menu

1 wrz 2017

56. Been you
Cześć, ktoś tu w ogóle zagląda? Po komentarzach pod ostatnią notką widzę, że tylko parę osób. Strasznie mnie to smuci, bo kiedy ilość komentarzy spada to chęć do tworzenia czegokolwiek także. Jednak nie chciałabym zamykać bloga, bo lubię tu od czasu do czasu coś wstawiać, więc proszę o troszkę więcej motywacji!
Ostatnio wspominałam, że wybieram się na K-Content EXPO w Warszawie. Pomimo, że od tego wydarzenia już trochę minęło, to muszę się Wam pochwalić, że było naprawdę świetnie. Mimo strasznego upału i słabej organizacji atmosfera była genialna. Zwłaszcza kiedy już rozpoczął się wyczekiwany koncert i można było posłuchać zespoły. Bawiłam się naprawdę dobrze i jeśli jeszcze kiedyś w przyszłości będą podobne eventy to na pewno będę próbowała na nich być. Chciałabym też, jechać na jakiś kpopowy koncert. Za każdym razem kiedy dowiadywałam się, że ktoś przyjeżdża do Polski, stwierdzałam, że szkoda mi na to kasy. Szybko minie i nic z tego nie będę miała (później żałowałam jak w przypadku Infinite). Teraz już wiem, że życie jest za krótkie aby sobie odmawiać przyjemności, a z koncertów pozostają wspaniałe wspomnienia. 
Czas na część graficzną. Dziś sygnaturki, które strasznie miło mi się robiło. Koloryzacje, z których jestem strasznie zadowolona. Jak wiecie, nie cierpię tworzyć kolorów, a te o dziwo mi jako tako wychodziły dość szybko. Na koniec paczuszki stocków. Pierwsza jest nieco podoba do tych z poprzedniej notki. Muszę się Wam przyznać, że strasznie lubię te stocki. Świetnie wyglądają jako dodatki i fajnie się z nimi pracuje. W moim przypadku wiecznie brakuje mi tych zwykłych stocków, dlatego powstała druga paczuszka, którą także się z Wami postanowiłam podzielić!
Tyle na dzisiaj zostawiam Was z tą piękną piosenką od 24k♥. Piszcie koniecznie co chcielibyście w kolejnym poście. Może szablony? 
Zostało mi Wam życzyć miłego weekendu! Pozdrawiam ♥  
stock stock

12 komentarzy:

  1. tak szczerze to najbardziej spodobała mi się ta pierwsza sygnaturka <3 te kolory ^^
    i ta śliczna pani, której nie rozpoznaję... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne prace <3 Podziwiam twoje sygnaturki, bo w końcu SYGNATURKI TO ZŁO. Kiedy myślę sobie, że mam zrobić jedną, dostaję szału, a ty zrobiłaś ich tak dużo, na dodatek wszystkie są takie piękne!
    Chciałabym wskazać tą, która podoba mi się najbardziej, ale nie potrafię tego zrobić, bo każda zasługuje na wyróżnienie.
    Koloryzacje wyglądają świetnie :> Pewnie oreuis wszystko pobierze :D Stocki tak samo. Zawsze się przydadzą <3
    Chcemy szablon! Taki designerski <3 Zrób jaki chcesz i tak będzie piękny.
    Czekam z niecierpliwością na nowy post z kolejną porcją tych perełek ♥
    pozdrawiam cieplutko!
    euleunge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę na te boskie sygnaturki i nie mogę się napatrzeć *.* Ta ostatnia to cudo <3 Perfekcyjna! ♥ Wszystkie genialne, ale ta ostatnia to dzieło ♥

      Usuń
  3. Świetne prace, czarno biała i ta z fioletowymi kwiatami podbiły moje serducho
    Ja zaczęłam od nowa zaglądać na blogosferę i tak samo tworzyć w końcu wróciłam do tego, więc cie totalnie rozumiem
    Czekam na kolejną notkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja też wzięłam się w końcu za robienie sygnatur. Bo już trochę znudziło mnie ciągłe robienie nagłówków, więc musiałam coś w końcu zmienić, nie można popaść w rutynę. Kurcze wszystkie sygnatury coś w sobie mają, ale najbardziej podoba mi się czarno biała (W końcu to moje ulubione kolory xd) Czwarta i pierwsza. Są śliczne <3 Może następnym razem, jak będziesz mieć czas to zrobisz jakieś tekstury? Ich nigdy za wiele ♥

    Pobieram oczywiście stocki. Pozdrawiam oraz życzę dużo weny, no i większej ilości komentarzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza, przedostatnia i ostatnia sygnaturka to moi faworyci z tej notki.
    Koloryzacje wyszły ci pięknie. Oczywiście pobieram, bo uwielbiam twoje kolory.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sygnaturek robić nienawidzę i nigdy mi nie wychodzą, więc zazdroszczę wszystkich, którzy potrafią je robić. Moim ulubieńcem zdecydowanie jest 5 grafika. Ślicznie wygląda połączenie niebieskiego z żółtym, ciekawie to wymyśliłaś.
    Oczywiście wszystko pobieram c':
    Pozdrawiam, Sk x

    OdpowiedzUsuń
  7. Te sygnaturki to życie ^^
    Ta otwierająca post ma świetne kolorki i piękny pattern z tyłu :))
    Druga jest taka delikatna i subtelna <3 Podoba też mi się ułożenie stocków <:
    W trzeciej uwielbiam tą poświatę na twarzy. Bardzo lubię jasne, wyraźne elementy ^^
    Czwarta ma takie piękne zestawienie kolorystyczne ^^ Po prostu cudeńko :))
    Piąta to chyba mój faworyt! Jest piękna i ma świetny napis ♥ Rzadko podobają mi się czarno białe prace, ale tym razem zgrzeszyłabym tak mówiąc ☺
    Szósta jest tak delikatna. Znowu piękne połączenie kolorów ♥
    Ostatnia to wisieneczka na torcie <3 Uwielbiam takie kolorki <3
    Koloryzację i paczuszki z stockami <3 Bardzo lubię twoje dodatki, miło się z nich tworzy prace ♥
    Następnym razem bardzo chciałabym zobaczyć szablon, bo Twoje szablony są takie piękne i dopracowane <33

    Co do komentarzy to zdaje mi się, że paradoksalnie, w wakacje ludzie bardziej się lenią i nic nie robią. Zobaczysz, że teraz wszyscy ożyją ^^

    Pozdrawiam i życzę dużo weny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace!
    Najbardziej spodobała mi się 4,5 sygnatura ;)
    Nie zamykaj bloga :C Mam nadzieję, że to przejściowe i ciągle czekam na lepsze czasy dla blogosfery :<
    Koncerty są najlepsze! Ja chodzę na każdy, jaki jest u mnie w mieście i na takie zespoły, które lubię. Na szczęście czasami ktoś godny uwagi zawita ;)
    Nie ma co sobie odmawiać przyjemności xD
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sygnaturki xD
    Szczególnie podoba mi się ta czarno-biała

    Pobieram koloryzacje i stocki
    Pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie zaglądałam na blogosferę... Przez to ominęło mnie bardzo dużo twoich postów, a przy tym przepięknych prac! Naturalnie już niebawem to nadrobię, bo bardzo brakowało mi twoich dzieł. Szczerze żałuję, iż nie ma cię na Shadowplay, bo to tam ostatnio mam jedyną okazję do obcowania z innymi grafikami. Może jednak się skusisz? To inspirujące forum. <3
    Co się tyczy samych prac, to w dalszym ciągu szczerze kocham twoje prace. W dalszym ciągu są robione w twoim stylu, ale jednocześnie nie ma w nich nudy. Za każdym razem jest coś nowego i nowego: inna kompozycja, kolorystyka, stocki... Ah! Uwielbiam. <3
    Swoją drogą niesamowicie podoba mi się szablon na blogu - jego forma jest bardzo niespotykana, ale przy tym dla mnie wszystko jest bardzo czytelne i przyjemne dla oka. <3 Super się to prezentuje.
    Pozdrawiam, życzę weny i czekam na więcej prac! Mam nadzieję, że nie ominę kolejnego postu. ;)

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex