witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

11. 1004(Angel)

ikon ikon ikon ikon
Hejka :) Szczerze ostatnie dni niestety spędziłam na leniuchowaniu. Troszkę posprzątałam w domciu ale tak to poza tym nic pożytecznego nie zrobiłam, co zresztą mnie dobija. Także na dzisiejsza notkę nie przygotowałam nic specjalnego bo tylko cztery nagłówki w tym drugi zrobiony za pomocą tutoriala od Brill natomiast trzeci od Carllton. Mam dziś także teksturki wyjątkowo w paczce ponieważ nie chciało mi się ich linkować. No i na koniec malutka instrukcja na trzęsące menu. mam nadzieję, że komuś się przyda. :)
Jak zauważyliście zmieniłam szablon główny. Co o nim sądzicie? Mam wyrzuty sumienia, ze tak szybko je zmieniam. Postaram się wytrzymać z tym dłużej.
Dodałam także do menu zakładkę 'obserwuj', także jeśli lubisz mój blog i chcesz być na bieżąco to kliknij i obserwuj. :)
Oglądaliście ostatni odcinek teen wolf? Strasznie mi się podobał. Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka. Ciekawa jestem co będzie teraz ze Stilesem. Mam tylko nadzieję, że nie zepsują jego postaci i wciąż będzie śmieszny jak dotychczas. Nie mogę się także doczekać 2 sezonu my mad fat diary. Ogłada ktoś może?
Już żeby się nie rozpisywać zachęcam do pobierania. Pamiętajcie o głosowaniu na mój blog w sądach (linki do niech znajdziecie w gadżecie obok). Z góry dziękuję za wszystkie głosy ;**
Do usłyszenia w kolejnej notce. Pozdrawiam cieplutko :)

header header
header header
texture
Jak zrobić trzęsące się menu takie jak poniżej? gif
Wchodzimy w układ i wybieramy dodaj gadźet "HTML/JavaScript" w nim wklejamy poniższy kod.
<a href="http://"><div class="shake">link1</div></a>
<a href="http://"><div class="shake">link2</div></a>
<a href="http://"><div class="shake">link3</div></a>
<a href="http://"><div class="shake">link4</div></a>
<a href="http://"><div class="shake">link5</div></a>
W obszar zakreślony na kolor czerwony wklejamy nasz link, w niebieski nazwę naszej zakładki natomiast to co zaznaczyłam kolorem fioletowym to nasz selektor, który także możemy nazwać jak chcemy pod warunkiem, w kolejnym kodzie tez pozmieniamy nazwy. Kolejnym krokiem jest dodanie naszego kodu CSS, więc wchodzimy w zakładkę szablon, dostosuj, zaawansowane, dodaj arkusz CSS i wklejamy poniższy kod.
.shake  {
margin-top: 200px;
text-decoration: none;
padding: 2px;
width: 75px;
background: #ff0054;
text-align: center;
color:#000;
display: inline-block;
 }
.shake:hover,
    .shake:focus {
-webkit-animation-name: spaceboots;
-webkit-animation-duration: 0.8s;
-webkit-transform-origin:50% 50%;
-webkit-animation-iteration-count: infinite;
-webkit-animation-timing-function: linear;
    }
@-webkit-keyframes spaceboots {
0% { -webkit-transform: translate(2px, 1px) rotate(0deg); }
10% { -webkit-transform: translate(-1px, -2px) rotate(-1deg); }
20% { -webkit-transform: translate(-3px, 0px) rotate(1deg); }
30% { -webkit-transform: translate(0px, 2px) rotate(0deg); }
40% { -webkit-transform: translate(1px, -1px) rotate(1deg); }
50% { -webkit-transform: translate(-1px, 2px) rotate(-1deg); }
60% { -webkit-transform: translate(-3px, 1px) rotate(0deg); }
70% { -webkit-transform: translate(2px, 1px) rotate(-1deg); }
80% { -webkit-transform: translate(-1px, -1px) rotate(1deg); }
90% { -webkit-transform: translate(2px, 2px) rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: translate(1px, -2px) rotate(-1deg); }
 }
Cześci zaznaczone fioletowym kolorem muszą posiadać tą samą nazwę co nas selektor w kodzie html! Możemy zmienić dokładnie wszystko w pierwszej klamerce albo całkowicie się jej pozbyć natomiast dwóch ostatnich nie edytujemy ani nie usuwamy. No i gotowe :)

24 komentarze:

  1. Szablon bardzo ładny :) Teen Wolf nie oglądam,ale z niecierpliwością czekam na kolejny sezon Once Upon a Time :)Nagłówki cudne szczególnie 2 i 3.Informuję,że skorzystałam z tutoriala z poprzedniej notki,efekt u mnie na blogu,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nagłówek to coś najcudowniejszego na świecie! Serio, jest nieziemski *o*
    Trzeci też należy do moich faworytów <3
    Oczywiście pobieram twoje cudowne texturki <3
    Instrukcja genialna tak samo jak ten efekt! Ja nie wiem skąd ty bierzesz tyle pomysłów!
    Pozdrawiam gorąco ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon główny jak zwykle śliczny <3.
    Nie wiem jak ty tworzysz takie cudne nagłówki *.*
    Pierwszy najlepszy. Zakochałam się w nim <3.
    Pobieram teksturki.
    Z instrukcji może skorzystam, jak czegoś znów nie sknoce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szablon główny *-*
    Nagłówki są genialne! Strasznie mi się podoba ten ostatni, ma takie ładne kolorki. A instrukcja na menu jest świetna. Chciałam powiadomić, że pobieram stocki z tej notki: http://prettysmilex.blogspot.com/2014/01/9-say-something.html#comment-form i wszystkie z tej samej notki koloryzacje. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok pobieraj i dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  5. Szablon główny jest przepiękny! Uwielbiam te kolorki!
    Wszystkie nagłówki są świetne, ale 1 i 2 to moje faworyty :) Pobieram teksturki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to miło widzieć swoje ikonki na czyimś blogu, zwłaszcza gdy jest to blog jeden z ulubionych *.* Dziękuję, że je wstawiłaś! <3 Nowy szablon piękny. Strasznie podobają mi się kolory i jak dla mnie to największa zaleta, ale grafika też jest niczego sobie. Ogólnie jest pięknie :) Pierwszy nagłówek powalił mnie na łopatki. Totalnie. CUDO! Po tekstury wrócę i dam Ci znać. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej!!!! Świetny nowy szablon!!! <33 Te kolorki, nagłówek i CSS!! *.*
    Nagłówki też przepiękne, a ten z mojej instrukcji wyszedł ci nawet lepiej niż mi samej xD
    Po texturki wrócę później :*
    Trzymaj się kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon główny jest śliczny, ma świetne kolory i css. :)
    Ja jeszcze nie miałam okazji oglądać nowego odcinka teen wolf ale w tym tygodniu na pewno to zrobię bo muszę się dowiedzieć, co ze Stilesem.
    Nagłówki wyszły Ci pięknie ale moim faworytem jest zdecydowanie pierwszy, połączenie czerwieni z czernią zawsze zdaje egzamin. <3
    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy główny jest śliczny, cudowne kolory i css :)
    Teen Wolf niestety nie oglądam, ale zastanawiam się nad tym. Polecasz?
    Nagłówki zrobiłaś świetne, ale moim faworytem jest ostatni <3
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że zapomnę dopisać :/ Pobieram teksturki :)

      Usuń
  10. Hejo! :))
    Mam malutkie pytanie dotyczące jednego z szablonów. Chciałam pobrać ten: http://imageshack.us/a/img827/8664/uka.gif No i właśnie tutaj mam pytanie - czy mogłabym zmienić to zdjątko? Wolę się spytać ^^ Oczywiście credit dodam standardowo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie ma problemu, możesz zmienić :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! ^_^
      Pobrałam na: http://black-one-shots.blogspot.com/
      Pozdrawiam! :3

      Usuń
  11. Pobrałam:
    instrukcje z materiałami z poprzedniego postu :)
    z tego pobrałam teksturki:)
    oraz z postu numer 6 tekstury do ikonek
    Bardzo podoba mi się ostatni nagłówek.
    Pobrane rzeczy wykorzystam tutaj: http://graphic-rhythm.blogspot.com/ (mój prywatny blog graficzny, na który serdecznie zapraszam ;)) oraz tutaj: http://graphicpoison.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także dodałam Twojego bloga do obserwowanych :) Pozdrawiam;* Ps.nowy post u mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejuuuu te nagłówki są śliczne. Mi najbardziej podoba się pierwszy i ostatni. Tekstury również świetnie się prezentują , pobieram je. Twój blog został dodany do zakładki Kredyty. Zapraszam do mnie ^.^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram sobie texturki. Są nieziemskie. Pobrałam także textury z notki 3, 5, 6 i 7 ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum