menu

12 sie 2016

46. Whistle
*hwi parapara para bam~* Ah te piosenki Blackpink są tak uzależniające, że aż moja siostra, antyfan kpopu się wciągnęła. :D Muszę się pochwalić bo właśnie obcięłam pierwszy raz samodzielnie (czytaj przy pomocy siostry) pazurki mojemu kickowi i na szczęście ani my ani nasza Muszka (bo tak się zwie) nie ucierpiałyśmy. A propos tego małego uszatka, przygotowując tą notkę o mało nie zeszłam na zawał gdyż ciągle mi z zaskoczenia wskakiwała na kolana! Za bardzo się przyzwyczaiła do mnie bo nawet czasami ze mną śpi, jak pies praktycznie!
Pewnie, niektórych zaskoczyła tak krótka przerwa między tą, a poprzednią notką. Ostatnio siostra zapytała mnie czy będę organizować jakąś specjalną notkę na 50 post! No i pomyślałam, czemu by nie połączyć tego z 3 urodzinkami bloga, w końcu to już niedługo. No i takie pytanie do was, chcielibyście jakąś notkę specjalną z tej okazji? Oczywiście nie obiecuję na razie nic bo jednak musiałabym opublikować do października jeszcze trzy notki, a dla mnie tyle postów w tak krótkim okresie to dużo, ale nie jest to nie możliwe do zrealizowania! Wszystko zależy od was czy chcecie taki post czy też nie! Piszcie w komentarzach!
No to tyle ogłoszeń! Dziś mam dla was 4 sygnaturki, 4 koloryzacje i paczuszkę stocków png (wycinane przeze mnie więc proszę o kredit jeśli korzystacie), które proponowaliście! No i na koniec obiecane tutoriale na nagłówki! W kolejnym poście pojawią się współprace! Wciąż możecie pisać wasze sugestie co do dodatków! Tyle na dzisiaj! Pozdrawiam ;*
stock

46 komentarzy:

  1. Yay!!

    I'm here so early!! Hey Agata! What nice post you have here for us today <333 Your signatures are literally goals!! I love all of them and your PSD colourings are beautiful! I downloaded all the colourings, the png stocks and also the tutorials!

    Thanks for sharing! Can't wait for your next post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty! Nawet nie wiesz jak ja się cieszę, kiedy widzę notkę u Ciebie :D Jestem niesamowicie zaskoczona tak krótką przerwą między notkami, ale pozytywnie oczywiście!
    A więc:
    Wszystkie sygnaturki są piękne! Nie mogę się na nie napatrzeć... te kolorki i napisy... a kompozycja? cud malinka :*
    Pobieram oczywiście wszystkie dodatki ♥
    Jestem jak najbardziej za zrobieniem urodzinowej notki :3 W dodatku z chęcią zrobiłabym z Tobą kilka współprac na nią.
    No cóż... to tyle ode mnie :D
    Zapraszam do siebie!
    Jutro wstawię notkę, bo ostatnia była ponad miesiąc temu :")
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sygnatura to cudeńko ♥ nie mogę się napatrzeć haha reszta również ciekawa :D instrukcje podobają mi się, ładny efekt i nic trudnego, aż mi szkoda, że w gimpie pracuje (albo udaję, bo to co robię jest dość słabe ;p), chociaż spróbuję w nim wyciągnąć coś podobnego, ciekawe jak wyjdzie XD
    50 post na 3 urodziny to byłaby fajna sprawa, jeśli się wyrobisz ;) powiedziałam już chyba wszystko co chciałam, więc zostaje mi tylko pozdrowić xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi to zabawnie wyglądać, jak taka kuleczka z tobą śpi *-*
    Mam podobnie, ale z kotem, siedzę sobie spokojnie, bądź leżę i nagle czarny potwór skacze mi na klatkę piersiową, albo na kolana i domaga się pieszczot XD

    Ten pomysł z połączeniem urodziny z 50 postem, to nie głupi pomysł :D
    Więc zgłaszam się, aby zrobić na imprezę z tobą kilka współprac, jeśli oczywiście miałabyś ochotę :)
    Co do prac, to bardzo lubię twój styl, zawszę nie mogę się napatrzeć, kiedy widzę twoją grafikę. Dlatego nie mam swojego ulubieńca, wszystkie prace są świetne <3

    Pobieram stocki, instrukcje oraz koloryzacje ♥
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy tylko ujrzałam tytuł, widziałam, że chodzi o BlackPink ♥ Z siostrą śpiewamy cały czas boombayah ^^
    Tylko nie zgnieć tego króliczka jak z tobą śpi ^^
    Twoje prace są takie śliczne, że mam ochotę usunąć wszystko co dotąd dodałam. Ośmieszam się tylko. Pierwsza sygnaturka to mój numer jeden ^^ Jest świetna!
    Możesz połączyć eventy ^^ Będzie taki wielki post ^^
    Mam już internet i jestem w domciu, więc chciałabym coś z Tobą zrobić <:
    Pobieram wszystko co wlezie ^^ Może moje prace będą wyglądały lepiej, gdy znajdzie się w nich "cząstka Ciebie" ♥
    Robisz też fajne tutoriale. Ja to nie miałabym do nich siły ^^
    Pozdrawiam cieplutko <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. króliczek nie da się zgnieść! prędzej to ja zostanę pogryziona albo podrapana!
      Dziękuję za komentarz kochana<3

      Usuń
  6. Jestem jak najbardziej na tak! Nigdy nie jest mi mało oglądania Twoich prac, a notka specjalna jest jeszcze milej widziana <3
    Urzekłaś mnie sygnaturką otwierającą post <3 Uwielbiam tak świetnie skomponowane zielenie :3
    Ostatnia także mi się podoba, jest skromnie, ale wszystkie świetnie ze sobą współgra i nie jest przesadzona :3
    Zabieram do siebie kolorki i kochane pngsy, których nigdy za wiele :D
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie cuda <3
    1 sygnaturka pod tekstem jak dla mnie wygrała ♥
    Notka specjalna? Ja zawsze na tak :D
    Pozdrawiam serdecznie i informuję, że pobieram koloryzacje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wydaje mi się, że jest coś nie tak z kodami na strony (z tumblra), bo po wpisaniu hasła (ktore wysłałaś na maila) nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o tym w poprzednim poście, więc wróć do notki 45 i przeczytaj!

      Usuń
    2. Tylko to zostało tak napisane, że w sumie nic nie wiadomo, poza tym, że kody zostały gdzieś wrzucone jako całość, ale gdzie? Nie było żadnego odnośnika.

      Usuń
    3. kody są pod nowym linkiem który już zmieniłam wystarczy wejść jakąś notkę z nimi i kliknąć na obrazek a hasło jest w regulaminie tak jak do wszystkich dodatków!

      Usuń
  9. Pierwsza druga i trzecią praca wygrywają w tej notce. Robisz coraz lepsze prace, są świetne. :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bierz tego do siebie, ale zadajesz naprawdę dziwne pytania. ;P OCZYWIŚCIE ŻE CHCEMY SPECJALNY POST! <3 Ja w sumie to nawet nie widzę możliwości żeby go nie było... Już na niego czekam. <3
    Szczerze kocham twoje sygnatury, a ta różowa najbardziej podbiła moje serce. Niesamowicie mi się podoba i jeżeli nie wiesz co dodać do którejś z notek, to już masz - psd albo instrukcja do tej różowej sygnatury. :D Jak chcesz więcej sugestii to krzycz - zasypię cię nimi jak gradem. Także w przypadku z kim zrobić jaką pracę... ;)
    Pobieram koloryzacje, pngsy i materiały do instrukcji. :) Jak będę korzystać oczywiście dodam credit gdzie trzeba.
    Pozdrawiam i jednocześnie pięknie proszę o jakąś pracę z Margot Robbie. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za głupie pytanie, oczywiście że chcemy post specjalny! *-*
    Sygnaturki są idealne. No nie mam słów *-* Moim ulubieńcem jest ta otwierająca post :)
    Pobieram wszystko, co się da XD
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedostatnia sygnatura wymiata. Jest piękna, chociaż ta otwierająca post też ma w sobie coś co nie pozwala odwrócić wzroku :)
    Pobieram Pngsy.

    PS.: Jestem jak najbardziej "za" jeśli chodzi o notkę specjalną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ześć ! ;-)
      Prace cudowne,jak zawsze ♥
      Totalnie nie mogę się napatrzeć na drugą (tą różową) sygnaturę,podbiorę ją do kolejnej notki:) Z instrukcji skorzystam,tym bardziej,że nagłówki ostatnio mi nie wychodzą ;/ Pobieram koloryzacje,pngsy oraz instrukcje.
      Czekam na notkę specjalną,pozdrawiam!

      Usuń
  14. Sto razy tak dla postu specjalnego! Już się nie mogę doczekać! Cichutko liczę na masę sygnatur i nagłówków no i oczywiście ikonki! Z postu najbardziej podoba mi się sygnatura otwierająca post oraz sygnatura pod tekstem. Boskie instrukcje :3 Potarmoś Muszkę ode mnie <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna notka, cudowne sygnaturki, cudowne instrukcje, koloryzacje i pngsy (wszystkie te rzeczy pobieram :p). Chciałabym mieć takiego kota, wydaje się być takaa słodka :>
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszka to nie kotek ale króliczek i to rudziutki :D

      Usuń
  16. Wow, ta notka jest wspaniała, cholera, jak zawsze. Brak mi słów na cuda stworzone przez ciebie <3 Pobieram dodatki, są super *.*
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam po kilku godzinach szukania minimalistycznych szablonów i jak tylko zobaczyłam ten Twój z 33. postu, to od razu się rzuciłam. XD I dopiero później doczytałam, że także w notce było napisane o zmianie tego gifu, więc jeszcze raz przepraszam za niepotrzebne pytanie. Pobrałam ten szablon na agatte-ff.blogspot.com, a link do Ciebie umieściłam w zakładce linki.
    Życzę Ci duuużo inspiracji i czasu, bo Twoje prace cieszą oczy! :) Zdecydowanie chcemy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te Twoje sygnaturki są tak cudowne, że ja nawet nie próbuję wybrać ulubieńca, bo wszystkie są faworytami! I nagłówki z instrukcji to dzieła po prostu. Ja to się nigdy napatrzeć nie mogę na Twoje prace XD

    Oczywiście pobieram dodatki z tego postu :D

    Oh, i jest totalnie na tak jeśli chodzi o notkę urodzinową i z chęcią wstawię button. I oczywiście w Ciebie wierzę, co to takie trzy (w sumie cztery) notki dla ciebie xD

    SK
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobieram stocki i koloryzacje z tej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. HEJAA!
    Też uważam, że piosenki BLACKPINK są uzależniające! Kocham je XD
    Ok, notka jest genialna jak zwykle! Prace epickie, a najbardziej podoba mi się pierwsza i druga sygnaturka! :D
    Pobieram to co mogę! Czekam na notki!
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
  21. This pack is so wonderful! But can you tell me how to get the password. Thanks you **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. click on top "eng" button and next "rules" and here you have password to all packs on my blog.

      Usuń
  22. Hello I'm from Brazil. A girl in love with your blog and your items. Are they perfect and I wonder if I can use them on a cover? Not all, it's just for a test and I will not withdraw your credits.

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex