witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

9. Say something

ikon ikon ikon ikon
Dawno mnie tu nie było, wiem i przepraszam. Przez szkołę nie ma zbyt dużo czasu, żaby cokolwiek przygotować. Ostatnio jak mam tylko czas wolny albo zajmuje się grafiką albo staram się coś stworzyć z filmików. Tak dawno nic większego nie wrzucałam na youtube i strasznie mi tego brakuje. :(
Dopiero minęły 2 tygodnie od przerwy świątecznej a ja mam już dość szkoły i czekam tylko na ferie, które zaczynają się dopiero za 2 tygodnie.
Żeby się już nie rozpisywać przejdę od razu do grafiki  tego co dla was przygotowałam. Mam 3 nagłówki w tym 2 mniejszego rozmiaru i 1 większego. Dodatkowo 4 koloryzacje i 4 teksturki no i paczka stoków biało-czarnych, niektóre z nich wykorzystałam do 3 nagłówka. Macie jakieś życzenia do następnej notki? Wiem na pewno, że pojawi się tutorial. Mam nadzieję, że notka wam się podoba.
Pozdrawiam serdecznie ♥
feeling say
die tonight

coloring_by_prettysmilex
coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex
texture texture
texture texture
stock_by_prettysmilex

A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something

22 komentarze:

  1. Kochana, dasz może kiedyś instrukcje na takie menu (u górze i z boku) jak masz na blogu? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu by nie, może nie w kolejnej notce, ale postaram się zrobić taką instrukcję ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Drugi nagłówek i ikonki to cuda!!! <3 Reszta Prac też piękna, ale te przeszły same siebie :D
    Skradam ci drugi rząd texturek i paczkę stocków <3
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram 2 teksturki, dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, uwielbiam notki u Ciebie, bo zawsze mogę popatrzeć na coś świeżego :D
    Drugi nagłówek najlepszy!
    Pobieram sobie koloryzacje i texturki <3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram koloryzacje i tekstury :) Nagłówki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje nagłówki. Są przepiękne <3. Więc pobieram koloryzacje i teksturki... No i stocki :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Pobrałam z następujących postów takie rzeczy:
    01. tekstury
    03. tekstury i koloryzacje
    05. tekstury i tutorial z materiałami
    06. stocki
    07. tekstury
    09. koloryacje, tekstury i stocki
    Aaaa... Jaki świetny nagłówek numer 2 *_*
    Jestem w nim zakochana. Mimo ,ze nie przepadam za mrocznymi.
    I podobają mi się ikonki.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, pobieraj.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Wiesz, że pokochałam drugi oraz ostatni nagłówek. Kolorystycznie najbardziej mi odpowiadają. Wiesz, że czekam z niecierpliwością na ten tutorial. Masz za 2 tygodnie ferie? Akurat mi się trafiło, że mam teraz ferie. Miniemy się :D. Wiesz, że kocham twoje ikonki? Są piękne i chciałabym takie robić. Po stocki i teksturki jeszcze wrócę.
    A w wolnej chwili zapraszam na Wiosenne Graffiti

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, zaraz zajrzę do cb :*
      Dziękuję za tak milusie słowa ♥

      Usuń
  9. Hej :)
    Nagłówki cudowne! Chyba najbardziej podoba mi się drugi :) Pobieram te fioletowe tekstury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ok pobieraj.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. Pobieram tekstury i stocki.
    Piękne nagłówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram stocki *.* są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. please send pasword:spectrumteam4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum