menu

30 cze 2016

43. Kpop party2!
Cześć! Mogę w końcu odetchnąć spokojnie bo udało mi się przygotować i zalinkować wszystko na czas! Jak zapowiadałam notka dzisiaj tematyczna bo cała poświęcona Kpop'owi! Nawet nie wiecie ile radości sprawiło mi przygotowanie jej, zwłaszcza przy współpracach z Wami świetnie się bawiłam. Tu od razu chciałam wszystkim, którzy poświęcili mi czas, bardzo podziękować! Jesteście kochani! Natomiast z osóbkami, które chciały lecz nie udało mi się z nimi nic wykonać, na pewno będzie jeszcze okazja do zrobienia czegoś wspólnie. Zaplanowałam dziś post ze względu na to, że od kilku miesięcy w czwartki włączam radio i słucham audycji Teraz Kpop (kto nie zna gorąco polecam)! Pomyślałam, że będzie tematycznie dodać akurat w czasie audycji tą oto notkę. Przy okazji dodam, że sobotę wybieram się na festiwal Koreański, mam już bileciki i nie mogę się doczekać. Ktoś z Krakowa może się też wybiera?
Co dziś dla was mam? Aż 14 sygnatur, 12 nagłówków gdzie 9 wykonanych jest z innymi graficzkami! Z dodatków przygotowałam dla was 2 koloryzacje, 10 paczuszek kolorowych stocków, 2 tutoriale oraz czcioneczki! Mam nadzieję, że coś wam się przyda! Jestem jedynie zawiedziona, że nie udało mi się wykonać żadnych prac z monsta x oraz innymi fajnymi zespołami!
Teraz czas na ogłoszenia. Jak widać nowy szablon się pojawił! Nie jestem z niego zadowolona, miał wyglądać całkiem inaczej. Na bank przy najbliższej okazji go zmienię. Na blogu też pojawiła się po części wersja angielska! Zostało mi jedynie przetłumaczyć zakładki, ale to wkrótce!
Nadeszły już wakacje i zastanawiam się czy nie zamknąć bloga na jakiś czas! Muszę się jeszcze nad tym głęboko zastanowić, ale w razie czego was powiadomię! 
Na dziś już tyle bo zdecydowanie za długo to piszę! 
Na koniec zostawiam wam link do mashupu, który wprowadzi Was w ten kpopowy nastrój! 
Buziaki~! ♥
header header
                                                                                                       współpraca z czarny wilczek:
header header
                                  współpraca z oreuis:                                         współpraca z Scar:
header header
                        współpraca z 으릉에 euleunge:                              współpraca z Forain:
header header
                              współpraca z Danni:                                   współpraca z Rosesylla:
header header
współpraca z Fantazja:
header header
stock
stock
stock
stock
stock
stock
stock
stock
stock
stock

28 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Sygnaturka otwierająca post jest przepiękna, zresztą jak wszystkie tutaj prace. Jak ty to robisz? xd
    Naprawdę z sygnatur nie mogę wybrać faworyta, wpatruję się w nie i wszystkie skradają moje serce.:D
    Współpraca z Fantazją oraz ta z Forain powalają na kolana!
    Oczywiście pobieram dodatki.
    PS. Szablon główny jest MEGA!
    Pozdrawiam,
    Korelacja
    [purpurowagrafika.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :>
    Weszłam na Twojego bloga o 20:20 i żadnej notki nie było. Aż postanowiłam odświeżyć po kilku minutach, a tu proszę! Imprezka jest! Lubisz zaskakiwać ludzi, prawda?

    Jedno wielkie *WOW*, naprawdę. Mogłabym rozpisać się o każdej z prac osobno, lecz wolę oszczędzić Tobie czasu na czytanie tyluu słów xD Wszystkie sygnaturki są fenomenalne i nie ma o czym więcej dyskutować! ;*

    Za to nagłówki; i tu jest problem, ponieważ nie mogę zdecydować się czy bardziej wielbię współpracę z Fantazją, czy z Czarnym Wilczkiem ^,^ Chyba jednak ostatni z Fantazją. Jego koloryzacja jest taka delikatna i bardzo wiosenna, a układ stocków bardzo mi się podoba. Zresztą co ja się tam będę wypowiadać! Nie znam się! :D

    Szablon główny bardzo mi się podoba, a ty nie pleć głupot, że jest niefajny. Ale to menu jest strasznie irytujące, wiesz? :D Znaczy, wiesz, przeglądam sobie funkcje i jak wszytko działa i tu takie: "Ja cię! To tak można?!" :DD

    Naprawdę nie wiem po co zamykać bloga na wakacje. Choć, jeśli chcesz odpocząć sobie od grafiki na ich czas, to nie będę Cię do niczego zmuszać. Ale całym sercem jestem za tym, byś została <3

    Oczywiście kimże ja bym była, gdybym nie ukradła wszystkich dodatków z tej notki ;)

    Pozdrawiam bardzo gorąco,
    Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie odświeżałam co chwila bloga...
    Zacznę od tego, że bardzo się cieszę z twojej notki i tego że zaczęłam lubić kpop w odpowiednim momencie ^^
    Prace są takie śliczne, że aż nie wiem co pisać <: Na pewno oglądałaś jakieś cracki, w których byli psychiczni fanboys albo fangirls, no to ten... ja się właśnie tak teraz czuję, patrząc na to co przygotowałaś ♥
    Z sygnaturek najbardziej podoba mi się siódma i ósma ^^ Co nie oznacza, że pozostałe są gorsze, o nie nie <: Po prostu te dwie rzuciły mi się w oko ☺
    Nagłówki to takie cudeńka ^^ Tyle graficzek jest szczęściarami, bo mogło z Tobą współpracować <3 (w tym ja♥).
    Jeśli mam być szczera to Kaisoo dziś wygrał! Po prostu w tym nagłówku jest taki Spirit of Kaisoo ♥ (właśnie staram się trzymać emocje na wodzy).
    Bardzo też mi się podoba współpraca z Forain ^^

    Szablon główny jest śliczny ^^ Nie wiem co Ci się w nim nie podoba. Jeśli jednak chcesz go zmienić, uszanuję Twoją decyzję i poczekam na kolejne cudo :>

    Nie zamykaj bloga! O.O Pomyśl o Kaisoo! Od dziś ten idealny nagłówek z tej notki ma tutaj domek na twoim blogu! Nie możesz zrobić z nich bezdomnych!
    Ja tu zawsze będę zaglądać C: (i nabijać i wyświetlenia ♥)

    Pobieram koloryzacje, stocki i czcioneczki ^^

    reasumując: ekscytuję się tą notką bardziej niż meczem Polska versus Portugalia, który się za chwilę zacznie.

    Pozdrawiam serdecznie!!! <:
    ~twój wierny fan
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak długo pisałam, że mnie dwie osoby uprzedziły :<

      Usuń
  4. Ale cudna notka! I wszystkie prace są prześliczne :)) Sygnatury kradną moje serce, większość jest zdecydowanie piękne.
    Pozdrawiam! <3
    Sovbedlly

    OdpowiedzUsuń
  5. Od momentu kiedy ogłosiłaś, że ponownie zrobisz K-pop Party, odliczałam dni do pojawienia się posta i oto właśnie jestem <3

    Prace są wyjątkowe, uwielbiam twój styl, a patrząc na twoje prace, aż człowiekowi się samemu coś chce się stworzyć. Szablon główny powalił mnie na kolanach, bardzo podoba mi się to tłumaczenie z języka Polskiego, na Angielski. No i menu na górze, ta animacja jest świetna (tak, lubię cieszyć się z małych rzeczy XD)
    Z sygnatur ciężko mi wytypować faworyta, ale z nagłówków podobają mi się najbardziej 8, 10 może następnym razem kiedy znowu będziesz robić party, a mam taką nadzieje to chętnie coś z tobą stworzę, więc polecam się na przyszłość XD

    Oczywiście pobieram wszystkie stocki oraz instrukcje. Dziękuje bardzo i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze - hoho, dlaczego niby szablon Ci się nie podoba? Jest cudowny! Od razu kiedy go zobaczyłam to szerzej otworzyłam oczy. Jest genialny, taki estetyczny i czytelny, no przynajmniej moim zdaniem czysta perełka.
    Prace są... aż trudno znaleźć słowa jakie. Piękne, śliczne, cudowne, niebiańskie i wszystkie inne istniejące słowa bliskoznaczne do powyżej wymienionych. Strasznie zazdroszczę Ci takiego talentu, damn. Mogłabyś trochę pożyczyć :')
    Pozdrawiam cieplutko, rób jeszcze więcej takich cudnych rzeczy x
    Pobieram ostatnią paczkę stocków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szablon główny jest nieziemski mi się bardzo podoba :) Nagłówki cudo i nie potrafię wybrać faworyta. Trzecia i ostatnia sygnaturka są piękne :)
    ps. pobieram wszystkie stocki i fonty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. <3
    Jedna z Twoich sygnaturek ozdobiła mój artykuł. O, tutaj:
    http://katalog-graficzny.blogspot.com/2016/07/sciezka-kariery-grafika-komputerowego.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Również często słucham audycji 'Teraz K-pop!', jest świetna! ^^
    Bardzo udał ci się ten post, naprawdę na niego czekałam! Sygnaturki z Hyuną oraz Top'em podbiły moje serduszko, są cudowne <3 Współprace z Oreuis i Forain również wyszły super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem spóźniona, ale jestem! nie wiem, czy wiesz, że mam ogromną słabość do Twoich sygnaturek! <3 one są na serio magiczne! mają w sobie to coś, czego inne sygnaturki nie mają. i wiesz, co jeszcze mnie urzekło? TWÓJ NAGŁÓWEK Z KAISOO!!! <3 uwielbiam! na serio mi się podoba! nie dość że z kaisoo to na dodatek w pięknych odcieniach zieleni i brązu. zdobyłaś moje serce!
    uwielbiam Cię i Twoją grafikę!
    cieszę się, że mogłyśmy współpracować ze sobą ! <3
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już z góry przepraszam! Miałyśmy wykonać razem współprace, ale przeze mnie się tak nie stało ;-; Miałam mieć czas, a okazało się, że było na odwrót (z czym wiąże się moja przerwa w grafice). Kocham tą notkę! Typowałam sobie prace na kartce, żeby wybrać moich ulubieńców, ale to niemożliwe! Tyle wspaniałych prac, takie genialne kolory, układy w pracach, że nie mogę podjąć decyzji. UGH....
    Fajnie by było jakbyś bloga zostawiła otwartego i coś tu od czasu do czasu wrzucała, ale zrozumiemy i uszanujemy (mam nadzieję)wszyscy twoją decyzję.
    Główny jest boski. Znam ten ból, kiedy wygląda inaczej niż go sobie zaplanowałam, ja swój tworzę od miesiąca i ciągle zmieniam kolory, nagłówek i już nie wiem co robić XD
    No to pobieram z materiałów wszystko co mogę! :D
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
  12. booooziu ile cudownych prac <3
    wile z nich mmnie urzekło aż nawet nie wiem nad którymi się zachwycać
    Pobieram dodatki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeej! jak dużo wspaniałych rzeczy ♥ w każdej pracy jest oś niezwykłego :) Bardzo podoba mi się kaisoo <3 chyba najbardziej ze wszystkiego. Włożyłaś całe serduszko w ten nagłówek ♥.♥ Jest bezbłędny.
    Czuję się zaszczycona, że mogłam zrobić z tobą współpracę. Pobrałabym wszystko, ale Oreuis już to zrobiła :)
    pozdrawiam
    euleunge

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię k-popu, ale sygnaturki i nagłówki wyszły bardzo ładnie, chodź dodałabym do niektórych więcej światła :) Szablon wyszedł świetnie, nie wiem co od niego chcesz :) Niesamowite są przejścia w menu i archiwum. Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, the signatures and blends are amazing! I love the collaborated graphics <33 They are awesome! And thank you for
    the PSD colourings and also the huge amount of stock packs!
    Thank you and I've downloaded all of them!

    Can't wait for your next post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna notka, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Twoje prace z posta na post są coraz piękniejsze!
    aż mi mowy zabrakło, masz naprawdę wielki talent :)
    wszystkie prace są przepiękne, nie ma sensu się rozpisywać o każdej z osobna :D lubię tu wracać i zachwycać się nowymi pracami.

    pobieram koloryzacje, stocki i czcionki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O MÓJ SŁODKI BOŻE!
    TEN GŁÓWNY *P* TE WSZYSTKIE PRACE...
    WOOOOOAH!
    A teraz na spokojnie...
    Główny po prostu wymiata! Jestem mega zachwycona menu, nagłówkiem i kolorami w całości. To coś niesamowitego!
    Co do prac z notki... no, no, no! TROCHĘ ich jest :P
    Oczywiście nie potrafię wybrać faworyta... za dużo do wyboru, ale wiedz, że wszystkie, absolutnie wszystkie prace mi się podobają.
    Pobieram dodatki :*
    Czekam na więcej współprac z tobą!
    Pozdrawiam!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna notka. Zazdroszczę talentu :)
    Moimi faworytami są sygnaturki nr 5 i 8 <3

    I oczywiście pobieram wszystkie paczki stocków i czcionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zacznę od tego, że chciałabym pobrać paczki z kodami (czas się czegoś nauczyć haha) jednak hasło z regulaminu do nich nie działa :c czy mogłabyś mi je wysłać przez mail? horan06913@gmail.com byłabym bardzo wdzięczna :D
    a teraz komentarz właściwy...
    przyznam szczerze, że nie jestem jakąś wielką fanką kpopu, po prostu nie mój gust, ale sygnatury 4, 5, 10 i 11 mnie urzekły ♥ świetnie dobrane kolory! Z nagłówków bardzo spodobał mi się ten ostatni, bardzo przyjemna dla oka praca ;D cała notka jest naprawdę dobra i nie wiem co więcej powiedzieć haha
    Także pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:)
    Bardzo podoba mi się nowy szablon ^^
    Prace jak zawsze świetnie Ci wyszły i nie wiem czy byłabym w stanie wybrać faworyta z sygnatur chyba 3
    i 4,co do nagłówków w przedostatnim rzędzie ten ciemnoniebieski jest świetny ♥ Pobieram wszystko
    z tej notki:) Pozdrawiam,udanych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna notka ^^
    Zakochałam się w drugim nagłówku, cudny jest :)
    Pobieram wszystkie paczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Świetny post. Jak zwykle :) Same piękności tutaj widzę, i jak dużo stocków! Wyglądają naprawdę zachęcająco, może jeszcze po nie wrócę! A wracając do tych pięknych prac... z sygnatur najbardziej podobają mi się 3,4,5,8 i 9; z nagłówków - jej, trudno wybrać - 3. Poza tym świetny szablon główny - bardzo fajny efekt w menu!
    Trzymaj się!
    Buziaki <333

    OdpowiedzUsuń
  23. pobieram stocki (15 brown stock photos collected and 20 red stock photos collected)
    prispike@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pobieram paczkę png z notki 41 i tekstury z notki 37.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. późno komentuję, mianhe! Syngaturki z Luną i Suzy podbiły moje serduszko, są śliczne. Z nagłówków wygrywają drugi z Fantazją i ten z oreuis.

    Pobieram kilka paczek stocków i kody z poprzednich notek (dowód obserwacji), do których proszę o hasło na gg: 44956416 / mail: barbarostek@gmail.com.

    i wyjdę może jeszcze z taką małą propozycją: może dodałabyś na bloga swoje ulubione ustawienia topazu i teksturki? Kilka z nich widzę w twoich pracach i aż się ślinię, żeby je mieć.

    ściskam mocno :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. linki w komentarzach nie działają >.<
      * http://funkyimg.com/i/2eePk.png

      Usuń

©2019 - prettysmilex