menu

22 lip 2019

69. My aurora is coming
Cześć! Zaskoczeni, że widzicie kolejny post w tak krótkim odstępie czasu od poprzedniego? Cześć prac udało mi się wykonać już tydzień temu, a wczoraj powstały na szybko banery i sygnaturka otwierająca post.
Dziś korzystając z dnia wolnego wstawiam pościk, bo pewnie gdybym poczekała z publikacją jeszcze trochę to prace przestały by mi się podobać jak to bywa w moim przypadku i post ostatecznie byłby znacznie później.
Dziś bez większego rozpisywania się. Mam dla Was ikonki, 2 bannery, 4 sygnaturki, paczkę stocków oraz 3 koloryzacje, było ich znacznie więcej jednak nie podoba mi się ich wygląd na pracach.
Koniecznie napiszcie mi swoje propozycje na kolejny post! Oczywiście czekam na Wasze komentarze! Pozdrawiam cieplutko ♥
stock

7 komentarzy:

  1. podoba mi się banner z Chunghą <3 bo Chungha <3 piękne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Prześliczne pracze <3 Moim faworytem jest sygnarurka otwierająca post. Bardzo podoba mi się lekka koloryzacja i ukłąd stocków. Jeśli chodzi o ikonki to również boskie! Nie mam pojęcia jak robicie takie cudeńka na tak małym polu.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny pościk ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, widząc nowy post! Stworzyłaś takie cudeńka, że chyba się skuszę i sama coś porobię na photoshopie.
    Nie przypominam sobie byś robiła ikonki 150x150, przyzwyczaiłaś mnie do tych małych a tu proszę jaka niespodzianka! Śliczne Ci wyszły!
    Banerki są takie schludne i wdzięczne, że może ja też jakieś zrobię, ale z pewnością nie wyjdą mi takie ładne :D
    Jeśli chodzi o sygnaturki to moim faworytem jest ta przedostatnia. Te kwadraciki wyglądają świetnie! Pozostałe również niesamowite <3
    Dodatki jak najbardziej pobieram, bo zawsze przyjemnie mi się z nich korzysta ♥
    Co do propozycji to z chęcią bym zobaczyła jakiś nagłówek, o ile będziesz miała wenę.
    Pozdrawiam i przesyłam całuski :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikonki są boskie! Kocham też sygnaturkę otwierającą i ostatnią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prettysmilex co ty ze mną zrobiłaś uzależniłam się od twojej grafiki jak od Woodes Rogersa! A tak na poważnie to kusi mnie pobrać dodatki stworzyć coś samemu .Mam też nadzieję ,że 12 sierpnia będziesz za mnie trzymała kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace ślicznie Ci wyszły <3 Moimi faworytem jest druga sygnaturka oraz pierwszy banner:)

    ODPOWIEDZUSUŃ

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex