menu

21 sie 2018

65. We were born to be alone
Hejka! Dzisiejszy post troszkę spontanicznie, ponieważ ostatnio chodzi mi po głowie pewien pomysł związany z blogiem, ale od początku. Co u Was? Coś ciekawego wydarzyło się u Was przez ostatnie tygodnie? Niestety robi się coraz chłodniej, zaraz już będzie jesień. Nie lubię tej pory roku, chociaż i tak lepsza ona od zimy! A Wasza jaka jest ulubiona pora roku? Ostatnio poprosiłam Was o sugestie odnośnie piosenek i jak zawsze mnie nie zawiedliście! Dziękuję każdej osóbce, która poświeciła chwilkę i podała jakiś utwór. Jak coś macie, możecie pisać :) Ja polecam gorąco piosenkę z dzisiejszego postu! Jest świetna, a może ktoś ją już zna?
Przechodząc już do wspomnianego na początku pomysłu, zastanawiam się nad założeniem własnej szablonarni, ewentualnie dołączeniem do któreś istniejącej. Czasami mam ochotę zrobić jakiś szablon jednak nie wiem czemu nie lubię publikować ich tutaj. Na osobnej szablonarni mogłabym publikować post nawet z jednym szablonem, więc byłoby to wygodne. Wciąż nie wiem co o tym myśleć, jest to jedynie jakiś plan. Jeśli chcecie pomóc mi podjąć decyzje czy angażować się w ten pomysł to możecie wypełnić ankietę, klikając tutaj. A może jest jakaś duszyczka, która wspólnie chciałaby stworzyć nowy szablonowy blog? Oczywiście wtedy możecie śmiało pisać :)
Dziś nie mam wiele, bo tylko 7 sygnaturek, 2 nagłówki oraz paczkę stocków, a dokładnie roślin. Brakuje mi pomysłów na dodatki, jakie chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście? 
Tyle na dziś, pozdrawiam cieplutko!
stock

20 komentarzy:

  1. Hej :) Wydaje mi się,że założenie szabloniarni to dobry pomysł,więc jak najbardziej jestem za ^ Co do dodatków w kolejnej notce chętnie zobaczyłabym instrukcje albo tekstury:) Przechodząc do grafiki,najbardziej spodobała mi się pierwsza sygnaturka <3 Z nagłówków ten pierwszy wygrywa!:) Pobieram paczkę .Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, a przede wszystkim swoją opinie i sugestie odnośnie dodatków, w sumie tekstur dawno nie było więc może uda mi się coś stworzyć :)

      Usuń
  2. podoba mi się ta niebieska sygnaturka. no i niebieskoszary nagłówek <3 robisz przepiękne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardzo lubię jesień, to moja ulubiona pora roku. Uwielbiam chodzić w bluzach i swetrach, przykrywać się kocykiem i pić gorącą herbatkę <3 No i mam też urodziny w jesień :))
    Co do założenia szabloniarnii to jestem na tak <3 Rozumiem cię bardzo dobrze, bo mimo iż udzielam się na wielu blogach, to czuję, że nie na każdym wypada mi coś dodać. Na GraficeCentaura skupiam się na dodatkach i grafice, na Bajkowych wykonuje zamówienia i brakuje mi miejsca, gdzie mogłabym dodawać szablony tak od siebie. Więc jeśli założysz coś swojego, to istnieje szansa, że spróbuję się do ciebie przytulić i dołączyć do załogi, jeśli mnie zechcesz oczywiście ♥
    Teraz przejdę do prac, które są po prostu cudowne! Naprawdę trudno jest mi wybrać faworyta, bo wszystkie mają w sobie coś niesamowitego <3 Chociaż muszę przyznać, że sygnaturka otwierająca post skradła moje serce <3 Ślicznota ♥
    Pobieram te śliczne stocki :)
    Następnym razem z chęcią zobaczyłabym ikonki, bo twoje są zawsze piękniutkie.
    Pozdrawiam i życzę weny <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będę myśleć czy na pewno zakładać, ale jeśli to wypali to na bank Cię przygarnę, im więcej osóbek tym raźniej :)
      Dziękuję za komentarz <3 A co do ikonek to spróbuje chociaż tak jak z nagłówkami nie przepadam z ich robieniem.

      Usuń
  4. Heeej! W końcu notka od ciebie! Co do szabloniarni jest jak najbardziej za!
    *shy softie* Jeśli chciałabyś mnie przygarnąć, jak będziesz otwierała bloga, to ja z chęcią! *shy softie*
    Jeny co do prac to zdecydowania 6 i 7 sygnaturka, bardzo przypadły mi do gustu. A z nagłówków bardziej podoba mi się pierwszy ;>
    Może w przyszłej notce rzuciłabyś jakąś koloryzacją, może ikonkami, albo jakieś bannerki.. Oh a jakieś teksturki, może do ikonek albo takie zwykłe do nagłówków?
    Co do innych piosenek to mam kilka propozycji:
    > Niykee Heaton - Bad Intentions
    > Aquilo - Sorry, Silhouette
    > Loote, Eric Nam - Your side of the bed
    > Trinidad Cardona - Jennifer, Ready
    Of course pobieram paczkę stocków. Czekam na kolejną notkę ;>
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej osóbek by chciało ze mną tworzyć ten blog tym było by fajniej!
      Postaram się coś z twoich propozycji wykonać na kolejny raz ♥
      Co do piosenek to druga i trzecia mi się podobają (aahh Eric Nam ♥ Nie znałam tego). Pierwsza jest fajna, ale głos tej dziewczyny przypomina mi wokalistkę za której głosem nie przepadam. Ostatnia troszkę dziwna, ale dziękuję za propozycję ♥

      Usuń
  5. Co do jesieni to też średnia ja lubię. Moja ulubiona to wiosna ^^ Co do prac to aby <333 moje serducho się rozpływa! Te sygnaturki są idealne pod każdym względem nie umiem wybrać faworyta <33 Nagłówki też genialny poziom <3 Tutaj chyba bym się skłoniła do 1 nagłówka, chociaż ciężko wybrać...
    Co do dodatków to bardzo chciałabym dostać plik psd do ostatniej, pierwszej i trzeciej sygnatur <33 oczywiście nie pogardzilabym wszystkimi xd gdybyś chciała się podzielić tymi cudenkami dla mnie do nauki to byłabym ogromnie wdzięczna, możesz pisać na e-mail: natalia.pas022@gmail.com. Fajnie jeszcze byłoby zobaczyć texturki w Twoim wykonaniu :)
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i jeszcze co do szabloniarni to świetny pomysł! Będę częstym odwiedzającym <33

      Usuń
    2. dziękuję za komentarz ♥ podesłałam emaila :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :) niestety e-mailu nie mam nic

      Usuń
  6. Jak najbardziej jestem za założeniem szabloniarni, oczywiście sama z chęcią bym się przyłączyła. Może nie jestem mistrzem w tworzeniu kodów, ale może to by mnie zmobilizowało do tworzenia czegoś ^^
    Co do prac to jak zawsze istne cuda, nie umiem wybrać jednej ulubionej perełki. Pobieram paczuszkę ^^
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Ja uwielbiam twoje szablony więc chętnie bym Cię przygarnęła ♥

      Usuń
  7. Jesteś królową sygnatur <3 Wszystkie sa tak piękne i pomysłowe, ze mi dech zapiera. Moje faworytki to : 1- za napisy; 3 - za kolory i 4- za modelkę <3
    Oczywiscie pobieram paczkę stocków. :D
    A pomysł z szabloniarnią bardzo fajny. Z chęcią zobaczę twoją szabloniarnię. A jak widze w komentarzach, kto się do niej zgłasza, to jeszcze bardziej nie moge sie doczekać, aż ten pomysł wejdzie w życie. :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj przesadzasz, wiele osób robi lepsze sygnatury od moich..
      dziękuję ślicznie za komentarz ♥

      Usuń
  8. Przepraszam kochana! Wycofana byłam bardzo z blogosfery ostatnio, nie mając komputera to juz totalnie.
    Bardzo ciekawa sygnaturka prowadząca post. Uwielbiam czcionkę. Zdradzisz jaka to? ♥
    1. Sygnatura - jaka piękna zieleń aż można się zakochać i jest taka wiosenna, nie chce się wierzyć że już jesień za pasem ;/
    2. Sygnaturka - bardzo mi się podoba ułożenie postaci. Jest mało stocków, a wciąż wygląda to estetycznie i bogato :3
    3. Tło teksturek rozwala. Naprawdę jest bardzo fajnie przemyślane do postaci stocków i wszystkiego. Naprawdę tło tutaj jest mega
    4. Sygnatura - nie w moim guście z koloryzacją za czerwona twarz jak dla mnie ;)
    5. A tutaj mimo że koloryzacja też jest dziwna ma swój urok i komponuje się naprawdę dobrze. Praca jest oryginalna ;)
    6. Jest taka delikatna cud miód, bardzo mi się podoba!

    1 nagłówek - nie w moim guście w sensie odnosze wrażenie że największe zdjęcie postaci nie przechodzi płynnie z tłem (chodzi mi tutaj o głowe) ale koloryzacja i tło jest bardzo ładne.

    2. Jak dla mnie za bardzo powywijane kompozycyjnie, ale ma coś w sobie.

    Stocki może kiedyś pobiorę na razie staram się mieć mniej zaległości na blogach :D
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam witam i o zdrowie pytam! :D
    Jejku, tak dawno mnie tu nie było, że przez chwilę zastanawiałam się gdzie jestem xD Od początku - bardzo, ale to baaaardzo podoba mi się nowy główny <3 Wygląda na prostu (choć pewnie był ciężki w wykonaniu) i przyjemny dla oka.
    Szczerze się przyznam, że podczas nieobecności u siebie często wpadałam tutaj i podglądałam prace. Każda z osobna jak zwykle była majstersztykiem <3 Nie widzę sensu w komentowaniu każdej twojej pracy z osobna, bo wszyscy doskonale wiedzą, że są idealne <3 Gdybym jednak miała wybrać faworyta wybrałabym 1, 3 i 4 sygnaturkę oraz pierwszy nagłówek. Swoją drogą fajnie byłoby zobaczyć szablon właśnie z tym nagłówkiem :D

    Co do szabloniarni, oczywiście ankietę wypełniłam :> I myślę, że dobrych szabloniarni czy szabloniarek nigdy dość więc uważam, że to nie jest zły pomysł :>

    Ukradłam kwiatki z tego posta i raz jeszcze informuję, że pobieram parę dodatków z poprzednich postów. Informowałam już o tym wcześniej, ale żeby nie było - poinformować można :> Mam nadzieję, że się nie będziesz zła, że nie wypisuję konkretnych :/
    Nie pogardziłabym większą ilością takich dodatków w kolejnych postach *emotka diabełka* :D

    Także ten :D Życzę wszystkiego dobrego i mnóstwo weny <3
    Scar.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj kochana :**
    Sorki, że dopiero teraz komentuje, ale niestety mam ostatnio brak czasu na bloga :(
    Twoje sygnaturki jak zwykle wymiatają <3 Podobają mi się wszystkie bez wyjątku, tak samo jak nagłówki <3 :*
    Co do szabloniarni, to wydaje mi się to dobrym pomysłem :* Może najpierw dołącz do kogoś, a potem jak stwierdzisz, że Ci się to podoba i chcesz to robić dalej, to otworzysz własną :D
    Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza sygnatura otwierająca post to istne cudo :o Ale druga i trzecia też bardzo mi się podoba. Natomiast pierwszy nagłówek posiada przecudowną kompozycję zdjęć i stocków, a drugi ma tajemniczą, magiczną aurę poprzez kolorystykę.
    Pobieram:
    koloryzację 94 z notki 64.
    koloryzację 85 z notki 57.
    koloryzację 82 z notki 56.
    Pobieram:
    Tekstury z notek 50 - 59.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex