na nagłówek oba nagłówki w drugiej poziomej kolumnie.

    Jasne, że chętnie bym zobaczyła szablon w Twoim wykonaniu! Kto by nie chciał z odwiedzających tego bloga - niech pierwszy rzuci kamieniem! :D Ja zwykle też zawsze jestem na "tak" w temacie zmian odnośnie wystroju bloga, więc pozytywnie jestem nastawiona do rzuconej przez ciebie propozycji. Najchętniej jednak widziałabym szablon w układzie zamkniętym, z jakimś bombowym css'em. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zapomniałabym - pobrałam pare teksturek i paczek stocków :)

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz i za to, że wciąż tu zaglądasz :)

      Usuń
  7. Hejo! <3
    Masz rację w tym, iż pierwsza sygnatura jest zdecydowanie najlepsza - bardzo mi się podoba. <3 Co to dwóch pozostałych to chyba jesteś zbyt krytyczna - ta pierwsza ma piękną kompozycję i kolorystykę, zaś w drugiej lubię kompozycję. :)
    A tak na marginesie, nie chciałabyś kiedyś coś razem stworzyć? Dawno nie współpracowałam z nikim i w sumie miło byłoby to zmienić. <3
    Z blendów ten pierwszy skradł moje serce pod każdym aspektem! Prześliczna praca. *.* Co do pozostałych trzech również mi się podobają, zwłaszcza pod względem kompozycji (wiem, mam ostatnio małą obsesję na tym punkcie ale może to dlatego, że u siebie bardzo na to ostatnio naciskam). ;)
    Kradnę stocki, bo te od ciebie zawsze skrywają prawdziwe skarby! :)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapomniałam o szablonach - jak dla mnie jak najbardziej publikuj! A ten obecny na blogu zostaw, bo jeszcze się nim nie nacieszyłam. :P

      Usuń
    2. Z Tobą zawszę chętnie coś zrobię ♥
      Dziękuję, że wciąż tu zaglądasz i komentujesz ♥

      Usuń
    3. Prace cudne urzekła mnie ta notka . W następnej notce fajnie by było zobaczyć jakiś tutorial i koloryzacje . Mam pytanie czy zgodziłabyś się na współprace , co prawda bardzo mnie inspirujesz do tworzenia grafiki ale nigdy nie będę tak dobra jak ty . Jesteś moją idolką <3

      Usuń
    4. Dziękuję za miłe słowa i komentarz <3

      Usuń
  8. Drugi nagłówek wyszedł Ci świetnie ♥ Z sygnaturek moim faworytem jest pierwsza ♥ W następnym poście chętnie zobaczyłabym koloryzacje albo instrukcje,może css?:) Pobieram stocki.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex