witaj!
Witam na moim blogu graficznym. Znajdziesz tutaj grafikę, dodatki czy instrukcje tworzone przeze mnie. Zanim pobierzesz cokolwiek, zapoznaj się z regulaminem. Szablon przystosowany do wyszukiwarek google chrome. przejdz do postów→
Welcome to my graphic blog. Here you will find graphics, resources and tutorials created by me. Before you download anything, read the rules. If you download something, let me know! go to the posts→

Etykiety

wszystkie -
grafika -
dodatki -
kody & szablony -
instrukcje -
112401 wyświetleń
54 postów
1521 komentarzy
192 obserwatorów

Popularne posty

13. Feel real

sygnature
Cześć kochani co tam u was słychać? U mnie nie najgorzej, chociaż czuje się troszkę osłabiona i mam lekki katar. Chyba złapałam jakieś przeziębienie, ale i tak do szkoły chodzić muszę. Pogoda u mnie w Krakowie nie jest za fajna, ponieważ niebo jest zachmurzone, a na najbliższe dni zapowiadają deszcz. Coś mi się wydaje, że na cieplutkie dni sobie jeszcze troszkę poczekam. Notka miała pojawić się w czwartek, ale przez szkołę i brak czasu aby ją dopracować publikuje ją właśnie dziś. Tak jak obiecałam w poprzedniej notce, dziś mam dla was same dodatki. Coś czego jeszcze tu u mnie na blogu nie było czyli pliki psd (4 ikonki oraz nagłówek), 5 koloryzacji i aż 4 paczki teksturek.  Mam nadzieję, że te dodatki wam się podobają i ktoś z nich skorzysta. Także pobierajcie śmiało. Kolejną kwestią, o którą chciałam was zapytać to szablony. Dużo osób pobrało szablon 2 z noki 8. Zastanawiam się czy nie zrobić podobnych, minimalistycznych szablonów. Co sądzicie o tym pomyśle? Piszcze w komentarzach jeśli jesteście za, możecie dać także jakieś sugestie jakie te szablony mogły by być. Na koniec chciałam ogromnie podziękować za tak wspaniałe komentarze pod ostatnią notką, naprawdę czytałam je z uśmiechem na twarzy. To tyle na dziś, życze wszystkim miłego tygodnia. Pozdrawiam cieplutko ;* 
icon_psd
header_psd
coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex icon_texture icon_texture texture texture

28 komentarzy:

  1. TAK! TAK! TAK! szablony minimalistyczne/ proste w twoim wykonaniu, to byłoby cudo! (wnioskować to można już po dwóch dodanych szablonach), tak więc prosimy ładnie o takie minimalistyczne cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za tym, żebyś proste szablony robiła, ponieważ widać na przykładzie szablonu 2, że wiesz jak je robić i świetnie znasz css, co w takich minimalistycznych szablonach gra dużą rolę.
    Ostatnio widziałam taki szablon: http://oi57.tinypic.com/ay0es.jpg -genialny, prawda? I jednocześnie taki prosty. Możesz zrobić coś a'la ten, chociaż twoje własne pomysły mile widziane :D
    Ogólnie mówiąc, to szablony proste na pewno większości się spodobają i pewnie niejedna osoba taki pobierze, dlatego myślę, że twoja praca na marne nie pójdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej za tym, abyś wykonywała minimalistyczne szablony :) Uwielbiam je, a w Twoim wykonaniu z pewnością będą genialne. Więc czekam z niecierpliwością na jakieś efekty. Jeśli chodzi o dodatki to wiesz, czego mi trzeba :D Pobieram koloryzacje oraz duże tekstury. Po małe pewnie wrócę i dam znać. A, i pobrałam również paczkę stocków z 9 notki. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Moc dodatków od prettysmilex! Oczywiście pobieram wszystkie tekstury i już lecę się nimi bawić <3
    W regulaminie nic nie znalazłam, ale można mnie znaleźć na GdM :D
    Dziekuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dodatki *-* ,skuszę się na textury do ikon . Śliczne są ^^ Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeejku jeeejku jeeej!!! *.* Piękna grafika!!!!! Ikonki wyszły super <33 Nagłówek zapewne też, ale musiałabym go najpierw pobrać :D Widzę piękne texturki, których zawsze mi miało, więc po nie na pewno wrócę. Czekam na więcej twoich cudeniek i pozdrawiam cieplutko kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna grafika jak i szablon bloga :) zazdroszcze talentu :)
    http://94jellies.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. ^^ Tak na dobrą sprawę, to myślałam, że wstęp mam za sobą, bo twoje prace od dawna obserwuje. Myślałam, że tamten post skomentowałam, ale niestety... :( Za to dzisiejszy jak najbardziej komentuję.
    Na początku szablon główny, który mnie niesamowicie urzekł. I przyciągnął wzrok, bo azjatka... :D
    Jeśli pozwolisz, to ja kradnę ci ikonki psd, nagłówek psd (może się czegoś pożytecznego nauczę), koloryzacje i tekstury. ^^
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Sygnaturka z początku postu jest genialna! *-*
    Pobieram koloryzacje i texturki <3
    Szablony minimalistyczne? Jestem na tak!
    U mnie też pogoda nie najlepsza. Straszne wietrzysko i do tego zimno jak nie wiem :C Naprawdę już nie mogę doczekać się wiosny.
    Zdrowiej szybko ;*
    Pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieram textury do ikon z tej notki i poprzednich

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) Sygnaturka na samej górze jest przepiękna! W Lublinie jest taka sama pogoda...zimno, deszcz, pochmurno...aż się wszystkiego odechciewa... A jeszcze w sobotę było słoneczko... Mam nadzieję, że dzisiaj się już lepiej czujesz i katar minął, a jak nie to zdrowiej szybciutko! Chciałabym zobaczyć ten nagłówek...mam nadzieję, że pokażesz go w którejś z kolejnych notek :) Ikony są śliczne.
    Pobieram koloryzacje i teksturki :) i chyba pobiorę jeszcze psd ikon...może w końcu nauczę się robić ikonki :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram tekstury, z pewnością się przydadzą. ;)
    Robisz świetne ikonki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytanie odnośnie piosenki: oglądasz może Teen Wolf? ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. pobrałam sygnatury i tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram śliczne texturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam: pliki psd, tekstury i koloryzacje,.
    Pozdrawiam, Lady Spark ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sygnaturka na górze śliczna *.*
    Minimalistyczne szablony? Jestem na TAK!
    Pobieram koloryzacje oraz tekstury :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile ślicznych dodatków <3 Dziękuję,że powiadomiłaś mnie o źle wymazanym zdjęciu na nagłówku,nie zawsze dobrze dopatrzę.Pobieram koloryzacje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem wprost urzeczona Twoimi pracami :) Na pewno z czegoś skorzystam, a jeśli już, to na pewno pojawi się credit :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pisałam, że wrócę po texturki więc wracam :D Przy okazji kradnę też ten nagłóweczek bo chcę go w końcu zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko - poczynając od szablonu głównego, kończąc na zawartości notki - jest genialne! Oby tak dalej. Z niecierpliwością czekam na następny post!
    Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiście- rób szabloniki ;D
    ma nadzieję, że niedługo jakiś się pojawi ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy coś nowego? ;C

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Pobrałam wszystkie paczki, koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Can you please give me the pass of textures packs and header ?

    OdpowiedzUsuń

Archiwum