witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

34. Black heart


Hej! Jak tam po tych upałach? Przeżyliście jakoś? Na szczęście pogoda się już ustabilizowała i da się wytrzymać. W sumie taka pogoda mogła być cały czas z małymi przerwami na deszcz od czasu do czasu. 
Ostatnio mam ochotę urządzić sobie wieczorny spacerek. Lubię takie wędrówki o blasku księżyca z neonami dookoła i słuchawkami na uszach. Też lubicie takie samotne spacery? Macie jakieś szczególne miejsca gdzie wtedy idziecie?
Przechodząc do tych organizacyjnych rzeczy, chciałam was poinformować, iż ostatnio zajęłam się remontem bloga i nie chodzi mi o nowy wygląd bo na razie nie mam ochoty zmieniać obecnego szablonu. Chodzi mi natomiast o zakładki, które edytowałam. Usunęłam stronę z linkami do ulubionych blogów. Według mnie ta zakładka jest zbędna, bo wszystkie blogi, które obserwuje i czytam zobaczyć możecie na moim profilu Bloggera. Co więcej nowością jest też to, że możecie w zakładce o blogu zobaczyć poprzednie szablony, które istniały na tym blogu. Niestety udało mi się skolekcjonować tylko wyłącznie te od kwietnia 2014 roku. W najbliższych dniach zaktualizuję także regulamin, na razie mi się nie chce. 
Dziś malutko bo tylko 4 sygnaturki, na które są też instrukcje oraz dwie tapety. Jedna jest z Harrym Potterem jak podaliście mi w propozycjach, a druga z Outlandera zrobiona na życzenie mojej siostrzyczki, która tak bardzo uwielbia ten serial. Mam nadzieje, że te tutoriale wam wynagrodzą ilość prac. Jeśli pobieracie, chociażby dla samych materiałów, powiadomcie mnie o tym w komentarzu. Nad tym aby spakować to oraz zalinkować spędziłam też dużo czasu, więc doceńcie moją pracę. Wiem, że w tutorialach jest dużo błędów zawłaszcza, że cześć z nich pisana była w bólu i cierpieniu, więc przepraszam za te błędy. 
Prawdopodobnie w kolejnym poście pojawią się szablony natomiast robię przerwę od tapet i tutoriali.
Na dziś to tyle. Pozdrawiam cieplutko ;* 

20 komentarzy:

  1. Jestem z Ciebie dumna! W końcu moim oczom ukazał się długo wyczekiwany post (chociaż trochę przesadzam, ale ciężko było czekać, gdy nie miało się co robić). <3
    Ja bym była wniebowzięta, gdybym mogła urządzić sobie taki spacer, ale mama za bardzo by się denerwowała i jeżeli chcę gdzieś wyjść to tylko w dzień pełen zgiełku.
    Nie zmieniaj tego szablonu, bo jest prześliczny! Ja kocham ten szablon z kwietnia, bo podobały bardzo mi się te przyciski. To było świetne... Ale ogólnie rzecz biorąc każdy twój szablon główny jest przecudowny i aż nie mogę się napatrzeć. Są niesamowicie czytelne i przyjemnie się na nie patrzy.
    Nie jest mało - uważam (tak jak mówiłam), że tutoriale bardzo dużo wynagradzają i na dodatek tapety - post składający się w 3/4 z materiałów przydatnych, a zatem post jak najbardziej udany.
    Zrobiłaś niesamowite nagłówki i bardzo mi się podobają - nie są takie same! Każda jest inna i unikatowa, ale widać w nich twój styl. Nie możesz więc narzekać, że nie kombinujesz, bo to kłamstwo.
    Pobieram tapetę z Harry'ego Pottera, bo nie oglądam serialu, z którego jest ta druga tapeta (też piękna swoją drogą).
    Pobieram oczywiście wszystkie materiały na instrukcję i korzystam z twojej ciężkiej pracy przekazania twoich umiejętności. :D Aż mam ochotę zaraz zabrać się za pracę z tymi tutorialami. <3
    Życzę Ci weny i w następnym poście chcę szablony (aż już nie mogę się doczekać) i ładnie proszę o tekstury do ikon. Może one pomogą mi odzyskać na nie wenę (a wręcz na bank pomogą).
    Buziaki i już nie mogę się doczekać kolejnego postu. <3
    PS Uwielbiam piosenkę z postu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Zastanawiam się czasem jak Ci się chce pisać tak długie komentarze :D
      Dziękuję kochana ;*

      Usuń
  2. Piękne prace, nie mogę się na nie napatrzeć. Skorzystam z tutoriali, może w końcu nauczę się robić sygnatury. Co do upałów powiem ci, że przeraża mnie ten brak deszczu i gdy tylko on zacznie padać, wyjdę na dwór i dam się zmoczyć do ostatniej suchej nitki.
    Pozdrawiam i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze tutoriale się przydadzą :)

      Usuń
  3. Prace jak zawszę piękne :D
    Pobieram materiały. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za samotnymi spacerami...jak potrzebuję chwili samotności to biorę książkę, zakładam słuchawki i zatracam się w tym :)
    Pobieram tutoriale, ale jeszcze nie wiem czy dla samych materiałów, czy dla nauki...zobaczy sie :)
    W "o blogu" dodałaś dwa razy ten sam szablon. Sygnatury są boskie! Najbardziej podoba mi się 1 nad tekstem i 2 pod :) Jak mnie najdzie na tapetę z HP to chętnie po nią wrócę, bo jest piękna! Zastanawiam się nad obejrzeniem tego serialu outlander, ale chyba wolałabym najpierw książkę przeczytać :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyczam sobie sygnaturkę do notki :)

      Usuń
    2. Z tym szablonem to wiem specjalnie wkleiłam tak by później tylko edytować :)

      Usuń
  5. Muszę ci powiedzieć.... że mnie wbiłaś w fotel, a raczej w łóżko. I nie żartuję xD Czekałam na twoją notkę <3 I dostałam więcej niż mogłam się spodziewać. Jestem pod wrażeniem twoich prac *o* Są takie dopracowane i przez to śliczne :3 Druga sygna skradła moje serce z tej dzisiejszej notki :D Normalnie... umarłam *o* ale przeżyłam! < jak to powiedziała postać z Epoki Lodowcowej (ach wspomnienia z dzieciństwa). Nie wiem, co więcej mogłabym powiedzieć...
    Pozdrawiam!
    Forain - dawniej Natx - z lost souls :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi czytać ten komentarz <3

      Usuń
  6. Świetne prace! Sygnaturka otwierająca post jest genialna, dlatego kradnę tutorial do niej.
    Credit u mnie ;)
    Pozdrawiam!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze ci się podoba <3 Mam nadzieję że tutorial się przydał.

      Usuń
  7. Pobieram stocki z kilku notek i może tekstury (niepewne) jeśli je gdzieś opublikuję to dodam credit ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Je nie chodzę na wieczorne spacery. Przynajmniej nie sama. Mam zbyt bujną wyobraźnię i zawsze mam wrażenie, że ktoś mnie obserwuje, mimo słuchawek na uszach :P Wolę chodzić z psem, po obiedzie. Choć i wtedy zawsze się obawiam różnych leśnych zwierzątek, bo na spacery chodzę do lasu. Jak wyleci jakiś Bambi to jeszcze pół biedy gorzej z dzikami, bawołami (jeden facet hoduje i ich nie pilnuje a one sobie grasują gdzie chcą) no i do tego dochodzą wilki, które podobno niedawno wpuszczono do puszczy, więc... idę, kiedy muszę :P
    W notce widzę same świetne prace. Najbardziej podoba mi się różowa sygnatura. O! Ile tutoriali! A ja nie mogę zebrać się żeby napisać choćby jeden. Chyba dzięki Tobie się jednak zmotywuję i dzisiaj w końcu go napiszę XD Z niecierpliwością czekam na nową notkę!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziekuję <3 Widziałam u Cb, że jednak Cię zmotywowałam :D yupi :D

      Usuń
  9. Wowo *-* Twoje prace są takie cudne <3 ! Naprawdę jestem pod wrażeniem! Mam nadzieję,że zajdę kiedyś tak daleko jak ty... W tej notce najbardziej podoba mi się druga sygnatura i nagłówki <3 Ale wszystko jest piękne! *-*
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dalszej weny! :* :D +zapraszam na http://neandertallgraphics.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te miłe słowa, na pewno zajrzę w wolnym czasie :)

      Usuń

Archiwum