witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
115483 wyświetleń
56 postów
1521 komentarzy
194 obserwatorów

Popularne posty

12. We are nothing at all

sygnature
Witajcie kochani, pierwszy dzień w szkole po 3 tygodniowej przerwie nie był taki zły. Wręcz przeciwnie było nawet fajnie. Pogoda za oknem mnie zadowala. Dziś było tak ciepło. Czyżby wiosna już nadchodziła?
Eh siedzę i myślę co mogłabym tu napisać i nic mi do głowy nie przychodzi, wiec może przejdę do sedna.
Dziś z powodu miesiąca tematycznego, do którego się zapisałam mam dla was prace związane z muzyką.
Przygotowałam 12 ikonek w tym rząd pierwszy z Marina and the diamonds, drugi z EXO i trzeci z Ellie Goulding. Oprócz tego mam aż 6 sygnaturek licząc tą na górze z BAP. Druga sygnaturka jest z Katy Perry, trzecia z Ellie Goulding, czwarta z Miley Cyrus (szczerze to za nią nie przepadam, ale już miałam pomysłów z kim miałabym robić. ), piąta z Hyuną a ostatnia z G dragonem. Poza tym są też 2 nagłówki, pierwszy z teledysku Trouble Maker - Now no i drugi z wokalistką Florence and the machine. Mam wrażenie, że to wciąż za mało. :< Chciałam wykonać jakieś prace z The neighbourhood gdyż ostatnio ciągle słucham ich piosenek które ogromnie polecam, ale to ja i nie miałam już pomysłów a nic ze zdjęciami grupowymi mi nie wychodzi.
Następną notkę chciałabym przygotować same dodatki z racji iż dziś były same prace. Co o tym sądzicie? Koloryzacje mam już przygotowane (efekt min. na 1 i 3 rzędzie ikonek). Jeśli plan wypali to notkę opublikowałabym w dniu moich urodzin - 27 lutego. Na koniec jeszcze ogromnie polecam piosenkę, do której link znajduję się poniżej.  
To tyle na dziś. Nie zapomnijcie o zaobserwowaniu mojego bloga. Pozdrawiam cieplutko ;*
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
ikon ikon ikon ikon
sygnaturki
sygnaturki
sygnaturki
sygnaturki
sygnaturki
header header

30 komentarzy:

  1. Jak Ty to robisz?! Rany boskie, totalnie zakochałam się w każdej pracy z tej notki. Naprawdę! Każda jest niesamowita i w każdej jest coś, co przyciąga wzrok. Moimi faworytami są ikonki z Mariną i Ellie, a także sygnatura z tą drugą. Aż miło oko nacieszyć :) Naprawdę świetna robota! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję ślicznie za milusi komentarz i cieszę się, że prace się podobają ;* .

      Usuń
  2. Wszystkie prace po prostu śliczne *-* najbardziej przypadły mi do gustu ikonki (najładniejszej nie wybiorę ,bo nie potrafię :D ) Co do sygnaturek to 1 i 5 ubóstwiam <333 ,a z nagłówków oba mi się strasznie podobają *-* Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podobają, dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  3. Ogólnie to wszystko ładne, jedyne co mi nie pasuje to to, że we wszystkim jest za dużo topazu, co psuje efekt.
    Pozdrawiam, xslaveex. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednak masz rację i w niektórych pracach przesadziłam, ale dziękuję za opinie i komentarz :)

      Usuń
  4. Nie zgadzam się z xslaveex... topazu nie jest za dużo! On właśnie wszytko pięknie dopełnia!
    Mam nadzieję, że nadchodzi wiosna! Zimy w tym roku było mało, ale i tak mam jej już dosyć...
    Uwielbiam drugi rząd ikonek! zakochałam się w kolorach! Reszta też jest piękna, ale te podbiły moje serce :P Z sygnatur uwielbiam 1,3 i 5! Kolory piątej są cudowne! A i ta koloryzacja w sygnaturze z Miley tez jest boska! Zdradziłabyś mi jaka to? A z nagłówków nie umiem wybrać lepszego! Oba są cudowne!
    The Neighbourhood *_* Uwielbiam ich...znaczy...o nich wiele nie wiem, ale uwielbiam ich płytę "I love you" Jest świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek z 5 sygnaturki opublikuje w kolejnej notce, natomiast ta z sygnaturki z Miley jest od Carllton znajdziesz ją w notce "We Remain" jest to 5 - "Grey silk".
      Dziękuję ślicznie za komentarz i również pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Okazało się, że mam tą koloryzację od Carllton, ale jej nie poznałam...brawa dla mnie :P
      Użyczam sobie sygnaturkę z Miley :)

      Usuń
  5. Według mnie topazu nie jest za wiele, jest idealnie :)
    Jak Ty robisz te prace? To skandal robić takie cudne prace xD
    Ikonki mają świetne napisy oraz teksturki :)
    Sygnatury i nagłówki w ogóle mnie zachwyciły szczególnie ta z Katy.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarzyk i opinie, cieszę że prace Ci się podobają <3

      Usuń
  6. Ok, wiesz co kobieto dobiłaś mnie. Wszystko tutaj jest tak świetnie, że mam ochotę się schować ze swoimi pracami i nie wychodzić już z nimi. Siedzę i tak się w to wszystko wpatruję i napatrzeć się nie mogę. <3 Przez Ciebie popadnę w poważne kompleksy. :P Z nagłówków bardziej podoba mi się drugi, natomiast jeśli chodzi o resztę prac to nie wybiorę faworytów bo wszystko tak bardzo mi się podoba, że nie jestem w stanie tego zrobić. Moim zdaniem topaz tak tutaj wszystko wypełnia, że te prace wydają się takie płynniejsze.
    Wiesz co, dobiłaś mnie więc sobie idę. :P
    Pozdrawiam cieplutko. :* Aha, koniecznie dodaj tą notkę z dodatkami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale ty chować się nie musisz bo zdecydowanie twoje prace są lepsze od moich i twój blog jest jednym z moich ulubionych <3 W każdym bądź razie dziękuję ślicznie za opinie i komentarz ;*
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ja nie byłabym tego taka pewna, dla mnie to twoje prace są lepsze. <3 A te kolorki sygnatur są piękne.
      Jejku, dziękuję, to miło czytać takie słowa od takiej talenciary jak ty. :*
      Nie ma za co, takie prace się aż proszą aby skomentować. :D

      Usuń
  7. Ja się teraz zastanawiam jak ty zmieściłaś całe B.A.P na sygnaturce?! Przecież to jest rzecz niemożliwa.
    Prześliczne ikonki z Exo *.* Zakochałam się w nich <3.
    Kocham nagłówek z Hyunseungiem i Hyuną. Takie śliczne kolorki ♥.
    A co mi tam! Kradnę sygnaturkę z Hyuną.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe z BAP jeszcze weszło gorzej by było zmieścić całe exo :D
      dziękuję kochana za komentarz i opinię ;*

      Usuń
  8. Jeeej!! Ikonki wyszły ci świetnie!! <33 A tym i marudzisz u mnie na blogu, że nie potrafisz ich robić. Toć to cudeńka są *.*
    Sygnatury boskie, a pierwsza i ostatnia są the best <33 Nagłówki także świetne, a pierwszy przeszedł sam siebie.
    Wszystko jest wow! Uwielbiam <33
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuję kochana za te miłe słowa i komentarz ;* Pozdrawiam ;*

      Usuń
  9. Dobra, wszystkie ikonki wymiatają! Pierwszy rządek kocham za Marinę, drugi za kolorki i te texturki z tymi cyferkami rzymskimi w kółkach, bo tak jakoś biorą mnie za oko ikonki z nimi :D Trzeci rządek też piękny <3
    Faworyt z sygnatur... hm... trudno wybrać. Na pewno podoba mi się ta przed tekstem <3 Ta z Katy też przecudowna. No i bardzo podoba mi się ostatnia :3
    Nagłówki też bardzo ładne i wyliczanką (bo normalnie się nie da, oba równie cudowne) stwierdzam, że nagłówek z Flo najpiękniejszy <3
    Jestem absolutnie za notką z dodatkami <3 Kocham Twoje texturki i koloryzacje <3 Więc z chęcią je pobiorę.
    Pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana za tak miłe słowa i komentarz. ;*

      Usuń
  10. Cześć. c: Piszę z wieścią, iż z notki numer 6. We should all die together pobieram teksturki to ikon, za które bardzo, bardzo dziękuję~.

    Pozdrawiam, Joonki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybyłam tutaj, aby poinformować, że pobieram chyba wszystkie tekstury. Tak więc, arigato!

    Do tego zatrzymam się tu dłużej, bo masz piękny główny i komendy css na pewno się przydadzą. No jesteś po prostu wielka!

    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejcia, chciałam tylko powiedzieć że wykonujesz naprawdę świetną robotę, już jak się wchodzi na bloga to widać że jesteś cudowna w tym co robisz.
    Przy okazji pokusiłam się o pobranie szablonu z notki 8 (http://imageshack.us/a/img827/8664/uka.gif) na bloga http://possible-niall-fanfiction.blogspot.com/
    Jeszcze raz cudowny blog, życzę powodzenia w dalszym tworzeniu
    Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję że szablon będzie służył dobrze :)

      Usuń
  13. Hej. Masz naprawdę świetne prace, bardzo mi się podobają :D

    Przy okazji informuję, że pobieram szablon z notki "8. The color of my gloomy world is black" (http://imageshack.us/a/img827/8664/uka.gif) na bloga http://concessio-tenebrae.blogspot.com/

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z szablonu. Pozdrawiam ;*

      Usuń
  14. Skarbie, dodaj znowu jakiś prosty szablon, ponieważ świetny znasz css i idealnie to wygląda z prostym szablonem (a na razie tylko dwa szablony wykonałaś ;c) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestie, postaram się wykonać jakieś szablony jeśli dużo osób będzie tym zainteresowana ;)

      Usuń

Archiwum