witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
119159 wyświetleń
57 postów
1532 komentarzy
194 obserwatorów

Popularne posty

3. You only have last chance...

Cześć wszystkim. To już trzecia notka z czego się absolutnie cieszę i dziękuję wszystkim serdecznie za komentarze. :)
Długi weekend dobiega już powoli do końca niestety. Pogoda za oknem zwyczajnie dobija i nie chce się nic robić a jeszcze tak niedawno było cieplutko. Cóż chyba zima zbliża się malutkimi kroczkami do nas z czego nie jestem zadowolona ponieważ nie cierpię zimy :(  
Dobra odejdźmy już od tematu pogody i przejdźmy do czegoś co nas bardziej interesuje czyli grafiki. 
Dziś przygotowałam dla was kilka tekturek, koloryzacji i dwa większe nagłówki z których jestem zadowolona zwłaszcza ten pierwszy mi się bardzo podoba. Co do bloga to planuje w najbliższym czasie zmienić szablon główny. Muszę także wziąć się za zakładki. Myślę, że z nowym szablonem wszystko zacznie działać poprawnie. Następna notka pojawi się za tydzień albo dwa, w każdym bądź razie oczekujcie jej w poniedziałek. :) Dobra już nie przedłużając przechodzę do dodatków. 
Życzę miłego pobierania. Pozdrawiam :*

fleeting heart fleeting heart
texture texture
texture texture
texture texture
coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex

13 komentarzy:

  1. Pierwszy nagłówek bardziej mi się podoba.
    Teksturki pobrałam.
    Z niecierpliwością czekam na nowy główny ^^
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja nie lubię zimy...Nienawidzę nakładać na siebie 10 warstw ubrań...
    Zakochałam się w pierwszym nagłówku! Jak tylko zobaczyłam miniaturkę na bloggerze to już wiedziałam, że jest przepiękny!! Drugi też ładny, ale nie przebije tego pierwszego!!
    Wszystkie tekstury już są na moim dysku *_*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się doczekać już nie mogę nowego szablonu ! Jak ten jest cudowny, to co dopiero nowy? <3
    Nagłówki są boskie, a drugi to już w ogóle mnie ujął *.* Oczywiście kradnę texturki <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie znoszę zimy. Po prostu nienawidzę jak jest zimno i marznie mi nos...uhh..
    Oba nagłówki mi się bardzo podobają, ale ten pierwszy jakoś bardziej :D.
    Oczywiście pobieram texturki i być może skuszę się na którąś koloryzację.
    Nowy szablon? Już jestem ciekawa efektu końcowego *-*
    Co do ogarniania bloga, proponuję w końcu wziąć się za regulamin ;)
    Pozdrawiam serdecznie xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje podanie o członkostwo w naszym spisie zostało rozpatrzone pomyślnie. Dziękujemy za zgłoszenie!

    Zobacz, jak wiele możliwości daje przynależność do katalogu grafików:
    ~ możliwość korzystania z usługi "ogłoszenia tematyczne", dzięki której możesz w łatwy i szybki sposób powiadomić czytelników o konkursie/imprezie graficznej, która odbywa się na twoim blogu
    ~ uczestnictwo w zabawach/loteriach/konkursach organizowanych przez naszą wspaniałą załogę
    ~ będziesz zawsze na bieżąco (raz w tygodniu, na łamach naszego serwisu publikowany jest niejaki "informator dzienny", czyli najświeższe wiadomości ze świata graficznej blogosfery)

    Biorąc aktywny udział w życiu naszego spisu możesz wiedzieć wszystko o wszystkim. Zaobserwuj nas, komentuj, polecaj.

    * Zapraszamy na naszą oficjalną podstronę bloggerowe instrukcje, gdzie śmiało możesz samemu zaproponować temat następnego wpisu, a także dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy dotyczących opcji bloggera!

    ZAPRASZAMY :)

    http://bloggerowe-instrukcje.blogspot.com/
    http://katalog-grafikow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie cierpię zimy - śniegu, niskich temperatur i tego suchego powietrza. Najchętniej wyjechałabym gdzieś do ciepłych krajów :) Nagłówki wyszły Ci naprawdę ślicznie, najbardziej podoba mi się ten drugi. Uwielbiam fiolety <3 Teksturki również bardzo ładne. Czekam na nowy szablon główny.
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te twoje nagłówki.
    Pobieram texturki i koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum