menu

20 sie 2018

64. We're the broken beauties
Witajcie! Czas tak szybko pędzi, że nie wiem, kiedy zleciał mi poprzedni tydzień! Dopiero co byłam na koncercie 24k, a tu już kolejny tydzień się zaczyna! Co do koncertu było naprawdę świetnie, tego nie da się opisać. Trzeba po prostu tam być i przeżyć samemu. Nie mogę się doczekać kolejnego eventu. A co u Was?
Ostatnio cierpię na brak nowych piosenek, ciągle słucham tego samego no i kpop... Czas dać temu odpocząć, więc jeśli macie jakieś fajne piosenki po angielsku w miarę podobne do tej z linku poniżej, to koniecznie zostawcie link! Ja z chęcią posłucham i dam znać co sądzę! Przy okazji polecam wspomnianą już piosenkę (do której link na dole). Koleżanka mi ją pokazała i zdecydowanie jestem w niej zakochana. Także czekam na wasze komentarze!
Przechodząc już do grafiki, nie mam jakiś świetnych prac. Niestety wena mnie ostatnio opuściła, dodatkowo mam mało czasu na grafikę i jak się spieszę, to wychodzi, co wychodzi. Bardzo chcieliście koloryzacje, więc udało mi się kilka zrobić, chyba aż takie złe nie są. Wszystkie oprócz ostatniej użyte na pracach z dzisiejszego posta. Kolejna kwestia to współprace, które większości z Was obiecałam. Na razie coś nie mogę się za to zabrać. Jakoś nie mam do tego głowy, nie chcę też robić nic na siłę, bo potem wychodzi z tego coś brzydkiego! Jak tylko najdzie mnie chęć, to napiszę do wszystkich, którym obiecałam współprace. Teraz muszę się przeprosić z nagłówkami, których ostatnio nie znoszę robić!
Pobierajcie, komentujcie i koniecznie napiszcie co chcecie, w kolejnym poście! Do usłyszenia ♥

14 komentarzy:

  1. W sumie u mnie same przygotowania do urodzin bloga ;> A tak poza tym to leci powolutku, no chyba, że jest wieczór... Spojrzę na zegarek jest 22, spojrzę za pięć minut i już jest 1:30 JAK?! XD
    Przechodząc do prac to rozumiem twój ból z nagłówkami, ja nadal się nie przyzwyczaiłam do ich robienia hahaha
    Z sygnaturek najbardziej podoba mi się 4 i 5, a z bannerów drugi ♥
    Oczywiście pobieram wszystkie dodatki ;D
    Pozdrawiam milutko i czekam, aż najdzie cię ochota na współprace ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze co do polecanych piosenek:
      Noah Cyrus - Again
      Billie Eilish - idontwannabeyouanymore, lovely ft Khalid, Bellyache, Ocean Eyes
      benny blanco, Halsey, Khalid - Eastside
      Jonas Blue - Rise ft. Jack and Jack
      Demi Lovato - Sober
      Cardi B, Bad Bunny & J Balvin - I like it
      Dj Khaled, Justin Bieber, Quavo, Chance The Rapper - No brainer
      Ella Mai - Trip
      H.E.R. - Could've been ft. Bryson Tiller
      Kiana Lede - Ex
      Zhavia - Candlelight
      Maroon 5 - Girls like you ft. Cardi B
      Bruno Mars - Finesse ft. Cardi B
      Ariana Grande - Everyday, God is a woman
      Noah Cyrus, Lil Xan - Live or Die
      Lil Xan - Color Blind, Moonlight, The Man, Betrayed
      xxxtentacion - moonlight, sad!, changes, Jocelyn Flores, i don't even speak spanish lol
      Post Malone - ball for me ft. Nicki Minaj, Psycho ft. Ty Dolla $sign, Takin' Shots
      No więc nie wiem co ci więcej polecić XDD to jest basically 1/5 tego co słucham oprócz kpopu xd Mam nadzieję, że coś ci się spodoba i no ;> Trochę tego jest, ale lepiej jest mieć więcej niż mniej hahaha

      Usuń
  2. <3 Bardzo cieszę się, widząc twoje prace, bo są naprawdę śliczne.
    Sygnaturka otwierająca post jest taka "szlachetna", jeśli mogę tak powiedzieć. Bardzo podoba mi się napis w tym dymku. Ciekawie to wygląda :)
    Druga sygnaturka jest taka lekka i delikatna. Aż się uśmiecham na jej widok.
    Trzecia natomiast taka wykwintna <3 Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne i piękna kompozycja. No i tło wygląda cudownie.
    Czwarta taka wiosenna i lekka. No i te piękne napisy!
    Ostatnia to chyba mój faworyt :) Nie dość, że Jennie piękna to te wszystkie dodatki wszystko potęgują.
    Wszystkie bannerki są takie śliczne <3 Tutaj nie potrafię wybrać faworyta. Każdy taki delikatny i subtelny. <33 Uwielbiam je.
    Dodatki oczywiście pobieram, bo dzięki nim ładne prace powstają <3
    Szkoda, że nie ma żadnych nagłówków, ale nic na siłę. Wierzę, że wena wróci :)
    Jeśli chodzi o piosenki to nie licząc kpopu na mojej playliscie znajdują się same depresyjne albo szwedzkie, albo stare (z 2008-2010r) piosenki, więc nie jestem pewna czy będą w Twoim stylu, ale parę tytułów mogę podać :)
    Molly Sandén – Större
    Wiktoria - As I Lay Me Down
    Ola - Tonight I'm yours
    MIIA - Dynasty
    VAN HØF - Neverland

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, jak zwykle się nie zawiodłam :) Mówisz, że musisz się przekonać do nagłówków, też tak miałam swego czasu. Teraz natomiast przerzuciło mi się na sygnatury, kompletnie nie wiem jak się do nich zabierać :D Co do weny to niedawno też mnie opuściła, ale przejrzałam devintarta i nie zawiodłam się, miałam głowę pełną pomysłów! Oczywiście, że nie ma co się zmuszać, lepiej chwilę odczekać i wrócicsz ze swoim zapałem :D
    Pobieram dodatki!
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje prace, a w szczególności sygnaturki. Te, które ty tworzysz są takie śliczne. Zazdroszczę. Moim faworytem jest ostatnia sygnaturka. Wygląda nieziemsko. Ma śliczne kolorki i kompozycję. Cudeńko! Z bannerków najbardziej podoba mi się ten drugi. Ja chyba w życiu nie będę potrafiła robić bannerów. Czarna magia :<
    David Archuleta - Numb
    Shane Harper - Like I did
    Linkin Park - Battle Symphony
    Dallask - Self Control

    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana!
    Wspaniale widzieć notkę od ciebie ^^
    Pierwsza sygnaturka to po mój faworyt, nie mogę się napatrzeć, a efekt jaki zrobiłaś z tym napisem to złoto, serio!
    Mam podobnie, u mnie też różnie z tą weną, jest chwilę, a potem znika na bardzo długo, ale ważne, że tworzysz, ale wena to jedno, talent drugie ;)
    Pobieram dodatki :D
    Z piosenek chyba za wiele ci nie polecę, bo nie słucham takiej muzyki niestety.
    W następnej notce super byłoby zobaczyć może jakieś stocki png albo packi modelek? ^^
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śpię dziś, przecież dodałaś stocki png, zapomnij xD

      Usuń
  6. Koncert to w rzeczy samej niesamowite i niezapomniane przeżycie. Uwielbiam na nich bywać, niestety fundusze mi nie pozwalają na tyle ile bym chciała zobaczyć :C XD
    Co do prac, to bardzo mi się podobają! Chciałabym, żeby moje prace w dnie bez weny tak wyglądały. Serio. Najbardziej zwróciła moją uwagę sygnatura z Jennie XD Nie mogło być inaczej, blackpink lubię bardzo :p I banerki - niesamowite. Każdy po kolei mi się podoba ♥
    A co do muzyki, poleciłabym ci masę piosenek, bo sama przeżywałam zapętlanie, ale poleciałam w zuuuuupełnie inny klimat niż ten, który prezentuje piosenka z notki. Widziałam w propozycjach Billie Eilish, dokładam do tego także jej utwór you should see me in the crown, arianki god is a women bardzo polecam - uzależniłam się od tej piosenki.
    Jak byś chciała coś w starym dobrym klimacie wolności, szaleństwa i dobrego rocka, to wtedy poleciłabym ci moją playlistę, w której teraz się plątam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. druga sygnaturka skradła moje serce <3 i ten ostatni banner. spodobała mi ta kompozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i ostatnia sygnaturka to moje faworyty ♥ Z bannerów najbardziej podoba mi się trzeci:)Ja też ostatnio za bardzo nie mam weny,łatwiej mi robić właśnie sygnatury:) Oczywiście do współpracy zawsze jestem chętna :) Pobieram koloryzacje oraz stocki.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu jest coś nowego :D <3
    Na pewno pobieram dodatki :*
    Prace są śliczne *.* Te sygnaturki wychodzą ci świetnie :*
    Jedyna moja rada : Topaz zmazuj z twarzy modelek, bo troche je zniekształca. Przynajmniej na tej pierwszej sygnaturce :*
    Wszystkie prace mi się podobają i nie mam faworyta. Kazda z osobna ma ładne żywe kolorki, a przy tym są takie delikatne <333 Cudeńka :**
    Co do piosenek, to ja niestety nie pomogę :( Nie znam nic w tym klimacie, albo nie przychodzi mi póki co nic do głowy.
    Pozdrawiam <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzydkie? Czy my patrzymy na te same prace?
    Boże jak ja się stęskniłam za tą częścią blogosfery!! Tak dawno mnie tu nie było!! A w poście widzę same dobrości! Pobieram oczywiście wszystkie koloryzacje i stocki *_*
    A co do muzyki to ja polecam Soundtrack z filmu "Love Simon" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jak tak ci nie wychodzą prace, to zazdroszczę. Dla mnie jesteś królową sygnatur. Bosze, kolory na tej ostatniej to mi mowę odbierają<3

    Pobieram koloryzacje i stocki <3

    A co do piosenek, to też zakochałam się teraz przez ciebie w Sigrid.
    Jeśli chcesz coś podobnego to..hmm ja bardziej słucham muzyki albumami. Myślę, ze piosenki Charliego Putha z płyty Voicenotes są dość podobne jeśli chodzi o feeling ( How long; The Way I am ; Done for me; Slow it Down). Również płyta Paramore - After Laughter może ci podpasować ( zwłaszcza: Hard Times;Rose-Colored Boy). A z mniej popularnych Sarah Close i jej piosenki : Call me out i Caught up. :3

    Pozdrawiam i życzę ci powrotu weny <3

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex