menu

10 lip 2019

68. Everyday is my birthday
Hej moje miśki ~ Znowu miałam dłuższą przerwę, ale chyba na to nic nie poradzę. Co u Was słuchać?
U mnie bardzo dużo się działo. Pod koniec maja zazwyczaj w nocy dostawałam bólów w okolicach klatki piersiowej. Chyba pół czerwca spędziłam w kolejkach do lekarza, albo na badaniach. Jak się okazało mam problem z jednym narządem układu pokarmowego i będę musiała mieć zabieg, jednak na wizytę u chirurga będę musiała poczekać do końca sierpnia. Przez to wszystko musiałam przerzucić się na lekkostrawną dietę. Swoją drogą planuję w przyszłości kupić jakiś parowar? Posiadacie jakiś dobry, który możecie polecić? Ma to jednak swoje plusy bo jeśli moja waga nie kłamie to udało mi się schudnąć w ciągu miesiąca 5kg. Mimo lekkiej diety czasem boli nawet po zjedzeniu owsianki czy zwykłych sucharków. Leki staram się obecnie ograniczać bo zauważyłam, że zamiast mi pomagać jeszcze pogarszają sprawę. Raz  w nocy zażyłam silny przeciwbólowy lek przepisany przez lekarza to czułam się po nich tak fatalnie, że musiałam zwolnić się z pracy. Nie dość, że mnie mdliło to cały świat mi przed oczami wirował. Myślę, że poza dietą muszę unikać stresu bo on wpływa na układ pokarmowy. W tym tygodniu na szczęście czuje się lepiej. Poza pracą staram się jak najwięcej relaksować i odpoczywać.
Zawszę jak patrzę na rysunki lub inne dzieła innych to bardzo zazdroszczę takim osobą talentu. Każdy mi powtarza, że rękę można wyćwiczyć i rysować da się nauczyć. Także postanowiłam, że spróbuję sobie rysować w wolnej chwili. Na razie jest tragedia, ale póki się nie zniechęcę będzie dobrze. A wy umiecie rysować? Jakie były Wasze początki?
Dziś niewiele bo jedynie 7 sygnaturek, robione w trochę innym stylu co zazwyczaj. 2 nagłówki oraz paczka stocków, które bardziej przypominają tekstury. W połączeniu z różnym trybem mieszania dają mega efekty więc polecam ogromnie.
1 nagłówek i 3 sygnaturka to współpraca z martyna11105 natomiast 2 nagłówek i 2 sygnaturka to współpraca z oreuis. W kolejnej notce postaram się dodać koloryzację, ponieważ wczoraj zrobiłam parę, jednak muszę je jeszcze przetestować :)
Na dziś to tyle, do kolejnego postu, pozdrawiam ♥
stock

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace.
    Powodzenia z rysowaniem.
    Życzę zdrówka. 😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, czytając, że tak źle się czujesz. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia.
    Co do rysowania to nie poddawaj się! Początki zawsze są trudne, ale kiedy już znajdziesz swój styl będzie o wiele łatwiej, zupełnie jak w grafice :)
    Jeśli chodzi o prace to jestem nimi zauroczona! W każdej z osobna ♥ Uwielbiam patrzeć na to co tworzysz, bo to po prostu majstersztyk. Tak bardzo podoba mi się nagłówek, który skończyłaś z mojej bazy, że chyba go ukradnę i zrobię jakiś szablonik ^^
    Oczywiście pobieram dodatki, bo te od Ciebie zawsze mi się przydają i często z nich korzystam :)
    Pozdrawiam Słońce ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczyłabym szablonik od Ciebie ♥
      U mnie problem jest z tym, że co narysuje to wygląda jakby było narysowane przez dziecko totalnie nie umiem rysować :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. He, hej, hej! Napisałam do Ciebie mejla, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne sygnaturki. Każda ma to coś. Nie mogę się napatrzeć. :D
    Zdrówka życzę. C:

    Pobieram dodatki. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy to dobrze, ale cieszy mnie, że nie tylko ja miałam przerwę :D To chyba źle...
    Co do zdrówka to życzę go bardzo dużoo <3 Mogłabym zapytać o jaki konkretny brak chodzi u Ciebie? Absolutnie nie chce wchodzić w sferę prywatna jeśli wolisz nie mówić. Pytam, ponieważ interesują się medycyną.
    Jesli chodzi o rysunki, to jak najbardziej wszytsko co mówisz o wyćwiczeniu jest prawdą. Mówi się, że diabeł tkwi w szczegółach i t jest prawda. Im więcej poświęcisz czasu na rysunek i im bardziej go dopracujesz, będzie jeszcze lepiej wyglądał. Pomocne mogą być rzerwy przy rysowaniu, ponieważ za każdym razem podchopdzisz do nich ze świeżą głową i zobaczyć możesz niedoskonałości, które może chcesz poprawić. Pamiętaj, że każdy ma swój styl i każdy rysuje pięknie na swój sposób (rada: możesz zawsze mówić, że tak miało wyglądać xd). Od razu mówię, że nie jestem żadną rysowniczką, a wręcz rysuj rzadko i bardzo amatorsko.
    Ci do prac bo chyba się za bardzo rozpisałam...Moim faworytem jest 2 nagłówek oraz sygnaturka. Bardzo podoba mi się koloryzacja i kompozycja!
    Pozdrawiam cieplutko ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z pęcherzykiem żółciowym no i pomimo diety lekkostrawnej czasem jak zjem coś z listy polecanych rzeczy to i tak dostaje bóli, więc ostatnio sb spisuje co jem i objawy więc obserwuje co powinnam odstawić, jednak bez zabiegu się nie obejdzie więc muszę czekać :)

      O stylu u mnie jeszcze za wcześnie by pisać muszę najpierw ogarnąć podstawy bo postacie jakie rysuje wyglądają strasznie :D
      Dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  6. Orajuśku, życzę zatem powrotu do zdrowia i żeby zabieg przebiegł pomyślnie!

    Ja rysowałam właściwie od chyba 5 roku życia. Brałam udział (zwłaszcza w podstawówce, bo później już mniej było czasu, chęci, no i zaangażowania ze strony nauczycieli, by ogłaszać, że takowe konkursy plastyczne w ogóle są organizowane...) w licznych konkursach, przy czym jakieś tam miejsca zajmowałam, ale... Od jakiegoś czasu nie mogę. Nie rysuję. Przez pewne kłopoty z moim samopoczuciem zatraciłam pewność w siebie i w to, że moje rysunki są coś warte. Miałam wręcz blokadę, bo gdy podjęłam próbę w styczniu tamtego roku narysować portret, narysowałam tylko część, nawet nie połowę... I nie mogłam się zebrać. Choć teraz z moim samopoczuciem jest lepiej, to i tak nie potrafię się zmotywować do naszkicowania czegoś poważniejszego niż kwiatka czy uśmiechniętą buźkę, bo boję się, że wypadłam na tyle z wprawy, że mocno się rozczaruję efektem. xD

    Co do notki - prześliczne te Twoje sygnatury! Podoba mi się na nich taki efekt wygładzenia, nie mówiąc już o efektach napisów! Sygnaturka otwierająca post, sygnaturka pierwsza oraz piąta to moje faworyty <3
    Drugi nagłówek posiada efekt napisów, który ostatnio często widuję na pracach i bardzo mi się on podoba. Sama nie umiem wpasować wielowyrazowy duży napis w całość, by to miało jakoś ręce i nogi... No, a przynajmniej nie umiałam wtedy, gdy coś jeszcze robiłam w Gimpie xD

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę osobą które zaczynały od małego rysować myślę że teraz im prościej. Ja chyba najpierw muszę zacząć od jakiś tutoriali bo totalnie nie wiem jak coś narysować :(

      Czasem jak patrzę na stare napisy to stwierdzam, że mi się nie podobają i że zrobiłabym je inaczej, także nie uważam że są ładne :)

      Bardzo dziękuję za komentarz ♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń

©2019 - prettysmilex