witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

It's Christmas Day

Witajcie moje skarbeńki! ♥ Nadeszły święta, a więc przyszedł też czas na krótką notkę z życzeniami ode mnie. Kochani, przede wszystkim chciałabym życzyć Wam miłych, spokojnych, spędzonych w gronie najbliższych, pełnych miłości świąt. Oby ten świąteczny czas napełnił Was energią i motywacją do spełnienia Waszych marzeń. Życzę Wam także dużo pysznych smakołyków na wigilijnym stole oraz mnóstwo prezentów pod choinką, aby Mikołaj o Was nie zapomniał no i dużo weny tej graficznej, a także samych sukcesów w życiu. Wesołych świąt!♥
Dziś post bez grafiki, gdyż nie było czasu, aby coś więcej przygotować. Zaktualizowałam natomiast szablon główny, który niedawno udało mi się wykonać :) Co o nim sądzicie? Mam nadzieję, że zostanie tu dłużej niż ten poprzedni. :D Wracając do najbliższej notki, przygotowałam małą sondę (klik) gdzie możecie zadecydować co chcielibyście zobaczyć w najbliższym poście. Jeśli macie inne sugestie możecie napisać też w  komentarzu. Mam nadzieję, że uda mi się szybciutko coś przygotować i zdążę z ostatnim postem w tym roku :) Nie przedłużając już dłużej mojej paplaniny jeszcze raz życzę Wam wesołych i radosnych świąt.
Pozdrawiam prettysmilex ;* 

5 komentarzy:

  1. Jak tu ładnie!!!! :) <3 Wesołych i spokojnych Świąt Ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. *___* Wspaniały szablon!
    Wesołych Świąt życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny szablon! Tym bardziej, że prawie wszystko tutaj ma swój efekt i można się pobawić. ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. 25. Teenager - tekstury do ikon
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Lady Spark
    graphic-rhythm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum