menu

31 paź 2018

66. Halloween vibe
Hej kochani, dawno nie było żadnej aktywności na blogu, ale powracam do Was z specjalnym postem na Halloween! 6 października mój blog obchodził swoje już 5 urodziny. Miałam coś przygotować na tą okazję, jednak brakło mi czasu. Lubię ten mroczny klimat w pracach i przygotowywanie takiej notki sprawiło mi dużo frajdy.
Co u Was słuchać? U mnie niestety ostatni miesiąc był stresujący, a poprzedni tydzień bardzo smutny, gdyż odeszła ode mnie moja króliczka. :( W niedziele rano jeszcze kicała, wszystko było w porządku, a później zobaczyłam, że nie chce jeść i jest osowiała. Następnego dnia zabrałam ją do króliczego weterynarza. Nawet przez myśl mi nie przeszło, że mogę wrócić do domu bez niej. Myślałam, że to zwykłe zatkanie, jednak weterynarz podejrzewał skręt płatów wątroby. Zrobiliśmy badania krwi, które wyszły bardzo źle, teoretycznie miała niewydolność wielonarządową. Nie mogłam nic zrobić. To stało się tak nagle. Nie zauważyłam wcześniej, że coś jej dolegało. Normalnie skakała, jadła. Mimo wszystko strasznie to przeżyłam. Była ze mną niespełna 3 lata. To tak niewiele. Zanim zdecydowałam się na królika, naprawdę długo się na to przygotowywałam, dużo czytałam o opiece nad nimi itd. Szczepiłam regularnie, dbałam aby jadła odpowiednie zioła, nie podawałam żadnych niezdrowych karm czy też zboża. Chciałam zapewnić jej dobry, kochający domek. Jednak ona odeszła ode mnie tak szybko. Naprawdę przywiązałam się do tego malucha i teraz mi jej strasznie brakuje. Jest to dla mnie wielka strata. Też kiedyś przeżyliście tak bardzo odejście swojego pupila?
Odejdźmy już od tych smutnych tematów. Ostatnio wspominałam Wam o pomyśle z szablonarnią. Wciąż o tym myślę, jednak potrzebuję trochę czasu na jego realizację. Jeśli do wiosny mi nie przejdzie, to załażę własną szablonarnie. Zastanawiam się nad nowym, głównym szablonem. Chciałabym go zmienić, ale nie mam na niego pomysłu. Może Wy macie jakieś sugestie?
Dziś mam dla Was 4 sygnaturki, 4 nagłówki, 2 koloryzacje, paczkę stocków oraz czcionek oraz tutorial na sygnaturkę. Trochę tego jest więc bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy.
Gdyby komuś było mało halloweenowych prac koniecznie zerknijcie do posta z roku 2015, link tutaj.
Do kolejnego posta! KOMENTARZ ALBO PSIKUS! 
stock

7 komentarzy:

  1. Przykro mi z powodu twojego króliczka :(( Trzymaj się. Przesyłam ci wirtualne uściski ♥

    Jeśli chodzi o prace to jestem nimi zachwycona! Każda sygnaturka i każdy nagłówek są świetne! Mają ten halloweenowy klimacik. Uwielbiam tą piorunującą jakość. Dałaś mi właśnie takiego kopa i motywacje by coś porobić na photoshopie! Oczywiście nie wyjdą mi takie cudeńka, ale zapał jest - to chyba najważniejsze :)
    Jak wspominałam wszystkie prace są cudowne, ale jak już mam wybrać faworyta to będzie nim trzeci nagłówek. Jest po prostu magiczny <33
    Będę Cię mocno wpierać jeśli chodzi o założenie szabloniarnii, bo uwielbiam twoje szablony. A jeśli chodzi o główny to fajnie byłoby zobaczyć coś nowego. Sama też mam chęć zmienić szablon u siebie, ale pomysłów brak :<
    Pobieram dodatki, bo wyglądają kusząco <3
    Pozdrawiam i ściskam mocno ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje uściski ♥
      Cieszę się, że prace Ci się podobają, mega się wczoraj napracowałam aby dziś móc to wstawić. Ja nie lubię tego nagłówka akurat bo robiłam go akurat w 1 w nocy jak czuwałam nad chorym królikiem :( Także teraz jak na niego patrze to źle mi się kojarzy.
      Mam nadzieję, że w takim razie niedługo pojawi się nowy pościk i nabierzesz pomysłów na szablon.
      Dziękuję ślicznie za komentarz ♥

      Usuń
  2. Szkoda twojego pupilka :< Przykro mi bardzo z tego powodu. Przyjmij ode mnie odrobinę miłości ♥♥♥♥♥
    Twoje prace są jak zwykle zjawiskowe. Ja to chyba nigdy nie nauczę się takich robić... Uwielbiam tą wysoką jakość na twoich sygnaturkach i nagłówkach. Moim faworytem jest ostatnia sygnaturka. Bardzo podoba mi się w niej napis i kompozycja <3
    Z nagłówków ciężko wybrać, ale jak już coś to skłaniam się najbardziej do pierwszego. Jest taki mroczny i klimatyczny. No i podziwiam czarno-białe prace. Mi takie nie wychodzą, bo są zawsze mdłe >.<
    Oreuis już pobrała dodatki, więc nie będziemy się dublować.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ci współczuję z powodu twojego królika. :( Sama mam jednego, ale zdecydowanie nie jestem do niego tak przywiązana jak ty byłaś do swojego.

    Też bardzo lubię Halloween, ten klimat i w ogóle. Dlatego bardzo podobają mi się te sygnatury i nagłówki (zresztą, zawsze mi się podobają :D), ale chyba nie potrafię wybrać żadnego faworyta. Wszystkie są świetne! A pomysł na szablonarnię jest całkiem spoko. ;)
    Pobrałam wszystkie dodatki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co czujesz nie dawno przecież umieściłam post o Bayi .Znaczy dawno bo wtedy była z nami dłużej bo u nas aż 10 lat to gdyby nie jej córka Mysia ,która we wtorek jedzie do Animal Doctor na badanie krwi to chyba bym zwariowała. No ale mam nadziej ,że tak jak ja być może w maju to i ty za jakiś czas odważysz się adoptować jakiegoś króliczka co skradnie ci serce jak twój pierwszy.Wierz mi wiem co to za ból bo ja po Kay też się długo zbierałam .Może mniej odcierpiałam 13 letnią Bayę ale jednak odcierpiałam jak reszta mojej rodzinny.

    ps:pobieram 1 koloryzację oraz stocki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszeczkę spóźniony komentarz bo znalazłam wreszcie czas, jednak notkę prześledziłam od razu ^^ Jeśli chodzi o króliczka moje wyrazy współczucia, wiem jak to jest przywiązać się do zwierzaka, która tak krótko żyje. Sama w ogóle zastanawiam się nad kupnem uszatego <3
    Co do prac to jak zwykle ślicznie wyszły. Moimi faworytami zostaje sygnaturka, otwierająca post przez swoją koloryzację oraz ostatni nagłówek, za swój minimalizm.
    Kolorki pobieram i pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace.Trzeci nagłówek wygrywa <3 Z sygnaturek ciężko mi wybrać faworyt ^ Jeśli chodzi o nowy szablon główny jestem za:) Współczuje Ci z powodu straty króliczka trzymaj się ♥
    Pobieram ostatnią sygnaturkę oraz dodatki:)

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex