menu

6 paź 2016

50. 3 urodziny!
Witajcie kochani! Dziś 6 października, urodziny prettysmilex! Trzy lata temu nawet nie myślałam, że uda mi się wytrwać z blogiem tyle czasu, że tak wiele osób będzie tu zaglądać! Jestem Wam bardzo wdzięczna. Gdyby nie Wy, Wasze komentarze, miłe słowa na pewno by mnie tu teraz nie było. Dziękuję! Ten blog stał się częścią mojego życia i obecnie nie wyobrażam sobie, abym przestała go prowadzić. Z tym blogiem wiąże się także, wiele wspomnień tych przykrych jak i tych wesołych, czasem miło wrócić do tego co było.
Do końca nie wierzyłam, że uda mi się opublikować ten post. Planowałam o wiele, wiele więcej, jednak wyszło jak zawsze. Jak tylko wróciłam z zajęć zajęłam się kończeniem przygotowywania posta, dlatego dodaję go tak późno. Było jeszcze sporo do zrobienia, ale zdążyłam! Może się zdarzyć, że coś jest źle zalinkowane, więc piszcie w komentarzach ja w sobotę postaram się wszystko naprawić, dziś już marzę o cieplutkim łóżeczku. Chciałam podziękować, każdemu, kto wstawił button na swojego bloga, a także każdemu kto tu zagląda, komentuje i korzysta z moich dodatków!♥ Mogę wam wynagrodzić to jedynie dodatkami z dzisiejszej notki, także jeśli coś przykuło waszą uwagę to pobierajcie śmiało! Oprócz zmiany szablonów, zmieniłam troszeczkę podglądy, a także zaktualizowałam zakładkę z regulaminem, jest już regulamin po angielsku. Jeśli dam radę zaktualizuję jeszcze pozostałe zakładki w najbliższym czasie! Mam nadzieję, że jednak coś z tego postu wam się spodoba, a dodatki przydadzą. Kody i inne z propozycji, które podawaliście w zakładce zaproponuj postaram się dodać w kolejnych postach.
Na koniec jak zawsze polecam piosenkę, do której link poniżej! Jeszcze raz bardzo wam dziękuję, że jesteście! Trzymajcie się cieplutko!♥
stock stock

28 komentarzy:

  1. Yay! Czekałam na ten post cały dzień i parę razy wchodziłam tu, by sprawdzić czy się pojawił. Serducho mi stanęło kiedy zobaczyłam komunikat, że blog jest tylko dla zaproszonych czytelników. Wiedziałam, że już coś się dzieje :D Trzy lata to naprawdę dużo. Chciałabym ci serdecznie pogratulować wytrwałości i życzyć kolejnych wspaniałych lat na blogu :) STO LAT! ♥ Korzystając z okazji chciałabym ci również podziękować za te wszystkie prace, tutoriale i dodatki, którymi się dzieliłaś. Bardzo pomagają one zapewne nie tylko mnie ale także innym grafikom. Dziękuję! ♥
    Szablon główny bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Nagłówek jest taki uroczy, a całość delikatna i przejrzysta. Cudo *-* Myślę, że komentowanie każdej pracy po kolei nie ma sensu... Wolałabym ci oszczędzić godzin czytania. Wiesz, jak bardzo podoba mi się wszystko, co publikujesz, a każda sygnaturka, ikonka i każdy nagłówek po prostu zapiera dech w piersiach! Ciężko mi wybrać jakiegokolwiek faworyta z tego posta, naprawdę... Zazdroszczę ci talentu i aż przykro mi się robi, że ja nie potrafię robić takich wspaniałych grafik jak ty :< No ale nie o mnie tu! xD
    Pierwszy szablon spodobał mi się przez zastosowany minimalizm. Piękne kolory, wszystko jest takie przejrzyste. W drugim, moje serce skradł układ i samo rozmieszczenie szablonu. No coś pięknego! Te róże, kolory... Ah! ♥ Trzeci wygląda na prosty, ale jak się tak uważnie przyjrzeć... Kurczę, kolejne dzieło sztuki! W czwartym jestem zachwycona nie tyle samym nagłówkiem, co kolorami i układem. Nie każdy potrafiłby stworzyć coś takiego <3
    Z instrukcji na sto procent skorzystam, dzięki ci za nie! ♥
    Pobrałam dużą paczkę oraz obie ze stockami. Za nie również dziękuję c;
    Cóż... Komentarz jest dosyć długi więc pozwolisz, że tu zakończę :P
    Jeszcze raz życzę ci wszystkiego dobrego, dużo motywacji, weny oraz czasu na robienie grafiki + zdrowia! Tobie życzę zdrowia, bo jak wiadomo - jak nie ma zdrowia, nie ma nic c:
    Pozdrawiam gorąco!
    Trzymaj się.
    Scar / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz pojęcia jak bardzo ucieszył mnie widok tego postu! A już na samym wstępie same cuda zapowiada szablon główny i przepiękny nagłówek do całych tych wszystkich kodów, którymi posługujesz się sprawnie jak mało kto. Jestem oczarowana kolorystyką, kompozycją, wykonaniem... no po prostu wszystkim!
    No ale najpierw przejdźmy do oficjalnej części, potem będę cię wychwalać! A zatem chciałabym życzyć Ci dużo weny, wytrwałości, jeszcze większej dawki pomysłów i naturalnie jeszcze większej ilości czytelników! Mam nadzieję, że na blogu tym będzie miała miejsce jeszcze nie jedna impreza urodzinowa, a wręcz jestem tego pewna. <3
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. <3
    Powiem Ci, że choćbym chciała wszystko dokładnie opisać, to nie sposób jest odnaleźć słowa. Urzekłaś mnie swoim stylem robienia prac - nie są takie samej, chociaż na pierwszy rzut oka wiedziałabym iż to ty je zrobiłaś (i to nie tylko przez podpis na nich;P). Kocham twoje napisy i zazdroszczę Ci tego jak sprawnie się nimi posługujesz. Do tego te cudne kolorystyki na pracach - ja osobiście mam problem z tymi żywszymi, dlatego moje prace są raczej ciemne i monochromatyczne... Twoje zaś takie żywe i przez to wydają się być optymistyczne.
    Postanowiłam, iż powiem ci jacy są moi faworyci, chociaż od razu zaznaczam, że nie ma w tym poście czegoś co by mi się nie spodobało. Sama jednak lubiłam jak ktoś pokazywał mi co najbardziej mu się podobało, żeby wyciągając z tego jakieś wnioski czy np. co mogłabym dać za instrukcje... Wiesz chyba, co mam na myśli. ;) Tak więc z sygnatur ukochałam sobie (licząc wraz z tą na samej górze) tą drugą oraz siódmą. Widzę też ikony, lecz u nich nie mam faworyta, bo wszystkie są piękne. Mogę jednak powiedzieć iż widać że idziesz jeszcze bardziej na przód z nimi jeśli chodzi o umiejętności, a to dobrze - człowiek w końcu uczy się przez całe życie. ;)
    Z nagłówków (wybór niezwykle trudny, bo ogólnie ten typ grafiki to mój faworyt z tego postu) ukochałam tą pierwszą, piątą i czwartą. <3
    No i mamy szablony - kocham ten z Holland Rodden. <3 Pobrałabym gdybym miała co nim przyozdobić. ;)
    Z dodatków naturalnie pobieram wszystko. <3
    Jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego, przepraszam za chaotyczność komentarzu ale już chcę wypróbować dodatki. :D
    Buziaki, weny i kolorowych snów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! ♥
    Jeju jaki śliczny szablon, masz mega talent dziewczyno, na prawdę :)
    Cieszę się, że udało Ci się dodać ten post. Widać, że bardzo
    się napracowałaś, gratulacje! :D Prace są śliczne, każda jest
    bardzo wyjątkowa. Dużo serduszka włożyłaś w tego bloga,
    idzie to zauważyć. 3 lata to bardzo dużo, ale mam nadzieję,
    że będą kolejne 3 a nawet więcej! Bardzo lubię Twojego bloga,
    jest jednym z moich ulubionych na które zerkam bardzo często i
    z którego czerpię inspirację a do tego się uczę :)
    Dziękuję, za tyle prac, dodatków które nam publikujesz!
    Od zawsze podobała mi się Twoja kompozycja tworzenia grafiki.
    Jest cudowna, serio! Z dzisiejszej notki nie mam faworyta,
    każda praca jest śliczna, wszystkie mi się tak samo podobają.

    Pobieram wszystkie dodatki, mam nadzieję, że coś wyczaruję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. STO LAAAT! Dużo weny, cierpliwości oraz chęci do tworzenia prac ♥
    Zanim przejdę do graficznej części notki, muszę wspomnieć o nowym szablonie głównym, bo jest booooooski! Uwielbiam go w każdym najmniejszym pikselku *-* A teraz przechodzimy do notki ^^
    Trzecia sygnaturka, ta z Emmą, kupiła mnie kolorystyką. Ta z Holland jest taka radosna! A ta z Lucy ma świetną kompozycję :3 Jeśli chodzi o ikonki, wszystkie są cudne, jednak moim faworytem jest trzeci rząd. Z nagłówków czwarty i piąty to MAJSTERSZTYKI! A kocham je jeszcze bardziej przez panie na nich ♥ Świetnie oddałaś klimat lata i jesieni! Oprócz nich jestem kompletnie zakochana w trzecim - ma fajną kompozycję - i ósmym - nie wiem, co to za pan na nim, ale jestem nim zauroczona *___* A szablony jak zwykle perfekcyjne, ostatni to mój ulubieniec!
    Pobieram wszystkie dodatki! :)

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Ściskam cieplutko i zapraszam do siebie ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat ;)
    Śliczne prace, szablon główny jest cudowny *.*
    Pobieram wszystko. xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku chcę przeprosić, że nie skomentowałam poprzedniego posta :< Nie mogłam jakoś na nic znaleźć czas...
    Gratuluję Ci wytrwałości <: Trzy lata to dużo, a ty wciąż dobrze sobie radzisz i znajdujesz czas na tworzenie tych cudeniek ♥
    Spróbuję pisać po kolei <3
    1. Szablon główny jest śliczny! Tak lekki i bajerancki ^^ Lubię takie <:
    2. Sygnaturki, które zrobiłaś są piękne! Zazdroszczę, bo ja ostatnio coś nie umiem ich tworzyć... Takie wychodzą z nich brzydale, że aż patrzeć się nie da... Moi faworyci to trzecia i czwarta ^^ Śliczniutkie <: Może jak będę na nie długo patrzeć, to wróci do mnie sygnaturkowa wena?
    3. Ikonki wyszły ci fenomenalnie! Zawsze jestem pod wrażeniem, że robisz ich po pięć. Ja po pierwszej już nie mam pomysłu na kolejne, które mają do siebie nawiązywać...
    4. Nagłówki to kolejne cudeńka, które wypalają pięknem moje oczy. Kolejny raz zazdroszczę tego talentu (nie bójmy się używać tego słowa; nazywajmy rzeczy po imieniu: Prettysmilex ma talent!)
    Moi faworyci to pierwszy i piąty nagłówek <:
    5. Szablony!!! Uwielbiam twoje szablony! Te minimalistyczne są takie słodkie! <33 Nie ubliżając temu czwartemu oczywiście <: Na dodatek z tym nagłówkiem, który mi się podobał! ♥
    6. Pobieram wszystko, bo z twoimi dodatkami najlepiej mi się pracuję^^

    Pozdrawiam słodko! Trzymaj się jeszcze wiele lat c: Ja zawsze podaruję temu blogu dużo miłości <3
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć, więc może tym razem zacznę od końca. A więc pobieram wszelakie dodatki z tej notki,bo mnie meeega kuszą!
    Teraz nawiążę do początku, a dokładnie do tytułu posta: Pretty, życzę Ci mnóstwo weny, żeby ci się zawsze chciało tak jak ci się nie chce podczas leniuchowania :"), żebyś dalej była taką samą cudowną graficzką jaką jesteś i abyś dalej inspirowała innych do działania, bo właśnie dzięki temu jest tu taka ja, która dzięki tobie sobie radzi w tym magicznym świecie ♥ Życzę Ci również wytrwałości i cierpliwości, bo tego nigdy nie za wiele - sama o tym dobrze wiem :D Po prostu STO LAT!!!
    A teraz nieco o pracach:
    Nie potrafię wybrać faworyta, podczas gdy dajesz po prostu zabójcze prace. One są:
    -fantastyczne,
    -kreatywne,
    -szokująco piękne,
    -cudowne,
    -oryginalne,
    -bosko skomponowane,
    -mistrzowskie,
    -kolosalnie perfekcyjne!
    Nie znam innych bardziej nacechowanych pozytywną energią i komplementami słów, które mogłyby ocenić jak dobre są twoje prace. Powiem Ci, że jesteś jeszcze moją idolką jeśli chodzi o napisy ♥ Oddałabym wiele za naukę u Ciebie!
    Wszystko z postu mi się podoba i nawet nie próbuję wyłonić najlepszej grupy, bo po prostu się nie da.
    Jeśli zaś chodzi o nowy główny, to moja buzia była tak szeroko otwarta z zachwytu, gdy tylko weszłam do Ciebie na bloga, że aż mi wyleciało ciasteczko :") Nie wiem skąd wzięłaś pomysł na ... wszystko (?), ale ja jestem oficjalnie fanką nr1 <3
    To tyle. Pozdrawiam serdecznie, ściskam mocno i przesyłam moc całusów!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wszystkiego co Najlepsze!
    Szablon główny wyszedł Ci po prostu cudowny ♥ Ładna kolorystyka:) Prace jak zwykle śliczne z nagłówków najbardziej
    podobają mi się trzy ostatnie (szczególnie ten czarno-biały)
    Co do sygnatur zdecydowanie pierwsza jest moim faworytem
    ♥ Trzeci rząd ikon najlepszy <3 A jeśli chodzi o szablon
    to chyba trzeci od lewej,w ogóle nie potrafię wybrać
    faworytów bo wszystkie prace są cudne! Na koniec życzę Ci wytrwałości i dużo,dużo weny! Pobieram wszystko z tej notki!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jak dużo, jak bogato, jak ładnie <3 podziwiam.
    Gratuluję wytrwania 3 lat na blogu i dobicia do 50 posta, to na pewno łatwe nie było. W każdej notce raczysz wszystkich wyborną grafiką, serio <3
    Z dzisiejszych prac to chciałabym wyróżnić: 1, 6, 7, 9 syganturę; pierwszy rząd ikon; 4, 8, 9 nagłówek, pierwszy i ostatni szablon. Lubię w tych pracach kombinowanie z układem, dobór dodatków, efektów.
    Ponadto pobieram sobie dodatki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram szablon z Niną ♥

    http://hear-silence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożeeeeeeee
    kompozycja w czarno-białym nagłówku mnie kompletnie zabiła! Z szablonów najbardziej podoba mi się ostatni, a z sygnatur nie mogę wybrać faworyta, bo wszystkie są takie ładniutkie ^^
    Oczywiście nie mogłabym przegapić pobrania takich świetnych dodatków, więc... pobieram wszystko xD
    ah, zapomniałam powiedzieć, że nowy szablon jest świetny i jestem megga ciekawa jak zrobiłaś ten efekt z tymi kółkami w menu :PP
    A poza tym wszystkiego najlepszego! :D Wytrwałości w tworzeniu i więcej wolnego czasu życzę ^^
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacznę od tego, że pięknie tutaj. Nowy główny jest cudowny! *-*
    Co do zawartości notki... dużo pięknych prac. Faworytów nie wybiorę, bo po prostu bym musiała napisać o wszystkich pracach z tego postu :D
    Pobieram kolory, pngsy, stocki, czcionki i paczkę urodzinową :D
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście życzę ci jeszcze więcej wytrwałości w tworzeniu tego bloga, bo odwiedzających na pewno nie zabraknie <3

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji Trzecich Urodzin Bloga! Życzę Ci abyś była tutaj jeszcze długi czas, abyś jak najdłużej cieszyła się zabawą z grafiką oraz abyś się nadal rozwijała i dzieliła się z nami swoimi przepięknymi pracami. Jesteś naprawdę niezwykle kreatywną i utalentowaną osobą, która inspiruje wielu grafików - w tym i mnie <3 Życzę Ci wszystkiego dobrego!
    Przepraszam, że komentuję dopiero teraz (choć notkę widziałam zaraz po opublikowaniu) oraz za to, że nie wkleiłam bannera zapowiadającego imprezę. Następnym razem postaram się bardziej :)
    Notka i jej zawartość jest fantastyczna. Trudno wybrać faworytów, bo wszystko jest śliczne i dopracowane. Widać, że spędziłaś nad tym kawał czasu. Z sygnatur najbardziej podoba mi się pierwsza, druga, trzecia, czwarta i szósta. Z ikonek, najbardziej urzekł mnie środkowy rządek, świetnie są skomponowane :). Z blendów, kurczę tutaj będzie problem, ale chyba są to pierwszy, drugi, ósmy i dziewiąty. Z szablonów najbardziej spodobały mi się drugi i czwarty.
    Na koniec również chciałabym pochwalić szablon główny, który jest uroczy!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam serdecznie <333

    OdpowiedzUsuń
  14. No i stało się, spóźniłam się na urodziny! Ale w końcu udało mi się dorwać do pisania komentarza i jestem!
    Chyba przestanę do Ciebie zaglądać, bo patrząc na Twoje prace uświadomiłam sobie, że ja ich już nie umiem robić XD Wszystko jest przecudowne! I pamiętaj, że nie liczy się ilość, tylko jakość! A w tej notce nie można na to narzekać! ;)
    Zacznijmy od początku, czyli sygnatury: otwierająca post, trzecia, czwarta, szósta, siódma... <3 Kocham, są przepiękne! Kolorki i kompozycje mnie urzekły <3
    Jeśli chodzi o ikonki to w każdej z osobna jestem zachwycona! Cudowne <3
    Z nagłówków trudno wybrać najlepsze, bo każdy podoba mi się pod każdym względem <3 A ten trzeci od końca, to po prostu... mega! I klimat i wgl... ach, no przepiękny! <3
    Szablony to wiadomka - mistrz! I w tym miejscu zaznaczam, że jak zobaczyłam szablon główny to aż zrobiłam wielkie oczy :D Cóż więcej dodawać? :D
    Zabieram sobie koloryzacje, paczuszkę, pngsy i materiały do tutka <3
    Jeszcze na koniec - dużo wytrwałości w prowadzeniu bloga, jeszcze więcej weny i radości z tego co robisz, bo robisz to świetnie! :3
    Pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat sto lat <3 wybacz, że troszkę spóźniony komentarz ale byłam mega zabiegana kiedy zobaczyłam notkę i tylko szybciutko podziwiałam twoje cudeńka ♥ Na te 3 urodzinki życzę Ci kochana przede wszystkim weny i wytrwałości w prowadzeniu tego wszystkiego, tego, żebyś na każdym kroku się rozwijała i jak najczęściej pojawiała się tutaj ze swoimi niezwykłymi pracami, które naprawdę potrafią poprawic człowiekowi humor! 2,4,10 sygnatura to moje faworyty natomiast z nagłówków bij zabij nie jestem wstanie wybrac faworyta! Wszystkie ogromnie mi się podobają :) Szablony wyglądają fenomenalnie, tak profesjonalnie! Oj jest co podziwiac *_* Dotatki wyglądają wspaniale także bardzo chętnie je pobieram! Jeszcze raz życzę Ci wszystkiego dobrego kochana <3
    Pozdrawiam, Lotus :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje naaam! Oby jak najwięcej nowych czytelników przybyło na twój blog!
    Do prac graficznych nie mam nic do powiedzenia, są świetne, nawet może lepsze niż zwykle? Widać, że włożyłaś w nie mnóstwo pracy. Szablony są bardzo estetyczne, delikatne, bardzo przyjemne dla oczu.
    Chciałam napisać długi komentarz, ale trochę nie wyszło XD Poinformuję jeszcze, że pobieram instrukcję "tears" oraz paczkę stocków x
    Cieplusio pozdrawiam! Lee xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat!
    Holland i Nina po prostu wymiatają !
    Świetnie Ci to wyszło. Oby tak dalej i jak najwięcej obserwatorów! ( Dodaje się i zapraszam na Graphic Heart. )

    Kayah M.

    OdpowiedzUsuń
  18. pobieram z tej i notki http://prettysmilex.blogspot.com/2016/08/46-whistle.html dodatki ,przy okazj Baya ,Mycha i Kay pozdrawiamy twojego uszaka.

    OdpowiedzUsuń
  19. hejka! jeju przepraszam, że jestem tu tak późno, ale szkoła i inne sprawy mnie zatrzymały. Notka wymiata, na prawdę jest świetna, nie potrafię wyróżnić tu żadnej pracy, która jest lepsza od innej, bo wszystkie są piękne! Skromny komentarz, ponieważ muszę już zmykać się uczyć, ale ważne, że jest czyż nie?:)
    Pobieram dużą paczkę, koloryzację, stocki i czcionki!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo weny!
    Dreidre♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Notka świetna! Z każdą notką coraz lepiej ♥
    Sygnaturka otwierająca post jest najlepsza! Oczywiście przykuła moją uwagę również sygnaturka z Holland, Collins, nagłówek z Victorią,oraz 3 i 5 po lewej ♥♥ Najlepsza :D
    Wszystkiego najlepszego prettysmilex! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pobrałam obie paczki z czcionkami xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam stocki png i ostatnią paczkę :)
    Czy tylko u mnie czcionki pokazują się jako niebezpieczny plik?
    Pozdrawiam,
    Prim

    OdpowiedzUsuń
  23. Pobieram czcionki i stocki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile cudownych prac *.*
    Sygnatura z Lucy Hale jest moim faworytem :)
    Pobieram dodatki.

    Użyłam jeden z Twoich kodów przy tworzeniu menu na mojego bloga (zatsune-graphics.blogspot.com)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku zakochałam się <3 pobieram stocki :3
    Używam ich do prac na moim blogu (http://graphicaurora.blogspot.com/)
    Miłego dnia misiu ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex