witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

19. Feels like a long way down


Hej kochani, w poniedziałek była miesięczna rocznica śmierci mamy. Szczerze myślałam, że będzie gorzej, ale jakoś staram się nie myśleć i nie zamartwić. Cóż życie biegnie dalej... . Chciałam Wam serdecznie podziękować za te miłe komentarze pod poprzednią notką. Jesteście kochani ♥ 
Dziś zaczynają się moja wakacje, cieszę się, ze odpocznę od szkoły, a z drugiej strony trochę, żal rozstawać się z moją zwariowaną  klasą :D Ponieważ teraz będę miała więcej czasu na photoshopa postanowiłam, że zorganizuję notkę tematyczną o kpopie. Takie małe kpop party. Także jeśli macie jakieś specjalne życzenia piszcie w komentarzach. Dokładnej daty tej notki jeszcze nie ustaliłam, gdyż praktycznie nic nie mam zrobione, ale nie martwcie się w kolejnej notce na pewno dam wam więcej szczegółów. Mam nadzieję, ze ten plan wypali, i z niego nie zrezygnuje. Chciałabym, aby w tej notce pojawiły się prace ze współpracy z wami, także jeśli lubicie kpop i chcecie zrobić jakieś prace to śmiało pisać (kontakt poniżej). Na razie to tyle odnośnie notki tematycznej. 
Dziś mam dla was z dodatków teksturki i koloryzacje oraz z grafiki sygnaturki i dwa nagłówki. Praktycznie na każdej pracy te same stocki. Koloryzacje wszystkie wykorzystane na pracach z tej notki, jeśli się podobają to pobierajcie śmiało pamiętając o kredycie :)
To tyle na dzisiaj. Nie zapomnijcie o sugestiach odnośnie dodatków i prac z notki tematycznej! Życzę miłego dnia i pozdrawiam ;***
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex



header header
Wszystkich zainteresowanych współpracą ze mną proszę o kontakt na nr gadu-gadu: 17435829 lub adres email: Agunia95@interia.eu

29 komentarzy:

  1. Świetne prace !
    W sumie jak zawsze ;)
    Pobieram wszystkie materiały (oprócz nagłówków i sygnatur) z tej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM CIĘ! Kpop party i Rose jest już w niebie. :D
    Oczywiście, że mam specjalne życzenia. Grafika z Park Bomi i Krisem obowiązkowo! Możesz oddzielnie, możesz ich razem dać - obojętnie. Tą dwójkę ładnie proszę mi dać. :d
    No ja, no ja! Ja robię brzydką grafikę, lecz w miarę moich możliwości mogę z tobą pografikować. <3
    Ojeju, jakie wspaniałe prace. <3 Pozazdrościć talenta, pozazdrościć. <3
    Ja kradnę teksturki!
    Pozdrawiam i całusy śle. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana ;** Na pewno wykonam twoje sugestie na notce kpopowiej :D

      Usuń
  3. 2NE1 musimy być!♥ KPOP'owa notka = me gusta :3
    Biorę koloryzacje ;]
    Sygnaturki cudne! Ta pierwsza the best :)
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się czarno-biały, choć ten pierwszy równie śliczny ;D
    Pozdrawiam,
    Alex x

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , że jesteś już z nami i staraj się nie martwić i nie myśleć o niej cały czas. Twoja mama na pewno by nie chciała ,żebyś była smutna na okrągło z jej powodu. A co do postu to co to jest KPOP @.@ ? nigdy o tym nie słyszałam. Z prac najbardziej podoba mi się 2 sygnatura i 2 nagłówek :)
    Pobieram koloryzacje i tekstury ;D
    Pozdrawiam 3-MAJ SIĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana ;*
      Kpop to muzyka Koreańska :D

      Usuń
  5. Jestem za notką tematyczną! 2ne1 i EXO muszą się pojawić! ;3
    Wspaniałe prace, najbardziej podoba mi się chyba trzecia sygnatura.
    Biorę tekstury i koloryzacje. :>

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok jak tylko uda mi się ją przygotować to pojawią się te prace :D

      Usuń
  6. Chętnie bym zobaczyła notkę tematyczną, chociaż to nie moje klimaty. Podoba mi się koloryzacja w pierwszej sygnaturce i pierwszy nagłówek jest niesamowity.
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, kurczę to, za każdym razem jak tu wchodzę zachwycam się wyglądem szablonu głównego c:
    Notka tematyczna - jak najbardziej tak. Co prawda, nie jest to mój klimat, ale lubię oglądać prace o tej tematyce :>
    Trzecia sygnaturka, moim zdaniem, najlepsza <3
    Pobieram koloryzacje.
    Pozdrawiam -^.^-

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram koloryzacje <3
    Sygnaturki są przeboskie, najbardziej spodobały mi się te, w których użyłaś dwóch ostatnich koloryzacji :D
    No i pierwszy nagłówek też fantastyczny <3
    Co prawda kpop nie mój klimat... ale chętnie coś z tobą wykombinuję, szczególnie, że na urodziny uh się nie udało ;)
    Trzymaj się, kochana ;*
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram koloryzacje i tekstury do ikon :)
    Uwielbiam sygnaturkę z Mirandą! Ma cudowne kolory
    Pozdrawiam i życzę dużo siły
    Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieramam koloryzacje i textury oraz skorzystam z wcześniejszych do notki 39 na blog http://rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga sygnatura podbiła moje serducho *.*
    Nagłówki obydwa są świetne.
    Pobieram tekstury i koloryzacje z tej i kilku innych notek :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, wiem jestem okropna, bo po tygodniu komentuję notkę - przepraszam! Miesięczna rocznica musiała być dla Ciebie trudna, ale wiem, że dasz sobie radę :) Tulę Cię bardzo mocno!!
    Nie słucham kpopu, ale chętnie wpadnę na imprezkę, by pooglądać twoje boskie prace :)
    Pobieram teksturki i drugą koloryzację. Sygnaturki i nagłówki są przepiękne! Jak zwykle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne sygnatury, wszystkie 3 mi się podobają <3 Z nagłówków ten z Sophie zdecydowanie zdobywa 1 miejsce :D Życzę weny i zapraszam do siebie http://sky-of-lighters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam jednej ikony (chyba 2 notki wstecz ) zielono - czarno-biała jako przykładową ikonę dla moich "uczennic" będzie ona w najbliższym poście na http://summer-graphic-school.blogspot.com/ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum