menu

7 paź 2016

51. Long time no see
Witajcie kochani! Jak sam tytuł posta mówi, dawno się nie widzieliśmy! (Swoją drogą piosenka ikon o tym tytule, jest jedną z moich ulubionych! Jest ktoś, kto tak samo oczekuje ich comebacku?) Trochę mnie tutaj nie było, a nawet sporo i należą wam się jakieś wyjaśnienia. Trochę się rozpiszę, więc osóbki, którym się nie chce tego czytać mogą przejść od razu na koniec, gdzie wyjaśnię co dalej z blogiem! 
Szczerze nie planowałam tak długiej przerwy. Wszystko zaczęło się od rozpoczęcia pracy w listopadzie! Było mi ciężko pogodzić prace ze studiami, jednak udało mi się wepchnąć ją w wolne dni i w czas kiedy nie miałam zajęć. Najgorsze w tym wszystkim chyba było wstawanie o 4, tak bo ja jestem starszym śpiochem! Skończyło się na tym, że przez jakiś czas nie miałam wolnego dnia! Uwierzcie, że wtedy nawet mi się komputera włączać nie chciało, a co dopiero myśleć o grafice i blogu! Na nowy rok zrezygnowałam z pracy, chociaż szczerze nie chciałam, bo po jakimś czasie się już przyzwyczaiłam. No ale czekały mnie zaliczenia i sesja, a wiedziałam, że nie podołam no i tak w nowy rok znowu skończyłam jako "bezrobotna". :D  Wtedy było więcej wolnego czasu i próbowałam swoich sił w photoshopie po przerwie, a troszkę minęło zanim coś znowu mi wyszło. Potem znowu nadeszła sesja i musiałam zrezygnować ponownie z grafiki! Nawet nie wiecie ile razy w tym czasie zatęskniłam za wieczorem z muzyką, photoshopem, blogiem i cała blogstrefą! Podziwiam osoby, które pracują, studiują stacjonarnie i nie wiadomo co jeszcze! 
Co teraz? Przede wszystkim bardzo chcę wrócić tu na bloga i dodawać nieco częściej posty! Wiem, że nie będzie to łatwe bo zanim mi wyjdzie coś ładnego to pewnie znowu minie trochę czasu! Chciałabym zmienić też szablon (to też pewnie mi się nie uda bo kompletnie nie mam pomysłów!). Ten mi się tak bardzo już nie podoba. Oczywiście chcę stworzyć normalny post z większą ilością prac! Tu prośba do was! Napiszcie pomysły odnośnie nowego szablonu, jak Wy byście go widzieli. Ja już sama nie wiem czego chcę, Wasze pomysły mi bardzo pomogą pomimo, że i tak spośród tego wybiorę to co mi najbardziej będzie odpowiadać.
Oprócz tego nie pogardzę sugestiami odnośnie tego co chcecie zobaczyć w poście! Z dodatkami może się wstrzymam bo obstawiam, że wykonanie ich będzie nieco trudne. Jedynie skolekcjonowane przeze mnie dodatki, może będą w porządku! I na koniec proszę o małą motywacje do tego wszystkiego. Mimo wszystko kiedy wiem, że jednak ktoś czeka na post lepiej mi się do tego zebrać! 
Chyba nie ma sensu się więcej rozpisywać. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować plany z blogiem i powrotem. Na dziś pozostawiam was z tymi trzema sygnaturkami, które udało mi się stworzyć przed sesją i jedną z kaisoo, wykonaną wczoraj. Liczę, że pomimo braku dużej ilości grafiki, ktoś tutaj zajrzy i zostawi po sobie ślad. 
Do usłyszenia! 

5 komentarzy:

  1. A ja już myślałam, że znowu pęknie mi serce że kolejny świetny blog kończy swoją działalność. Ale jakie moje było zaskoczenie, kiedy okazało się, że nie zamykasz bloga, a chcesz wrócić. Trzymam za ciebie kciuki, oby ci się udało. Co ja piszę, uda ci się! Bo naprawdę zatęskniłam za twoimi pracami, bo bardzo lubię je oglądać. Wiem co czujesz, może ja nie studiuje, ale pracuje i po pracy nie chce mi się nic robić, dosłownie. Ale obiecałam sobie, że od czasu do czasu coś zrobię w photoshopie, bo jakoś nie potrafię porzucić grafiki, od tak sobie :D

    No nic, życzę ci szybkiego powrotu na bloga, dużo motywacji a przed wszystkim weny, bo ona jest tutaj najważniejsza <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serduszko się tak bardzo raduje <: Ucieszyłam się, widząc, że dodałaś post <33
    Zacznę od prac. Mało, ale za to jakie ładne <33 Kaisoo najładniejsze ♥ Takie urocze, słodkie: perfekcyjne!
    Oczywiście pozostałe sygnaturki również ładne, ale Kaisoo przyćmiło swoją miłością <:
    Dobrze wiesz, że uwielbiam twoje prace (a jak nie wiesz, to właśnie Ci to piszę).
    Teraźniejszy szablon główny bardzo mi się podoba, ale skoro chcesz go zmienić, nie zabronię Ci tego <: Ja bym widziała na nim przystojnych Azjatów, ale rób co uznasz za słuszne. I tak będzie ładnie <33 Już to wiem.
    Pozdrawiam słodko! I życzę dużo weny ^^ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę z Twojego powrotu! ♥ Mam wrażenie, że teraz połowa grafikosfery robi jeden wielki come back!
    Sygnaturki są śliczne. Ta otwierająca post zdecydowanie jest najlepsza, taka żywa i wesoła przez te kolorki ^^

    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!Cieszę się,że w końcu wróciłaś:) Mam nadzieję,że zostaniesz dłużej:) Sygnaturki świetne,najbardziej podoba mi się otwierająca post i ta druga! Pobieram do siebie pierwszą sygnaturę.Czekam na więcej,trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to uczucie choć ja mam nieco na odwrót ,staram się szukać pracy bo czasem to już mam dość bloga zwłaszcza kiedy wiedziałam iż na koncie mam jedyne 3 zł 70 gr. No teraz jest nieco lepiej choć nadal nie pracuje to w końcu postarałam się o pewne zaświadczenie i przynajmniej są jakieś wpływy co miesiąc każdego 25 .Co prawda jak miałam pit to było więcej ale mam o tyle dobrze ,że mieszkam u rodziców.Jednak to też czasem mi dokucza zwłaszcza kiedy czasem nie mam wolnego zdania cóż uroki chyba mieszkania z rodzicami.Co do prac są bardzo ładne i nie ważne ile ich jest bo wyszły ci bardzo jak to moja babcia mówi by nie podpowiedzieć schludnie ,a wymuskane do cna .No dla mnie są takie bardzo idealne ,że nie przyczepiłabym się do niczego.

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex