menu

28 lip 2018

63. Hold the moon
Cześć i czołem! Naprawdę pozytywnie zaskoczyliście mnie swoją aktywnością pod ostatnim postem
w komentarzach. Ślicznie dziękuję każdej duszyczce, która tu zagląda i komentuje.
Jak mija wam lato? Ja większość czasu (bo aż 40h tygodniowo) spędzam na praktykach. Niestety moja uczelnia wymyśliła sobie, że jednak praktyki mamy odbyć w okresie wakacyjnym, a nie jak to było powiedziane na początku, że w semestrze.
W najbliższym czasie będzie wiele eventów kpopowych. Wybieracie się na coś? Ja muszę się pochwalić, że w sierpniu jadę na koncert 24k i nie mogę się już doczekać. Bardzo, ale to bardzo chciałabym jechać też na up10tion we wrześniu, ale przez praktyki nic z tego nie będzie.
Dziś nie ma za wiele, ponieważ, przez ostatni tydzień nawet nie otworzyłam photoshopa. Jakoś jak jest ładna pogoda, to zawsze lepiej posiedzieć na świeżym powietrzu niż się dusić przed ekranem. Co dla Was przygotowałam? Ikonki, sygnaturki, tutorial (nie zawiera pliku z materiałami, wszystkie potrzebne pliki oprócz sesji z modelką są do pobrania w paczce tekstur), texturki do ikonek oraz wspomniane ostatnio szablony. Co do samych szablonów, zdecydowałam się je opublikować jedynie w podglądzie, nie można ich pobrać. Jeśli komuś naprawdę zależy, na którymś z szablonów piszcie do mnie na pocztę (jeśli piszesz koniecznie zostaw wiadomość o emailu w komentarzu, abym go nie przegapiła). Szablony są dostosowane do każdej rozdzielczości i mają też wersję mobilną, podgląd live tymczasowo będzie dostępny, więc możecie zerknąć. Drugi prawdopodobnie kiedyś, przerobiony pojawi się jako główny, ponieważ maga mi się podoba układ postów. Wiele osób prosiło o koloryzacje, niestety nie mam do nich weny, jak tylko coś uda mi się stworzyć to oczywiście opublikuje. Została jeszcze jedna kwestia - współprace. Jeśli jesteście chętni, piszcie w komentarzach. Nie wiem, w jakim czasie uda mi się wykonać coś z Wami, ale jeśli czekanie Wam nie przeszkadza, to zapraszam.
Kończąc, polecam tradycyjnie piosenkę, do której link znajdziecie poniżej. Czekam na Wasze komentarze. Pozdrawiam ♥
stock

15 komentarzy:

  1. Wow, a zastanawiałam się kiedy dodasz post! A tu proszę, weszłam na bloggera i taka miła niespodzianka! ;D Niestety ja staram wychodzić się jak najmniej na dwór w ciągu dnia, bo straszni mi słabo jak jest ta gorąco :< Ale wieczorami zawsze wychodzę z domu, wtedy jest tak przyjemnie, bo ciepło, ale nie za ciepło ani nie za zimno hahah
    Ughh znowu się rozpisuję... Przejdę już do prac!
    Z sygnaturek, powiem tak obydwie są śliczne, ale pierwsza bardziej mi się podoba ;> Ikonki są piękne! Co do szablonów obydwa podobają mi się tak samo, są takie śliczne, idealnie wpisują się w to co lubię! <3
    Pobieram teksturki ;) I czekam na kolejną notkę!
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jak dawno mnie tutaj nie było 😱 Przyznam szczerze, że tęsknilam ❤️ Prace jak zwykle cudowne! Od razu przejrzałam kilka postów wstecz i naprawdę jestem pod mega wrażeniem, że działasz już tak długo. Ja bym nie dała rady ;cc Podziwiam 😍 Co do prac z tego postu, to wszystkie są prześliczne, a szablony zadziwiają. Widząc je wiem już jak wiele mnie ominęło :/ Pod względem technicznym jak i graficznym oraz kompozycyjnym - najwyższa półka ❤️
    Pozdrawiam i życzę weny na dalsze działanie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. pobieram teksturki i stocki z paru ostatnich postów ;) + jestem chętna do współpracy :3

      Usuń
  3. Prace jak zwykle ekstra. Nawet nie umiem wybrać faworyta.
    Z tymi praktykami to wiem co czujesz, bo sama miałam dokładnie to samo dwa lata temu.
    Pobieram teksturki do ikon.
    Pozdrawiam serdecznie i sprawdź maila <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jest tak wyczekiwany prze mnie post!
    Piękna sygnaturka ♥ Co do szablon to wyszły genialnie.
    Czytając, przemkneło mi się zdanie o współpracy. Jestem CHĘTNA :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace :) Zawsze mają taką głębię i piękną jakość <: Natchnęłaś mnie do zrobienia sygnaturek, aczkolwiek te moje wyjdą dziesięć razy gorzej...
    Jestem też zachwycona ikonkami! Ostatnio jak jakieś miałam zrobić to poddałam się po minucie. Dlatego pobieram teksturki, by jakieś wykonać <3
    Muszę też pochwalić twoje szablony, bo są piękne! Nie mogę doczekać się nowego głównego <33 Z pewnością będzie cudowny ♥
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na nowy post! ♥
    Oczywiście jestem też chętna na współpracę <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana :* Nie wiem czy mnie pamiętasz, albo kojarzysz :D
    Świetne prace! Śliczne kolorki aż oczu nie można oderwać :)
    Wracam do blogowania, więc na pewno będę tutaj częściej zaglądać i na pewno dodam do linków :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) Moim faworytem jest druga sygnaturka♥ Jeśli chodzi o szablony są cudowne:) Super,że dodałaś tutorial na ikony dawno ich nie robiłam dzięki temu coś spróbuję pokombinować:) Pobieram teksturki oraz instrukcje.Także jestem chętna do współpracy.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana za takie miłe słowa 😘😘 Co do napisów to masz rację. Muszę z nimi sporo poćwiczyć i przede wszystkim odświeżyć swoją galerię itp bo mam tylko stare zbiory 😔 Twój blog jest teraz moim ulubionym i na pewno będę często wpadać się podszkalać z grafiki i przede wszystkim sobie przypominać wszystko po kolei 😘😘❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są takie śliczne! Zazdroszczę umiejętności. Podziwiam za tworzenie ikonek. Dla mnie są one czarną magią. Może kiedyś się do nich przekonam, ale to jeszcze nie ten czas.
    Sygnaturki są świetne! Wyglądają tak szlachetnie i dostojnie <3 Trudno wybrać faworyta, bo obydwie mają w sobie to "coś" co przyciąga uwagę. Na twoich pracach są zawsze takie żywe kolorki, co bardzo mi się podoba.
    Szablony to istny odjazd! Jak myślę by napisać jakikolwiek kod CSS aż mnie krew zalewa, a ty musiałaś z pewnością spędzić dużo czasu nad tymi perełkami. Jestem pod wrażeniem! No i znów nie potrafię wybrać faworyta.
    Oreuis już pobrała dodatki, więc nie będziemy się dublować.
    Ciekawa jestem nowego szablonu głównego.
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam do Ciebie e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, ale śliczne szablony! Kochu mocno. <3 Ogólnie wszystkie prace są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja szybkość pisania komentarzy pod twoimi postami mnie zadziwia.
    Lato mija mi szybko i jak znam życie, to już zaraz zacznie się kolejny rok akademicki. Powiem jednak szczerze, że ani trochę mi to nie przeszkadza.
    Bardzo zachwycam się nad sygnaturą na początku postu. Jest prześliczna, co jednak nie umniejsza pozostałym pracą - one też mi się podobają, ale pierwsza sygnatura zdecydowanie wygrywa.
    Z niecierpliwością czekam na nowy post! <3 Przy okazji wysyłam swoją prośbę o to, by zawierała stocki - zawsze znajdujesz takie perełki, które z przyjemnością używa się na pracach. :)
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex