menu

3 mar 2014

13. Feel real
sygnature
Cześć kochani co tam u was słychać? U mnie nie najgorzej, chociaż czuje się troszkę osłabiona i mam lekki katar. Chyba złapałam jakieś przeziębienie, ale i tak do szkoły chodzić muszę. Pogoda u mnie w Krakowie nie jest za fajna, ponieważ niebo jest zachmurzone, a na najbliższe dni zapowiadają deszcz. Coś mi się wydaje, że na cieplutkie dni sobie jeszcze troszkę poczekam. Notka miała pojawić się w czwartek, ale przez szkołę i brak czasu aby ją dopracować publikuje ją właśnie dziś. Tak jak obiecałam w poprzedniej notce, dziś mam dla was same dodatki. Coś czego jeszcze tu u mnie na blogu nie było czyli pliki psd (4 ikonki oraz nagłówek), 5 koloryzacji i aż 4 paczki teksturek.  Mam nadzieję, że te dodatki wam się podobają i ktoś z nich skorzysta. Także pobierajcie śmiało. Kolejną kwestią, o którą chciałam was zapytać to szablony. Dużo osób pobrało szablon 2 z noki 8. Zastanawiam się czy nie zrobić podobnych, minimalistycznych szablonów. Co sądzicie o tym pomyśle? Piszcze w komentarzach jeśli jesteście za, możecie dać także jakieś sugestie jakie te szablony mogły by być. Na koniec chciałam ogromnie podziękować za tak wspaniałe komentarze pod ostatnią notką, naprawdę czytałam je z uśmiechem na twarzy. To tyle na dziś, życze wszystkim miłego tygodnia. Pozdrawiam cieplutko ;* 
icon_psd
header_psd
coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex coloring_by_prettysmilex icon_texture icon_texture texture texture

28 komentarzy:

  1. TAK! TAK! TAK! szablony minimalistyczne/ proste w twoim wykonaniu, to byłoby cudo! (wnioskować to można już po dwóch dodanych szablonach), tak więc prosimy ładnie o takie minimalistyczne cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za tym, żebyś proste szablony robiła, ponieważ widać na przykładzie szablonu 2, że wiesz jak je robić i świetnie znasz css, co w takich minimalistycznych szablonach gra dużą rolę.
    Ostatnio widziałam taki szablon: http://oi57.tinypic.com/ay0es.jpg -genialny, prawda? I jednocześnie taki prosty. Możesz zrobić coś a'la ten, chociaż twoje własne pomysły mile widziane :D
    Ogólnie mówiąc, to szablony proste na pewno większości się spodobają i pewnie niejedna osoba taki pobierze, dlatego myślę, że twoja praca na marne nie pójdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej za tym, abyś wykonywała minimalistyczne szablony :) Uwielbiam je, a w Twoim wykonaniu z pewnością będą genialne. Więc czekam z niecierpliwością na jakieś efekty. Jeśli chodzi o dodatki to wiesz, czego mi trzeba :D Pobieram koloryzacje oraz duże tekstury. Po małe pewnie wrócę i dam znać. A, i pobrałam również paczkę stocków z 9 notki. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Moc dodatków od prettysmilex! Oczywiście pobieram wszystkie tekstury i już lecę się nimi bawić <3
    W regulaminie nic nie znalazłam, ale można mnie znaleźć na GdM :D
    Dziekuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dodatki *-* ,skuszę się na textury do ikon . Śliczne są ^^ Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeejku jeeejku jeeej!!! *.* Piękna grafika!!!!! Ikonki wyszły super <33 Nagłówek zapewne też, ale musiałabym go najpierw pobrać :D Widzę piękne texturki, których zawsze mi miało, więc po nie na pewno wrócę. Czekam na więcej twoich cudeniek i pozdrawiam cieplutko kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna grafika jak i szablon bloga :) zazdroszcze talentu :)
    http://94jellies.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. ^^ Tak na dobrą sprawę, to myślałam, że wstęp mam za sobą, bo twoje prace od dawna obserwuje. Myślałam, że tamten post skomentowałam, ale niestety... :( Za to dzisiejszy jak najbardziej komentuję.
    Na początku szablon główny, który mnie niesamowicie urzekł. I przyciągnął wzrok, bo azjatka... :D
    Jeśli pozwolisz, to ja kradnę ci ikonki psd, nagłówek psd (może się czegoś pożytecznego nauczę), koloryzacje i tekstury. ^^
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Sygnaturka z początku postu jest genialna! *-*
    Pobieram koloryzacje i texturki <3
    Szablony minimalistyczne? Jestem na tak!
    U mnie też pogoda nie najlepsza. Straszne wietrzysko i do tego zimno jak nie wiem :C Naprawdę już nie mogę doczekać się wiosny.
    Zdrowiej szybko ;*
    Pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieram textury do ikon z tej notki i poprzednich

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) Sygnaturka na samej górze jest przepiękna! W Lublinie jest taka sama pogoda...zimno, deszcz, pochmurno...aż się wszystkiego odechciewa... A jeszcze w sobotę było słoneczko... Mam nadzieję, że dzisiaj się już lepiej czujesz i katar minął, a jak nie to zdrowiej szybciutko! Chciałabym zobaczyć ten nagłówek...mam nadzieję, że pokażesz go w którejś z kolejnych notek :) Ikony są śliczne.
    Pobieram koloryzacje i teksturki :) i chyba pobiorę jeszcze psd ikon...może w końcu nauczę się robić ikonki :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram tekstury, z pewnością się przydadzą. ;)
    Robisz świetne ikonki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytanie odnośnie piosenki: oglądasz może Teen Wolf? ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. pobrałam sygnatury i tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram śliczne texturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam: pliki psd, tekstury i koloryzacje,.
    Pozdrawiam, Lady Spark ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sygnaturka na górze śliczna *.*
    Minimalistyczne szablony? Jestem na TAK!
    Pobieram koloryzacje oraz tekstury :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile ślicznych dodatków <3 Dziękuję,że powiadomiłaś mnie o źle wymazanym zdjęciu na nagłówku,nie zawsze dobrze dopatrzę.Pobieram koloryzacje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem wprost urzeczona Twoimi pracami :) Na pewno z czegoś skorzystam, a jeśli już, to na pewno pojawi się credit :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pisałam, że wrócę po texturki więc wracam :D Przy okazji kradnę też ten nagłóweczek bo chcę go w końcu zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko - poczynając od szablonu głównego, kończąc na zawartości notki - jest genialne! Oby tak dalej. Z niecierpliwością czekam na następny post!
    Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiście- rób szabloniki ;D
    ma nadzieję, że niedługo jakiś się pojawi ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy coś nowego? ;C

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Pobrałam wszystkie paczki, koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Can you please give me the pass of textures packs and header ?

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex