witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

5. Can't Love Me

ikon ikon ikon ikon

Hej! Post miał być tradycyjnie w poniedziałek, ale moje lenistwo przeszło wszelkie oczekiwania i nie chciało mi się nic dokończyć z tego co przygotowałam. Mamy już grudzień a święta coraz bliżej, sklepy i galerie już w świątecznych ozdobach, a w telewizji świąteczne reklamy. Mimo tego ja nie odczuwam tego przedświątecznego okresu. Chyba im starsza jestem tym mniej się z nich cieszę. Choć małe wolne by się przydało.:D Okey już kończę to niepotrzebne rozpisywanie się. Dziś mam dla was tylko 8 teksturek i tutorial na nagłówek. Co sądzicie o ikonkach na początku notki? Wyszły takie sobie, choć podobają mi się 3 pierwsze. Mam jeszcze coś dla fanów teen wolf. Zrobiłam króciutki filmik zwiastujący 2 część 3 serii. Ah to już za miesiąc nie mogę się doczekać. A wy? Nie przedłużając zapraszam do oglądania i  pobierania. Na dziś to wszystko. Trzymajcie się cieplutko. Do następnej notki ;*

texture texture
texture texture
texture texture
texture texture texture

yt

It's Alive - Can't Love Me

20 komentarzy:

  1. Ja już się nie mogę doczekać Teen Wolf! W szczególności po obejrzeniu zwiastuna...już chcę wiedzieć o co chodzi ze Stiles'em...Se zrobili taką zapowiedź, że nic z niej nie wiadomo...ehhh Filmik na pewno obejrzę :) Uwielbiam FanVideo!
    Ikonki są fajne :) Podobają mi się ich kolory!!
    Nagłówek z instrukcji jest boski!!
    Pobieram 5 i 6 teksturę :)
    Pozdrawiam :)
    ps. czyżbym była pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ominęły mnie dwie notki... super.
    Z poprzedniej notki bardzo podobają mi się sygnatury, nie będę wyróżniać, bo wszystkie są świetne <3
    Zwrócę także uwagę na szablon. Moim zdaniem prezentuje się świetnie! Podoba mi się połączenie takich kolorów, do tego już uwielbiam najeżdżać na karty menu xD
    Pobieram sobie texturki no i tutka z materiałami.
    Z tego co widzę w tutorialu masz ciekawą technikę robienia prac. Zobaczę czy mi coś w niej wyjdzie :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ikonki , takie troszkę abstrakcyjne. Pobieram teksturki, a z instrukcji na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szablon główny :) Tekstury również,najbardziej podobają mi się cztery pierwsze.Z instrukcji skorzystam w wolnej chwili.Przy okazji zapraszam do mnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej! Textury są świetne i kradnę je od ciebie! <3
    Tutorial świetny i jakoś inaczej je wykonujesz, chodzi mi jedynie o nakładanie textury, robisz to na końcu. Pierwszy raz się z tym spotykam :D Ale efekt jest świetny :*
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze świętami mam tak samo. Od kilku lat cieszy mnie tylko to, że jest wolne. Reszta mogłaby nie istnieć. W tym roku nawet nie zauważyłam, kiedy zaczęły w radiu lecieć świąteczne piosenki, bo zazwyczaj mam słuchawki na uszach i reszta mnie nie obchodzi... . Tekstury wyszły Ci genialnie, nawet nie wiem które podobają mi się najbardziej. Ikonki też super, trzy pierwsze najlepsze, tak jak piszesz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Teen wolf i te już nie mogę się doczekać kolejnych odcinków. :D
    Co do ikonek to zgadzam się z Tobą, że trzy pierwsze są najlepsze. Tekstury wyszły Ci świetnie, chociaż te pierwsze są moimi faworytami. Nagłówek z tutoriala jest prześliczny. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. pobieram tekstury i zapraszam do siebie na www.rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie tekstury! Na prawdę podziwiam cię, cudowne są <3 A ikony zwłaszcza pierwsza perfekcyjne.
    Pozdrawiam/ www.biscuitslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz i miłe słowa ;)

      Usuń
  11. please send password tutorial :spectrumteam4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum