menu

11 sty 2020

70. Touch the sky
Cześć miśki! Dawno nic tutaj nie publikowałam. Smutno mi, kiedy przeglądam wcześniejsze posty i widzę taką pustkę. Prowadzenie bloga i tworzenie grafik zawsze sprawiało mi radość i w jakimś stopniu odstresowało. Nie zawsze jednak starcza nam czasu na przyjemności. Pomimo tego zawsze jak znajdę, choć odrobinę czasu miło mi tutaj wrócić i wstawić coś nowego.
W święta udało mi się stworzyć nowy szablon i odświeżyć wygląd bloga. Dawno nie było nic ciemnego, więc to trochę taka odskocznia od jasnych szablonów. Mam nadzieję, że Wam się podoba, chociaż był robiony na szybko. Udało mi się zrobić parę grafik, trochę pobawiłam się stylem, więc on też jest troszkę inny. Całkiem możliwe, że w najbliższym czasie uda mi się stworzyć coś jeszcze. Jestem obecnie na zwolnieniu lekarskim przez zabieg, który miałam na początku stycznia. Także mam teraz troszkę więcej czasu. Jeśli jest ktoś, kto wciąż tutaj zagląda, dajcie znać w komentarzu. Zmotywuje mnie to na pewno do szybkiego powrotu z kolejnym postem.
Na koniec chciałam życzyć Wam zdrowia, szczęścia oraz samych sukcesów w 2020 roku!
Do usłyszenia :)

8 komentarzy:

  1. Zacznę od tego, że bardzo podoba mi się nowy szablon główny. Jest bardzo schludny i dopracowany w szczegółach. Nagłówek jest śliczny i taki delikatny i bardzo ładnie współgra z czarnym kolorkiem ♥ Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam jakiś szablon. Chyba się nawet skuszę na jakiś, patrząc na te twoje cudeńko :)
    Prace jak zwykle bardzo mi się podobają. Fajnie wyglądają te teksturki, które zmieniają fakturę. Ciekawie to wygląda. Z sygnaturek najbardziej podobają mi się druga i trzecia. Natomiast z nagłówków pierwszy skradł moje serce ♥ W drugim nagłówki bardzo podoba mi się ten obrys postaci. Mi one nigdy nie wychodzą :D
    Mam nadzieję, że odpoczniesz teraz należycie i z chęcią zobaczyłabym więcej grafik w twoim wykonaniu. Może skusisz się na banery? Ostatnio mam taką wielką ochotę na banery <3
    Pozdrawiam i ściskam mocno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. OH MY LORDY LORD! Jak miło coś u ciebie zobaczyć! Musiałabyś zobaczyć moje zdziwienie jak tu to ciebie weszłam i zobaczyłam nowy główny! Przepiękny jest, jak już tak o nim mówimy. Podoba mi się wrócenie do ciemnych kolorków, a nagłówek z Rosé.
    Z prac moje oczy kleją się tylko do pierwszej(tej ktr otwiera post) i czwartej sygnaturki(tej z przewyższającą ilości fioletu). Pierwsza kojarzy mi się z szaleństwem, natomiast moja druga ulubiona sygnaturka ma coś w sobie co bardzo mnie uspokaja i tak miło się na nią patrzy.
    Co do nagłówków, w sumie podobają mi się oba. Jednak ciągnie mnie do siebie pierwszy, może to ten kolorek, może to ustawienie postaci, może sam napis. Nie wiem, ale ciągnie mnie do niego, jak ćmę do ognia. <3
    A ja ci życzę należytego odpoczynku po zabiegu i dużo zdrowia i szczęścia (no dobra i pieniędzy)!!
    A walnij nas jakimiś ikonkami może albo bannerami, hm?
    Pozdrawiam milutko! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej, pewnie, że zaglądam :D Oczarowała mnie najbardziej trzecia sygnaturka, też ze względu na kolorystykę, która idealnie do mnie trafia. A sam szablon na stronie głównej? Prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany julek a ja to nie tworzę nic od roku bo nie mam chęci ani mój laptop nie wydala ba ramie i jeszcze studia. Życzę wszystkiego dobrego kochana.
    <3
    Fochcica aka Reusaria aka Whomanoholik aka MrsLogan aka GlowNoxShadow (tak wiem za często zmieniam nazwę)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą odnośnie KG.Trzeba ruszyć blogosferę zwłaszcza w obecnych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :)
    Chciałabym cię poinformować, że pobrałam ten o to szablon: https://i.imgur.com/TpeyNRP.png na bloga:https://fantasy-stories-by-doromira.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Pobrałam od ciebie stocki, które chciałabym użyć do okładki mojej książki :D Oczywiście, jeżeli ją opublikuję, wkleję linka do twojego bloga :)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex