menu

10 lis 2017

57. Last night story
Pomimo że rzadko dodaje posty, wciąż tu wracam. Mam sentyment do tego bloga i trudno mi się z nim rozstać. Czasami fajnie jest zrelaksować się przy grafice i muzyce, a potem wrzucić tu tego owoc. Przez jakiś czas chciałam zrobić notkę halloweenową jednak zabrakło mi czasu. 31 października zbyt szybko mnie dopadł, a nie zdążyłam nic przygotować. Potem miałam trochę wolnego, więc zrobiłam to, co możecie zobaczyć w tym poście.
Przez siostrę wciągnęłam się w Stranger Things i jak tylko wyszedł 2 sezon, od razu pochłonęłam wszystkie odcinki, dlatego też dziś pojawiły się sygnaturki z serialową Eleven i Nancy. Kto nie oglądał tego serialu, gorąco polecam! Przyznam się, że najwięcej czasu poświeciłam na dobieraniu czcionek do sygnaturek, więc dzięki temu przygotowałam paczuszkę, myślę całkiem fajnych czcionek. Jest też szablon, który wyszedł mi tak jakoś spontanicznie, po prostu zaczęłam robić i wyszło coś takiego. Bardzo minimalistycznie. Na sam koniec mam jeszcze koloryzacje.
Dziś mam naprawdę ogromną pustkę w głowie, chyba to przez tak późną porę. Nie wiem kiedy uda mi się przygotować kolejny post, ale chciałabym zrobić coś specjalnego na święta, jakąś świąteczną notkę. Chcielibyście coś takiego? Zobaczymy jak to wyjdzie. Na dziś to już wszystko. Nie zapomnijcie zostawić komentarza! Pozdrawiam cieplutko.

7 komentarzy:

  1. Jak się cieszę, widząc post na Twoim blogu ^^
    Zacznę od tego, że sygnaturka otwierająca post jest fenomenalna i gdy tylko ja zobaczyłam poczułam ukucie zazdrości, bo ja w życiu takiego cudeńka nie stworzę... :<
    Szczerze powiedziawszy to trudno wybrać faworyta, bo wszystkie sygnaturki są śliczne <3 Podziwiam za to jak dobierasz i rozmieszczasz stocki, bo u mnie albo jest pusto albo jest naćkane...
    No i w końcu szablon od Ciebie! śliczny :) Taki dopracowany. Uwielbiam <:
    Dodatki pobieram, bo ich zawsze potrzeba :>

    Czekam na kolejną dawkę twoich prac <: No i z chęcią zobaczyłabym świąteczną notkę. Sama też myślałam żeby coś takiego zrobić. Aby się wyrobić to chyba trzeba już zacząć ^^

    Pozdrawiam i życzę weny!! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem przybywam komentować o czasie! <3
    Widzę, że chyba ktoś tu obejrzał Stranger Things! Ja jestem świeżo po obejrzeniu wszystkich dwóch sezonów i ah! Ten serial jest tak bardzo dobry. <3
    Mam wrażenie, że często to dobieranie czcionek do prac zajmuje najwięcej czasu. Ty też tak masz? Czasami zdarzy mi się usiąść i coś zrobić, a i tak trzymam to na dysku sto lat, bo nie mogę zrobić ładnych napisów. :X
    Śliczne sygnaturki. Najbardziej podoba mi się ta z samego początku postu z Natalią i ostatnią z Felicity. <3 Chylę też czoło przed twoim szablonem z postu. Uwielbiam szablony w twoim wykonaniu, bo to są istne perełki. *.*
    Ja chętnie zobaczyłam świąteczną notkę. ;)

    Pozdrawiam i życzę ogromu weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, znów muszę się powtarzać, bo wszystko jak zwykle piękne. 1,2 i 4 sygnaturka to moi faworyci z tej notki <3
    Pobieram kolorki i czcionki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie sygnaturki
    Uwielbiam ten serial, pierwszy sezon bardzo mnie wciągnął teraz jak tylko skończę obecny serial zabiorę się za niego ^^
    Pobieram czcionki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!Cieszę się,że opublikowałaś post.Uwielbiam Twoje prace <3 Jeśli chodzi o Stranger Things obecnie jestem na 9 odcinku drugiego sezonu:) Doskonale Cię rozumiem też mam pustkę w głowie nie potrafię nic konkretnego stworzyć.Z sygnatur moim faworytem jest przedostatnia.Pobieram czcionki oraz koloryzacje instrukcja też pewnie się przyda.Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Misia Nowa notka cudowna mam nadzieję , że niedługo może dodasz jakiś poradnik 😘😍❤

    OdpowiedzUsuń

©2019 - prettysmilex