menu

13 sty 2016

38. If you ever loved somebody say yeah
ikon ikon ikon ikon ikon
Hej miśki, witam was w 2016 roku. Od razu na wstępie chciałam życzyć wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Życzenia co prawda spóźnione, ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale. Znowu minęło trochę czasu odkąd pisałam tu ostatnio. Nie lubię, kiedy tak się zdarza, ale to chyba siła wyższa. Brak weny robi swoje, a dodatkowo zostałam poproszona o wykonanie szablonu, a ja nie potrafię Wam odmówić. Chyba czas zacząć być bardziej stanowczym. Miałam wykonać, którąś z paczuszek, na które głosowaliście w ankiecie. Głosów było bardzo dużo, za co wam dziękuję. Stwierdziłam, że skoro już po świętach, a nie udało mi się wstawić tej paczki to zrobię to trochę inaczej. W każdym poście postaram się poświecić jednej z tych proponowanych rzeczy. Największa ilość osób zagłosowała na paczkę z dodatkami, dlatego dzisiaj mam dla was dużo dodatków graficznych, 2 paczki stocków, 2 paczki z teksturami (te znajdujące się na końcu udostępnię także na DA) oraz 7 koloryzacji. Z grafiki bardzo nie wiele, bo jedynie 2 sygnaturki i ikonki. Wena ode mnie odeszła i na razie mi nic nie wychodzi i tak dobrze, że zmusiłam się te paskudztwa wstawić dziś do posta. Co chciałabym dodać w kolejnej notce? Myślałam nad notką tematyczną z serialami i wtedy chciałabym jakieś współprace z innymi grafikami. Marzy mi się także nowy szablon, bo ten jest tu od września i trochę mi się już znudził. Jak uda mi się to zrobię dla was instrukcje z kodami, chciałabym to wszytko zrealizować, ale nie wiem czy wena i czas na to zezwolą. 
Zmotywujcie mnie swoimi komentarzami! Pobierajcie śmiało, ale nie zapomnijcie o regulaminie bo, niektóre ludziki pytają o hasło, a w regulaminie wszystko podane jak na tacy. 
Żegnam was cieplutko w ten zimny wieczór. <3 
stock
stock

48 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, że widzę nowy post! Dawno nic nie było. :)
    Z mojej strony też spóźnione życzenia, ale wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Oby ten był lepszy od poprzedniego, pełen twoich prac, weny, ale też innych przyjemności pełnych twoich ulubionych k-popowych zespołów. :) No i Luhana, o ile nadal szalejesz za nim. No i Kaisoo (kurcze, wstyd mi za to Kaisoo, ale obiecuję, że jak kiedykolwiek napiszę coś, to postaram się, żeby to było Kaisoo... Chyba, że chcesz przerobione opowiadanie na konkurs i dopisane kilka wątków pod Kaisoo? To wtedy myślę, że mogę Ci to zaoferować :D).
    Jak nie masz weny, to może dać się skusić na współpracę? :) Jeżeli chcesz to nawet możemy spróbować zrobić wspólne ikony! :)
    Ooo akurat jest napisane coś o współpracy, więc jak coś, to wiesz gdzie mnie szukać. Ja zawsze chętnie podejmuję się współpracy, a zwłaszcza z Tobą. <3 A jeszcze tematyka serialowa, to ostatnio już w ogóle moja tematyka (seriale pożerają moje życie), więc przyjemność ogromna!
    WIĘC MASZ MOJE PEŁNE, CIEPŁE WSPARCIE! <3
    Jak zawsze sygnatury piękne, a jak widzę tak dużo dodatków to mordka mi się bardzo rozwesela! <3 Wiesz doskonale, że pobieram wszystkie dodatki z postu (ostatnio mam problemy z koloryzacjami, więc nuż majonez te twoje mi pomogą). No i stocki i tekstury! <3 Awrrr Kocham normalnie, kocham! <3
    Dziękuję Ci bardzo a zgromadzenie tych wszystkich dodatków, że poświęciłaś na nie czas, bo w sumie myślę, że jeszcze nigdy nie podziękowałam Ci za te czas, który spędzasz przy grafice i kompletowaniu dodatków. Więc jako twoja wierna fanka bardzo Ci dziękuję.
    Buziaki! <3 Trzymaj się cieplutko i dużo weny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Luhana dalej lubię, chociaż mi podpadł ostatnio :/. Co do Kaisoo to już się pogodziłam, że nie dostanę tego opka nawet zapomniałam o tym:D
      No i na bank odezwę się w sprawie współpracy :D
      Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  2. Downloaded all the PSDs, stocks, and textures. Thank you<3
    Happy belated New Year as well:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Jestem soł happy! Nareszcie mogłam zobaczyć coś nowego od Ciebie <3 Mimo tego, że nie masz weny, to i tak jestem pod wrażeniem tych wspaniałych ikonek i sygnatur *o* Dostaję obłędu, jak patrzę na te cudeńka! Naprawdę podziwiam to, ile talentu w sobie masz. To niesamowite.
    Pobieram dodatki, które zgromadziłaś. Wyglądają świetnie, więc takie na pewno też są <3
    Może zgapię propozycję od Rosesylli, ale jeśli masz chęć i czas, to napisz do mnie! Też z chęcią zrobię coś z Tobą. Nie pamiętam, czy kiedykolwiek miałyśmy okazję wykonać jakąś współpracę, dlatego też napisz, a ja na pewno odpiszę! :3
    Życzę powrotu weny, dużo uśmiechu i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i te miłe słowa <3. Jeśli chodzi o współprace to z chęcią, więc jak tylko się zbiorę to się odezwę :)

      Usuń
  4. Pretty <3
    Jak miło widzieć znowu twoją notkę z tak cudownymi dodatkami i oczywiście pracami :) Bardzo podobają mi się ikonki, których nadal nie umiem niestety robić ;c Ale twoje jak zwykle są bardzo ładne, nie mogę się jednak zdecydować która sygnaturka bardziej mi się podoba ponieważ jak zwykle wszystko jest ładne, ale te kolorki *-* nie wiem jak to robisz, że uzyskujesz takie cudowne kolory na pracach :) Zazdroszczę, no i ta lekkość ach :)
    Oczywiście pobieram wszystko co się tutaj dzisiaj znajduję x na pewno przyda mi się to w pracach.

    Pozdrawiam, Fantazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuję, gdybyś wiedziała ile się męczę przy koloryzacjach jak już coś tworzę, to moja zmora ostatnio. :c

      Usuń
  5. Hej! Bardzo ładne sygnatury,szczególnie ta pierwsza:) Mogę napisać do Ciebie na gg w sprawie współpracy?
    Pobieram koloryzacje,tekstury i stocki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok pobieraj śmiało :)Jeśli chodzi o współprace to ja być chętna więc pisz śmiało :)

      Usuń
  6. Pretty ♥ Jak dawno Cię tutaj nie było! A wielka szkoda, bo brakowało mi Twoich cudeniek. Jak to mówisz że nie masz weny jak dzisiejsze prace to po prostu poezja! Szczególnie te sygnatury, są przepiękne. Te kolory i użycie patternów i wogóle wszystko jest idealne! pobieram sobie wszystkie dodatki !
    Życzę Ci jak najlepszego nowego roku ♥
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczwyiście że zapomniałam o tym żeby zapytac się jaka to czcionka na drugiej sygnaturce którą napisane jest "enough" ^^

      Usuń
    2. Dziękuję kochana <3 Pobieraj, mam nadzieję że się przyda coś :)Co do czcionki zwie się ona Absinthe FT. :)

      Usuń
  7. Blog został już dawno przyjęty do spisu (dopiero teraz piszę, bo znalazłam w końcu chwilę)

    Pozdrawiam
    Grafika na widelcu
    (katalog)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam szablon na bloga: the-shortcut-ksiazka.blogspot.com, za którego cudowność dziękuję. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram teksturki i stocki :)
    Uwielbiam twoje prace są takie piękne i strasznie mnie motywują do zrobienia czegoś

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze widzieć twoje prace. Wszystkie są piękne <3
    Pobieram tekstury i stocki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jak dawno tu nie zaglądałam... Prace w notce są przepiękne, szczególnie spodobały mi się ikonki, różowy kolor wygląda bardzo uroczo ^^
    Pobieram dodatki z tej i kilku poprzednich notek :D
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabijesz mnie kiedyś tymi pięknościami ,a więc pobieram z tej notki wszystko i proszę łaskawie o współpracę bo zacznę płakać jak kot siostry .

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram 2 paczkę stocków i ostatnie tekstury :) Prace mega ładne *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow *.* Boksie prace :D Najładniejsza 1 sygnaturka <333 Pobieram tekstury i stocki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, I'm JulietteGD on DeviantArt. I'm sorry to bother you. I absolutely love your resources and works. I saw you need a password to download thing, how can I get it? I've tried translating everything but I can't understand

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problem, password is prodigium to all of pack. ;)

      Usuń
    2. Thank you, I'm going to dowload all the textures. They're amazing. Of course I'll credit you if I use them ^^

      Usuń
  16. Hej! Pobrałam wszystkie paczki, koloryzacje :)
    credit tutaj: xwildrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydalby sie jakis nowy szablon ale nie mow tak na swoje prace bo co niektorzy chcieliby cos takiego chociaz umiec :D i tak bardzo dobrze Ci wyszly szczegolnie ikonki sa genialne xd

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chyba nic nie potrafie :d siedze w tym sporo i chyba sie do tego nie nadaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa :) Nigdy nie widziałam twoich prac, ale nie może być tak, źle. :D

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobrałam szablon na bloga najdalszy.blogspot.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. where can I find the password?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam koloryzacje : 13,15,19, 20, 22 ,24, 26, 28 , 31, 32, 34, 36, 40 , 45 ,47, :) twoje prace bardzo mi pomogły dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Pobrałam wszystkie paczki, koloryzacje :)
    maddoxsex.deviantart.com

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex